Vandaag leuk mijn inlaatpoorten gaan polijsten van mijn V-max blok.
Alles mooi glad gemaakt, was echt wel heel ruw.
Wil ik aan de uitlaatkant ook gaan polijsten, blijken deze reeds mooi glad
Krijg ik plots een vermoeden dat de inlaten ruw gemaakt zijn door het fabriek...
Als ik dit opzoek krijg ik de volgende antwoorden:
-ze zijn ruw om zo een beter gasmengsel te krijgen, als je polijst komt het niet goed
-als je polijst komt er meer mengsel in je cylinder bij hoge toeren dus meer vermogen
de ruwe inlaat
het polijsten
het resultaat, een spiegeltje
mijn idee over heel het gedoe hierboven:
onderin minder koppel, bovenin meer vermogen?
wel even erbij zeggen dat ik volgende winter directe poort injectie ga plaatsen, kan het zijn dat je hiervoor geen wervelingen nodig hebt om je mengsel te mengen?
Alles mooi glad gemaakt, was echt wel heel ruw.
Wil ik aan de uitlaatkant ook gaan polijsten, blijken deze reeds mooi glad
Krijg ik plots een vermoeden dat de inlaten ruw gemaakt zijn door het fabriek...
Als ik dit opzoek krijg ik de volgende antwoorden:
-ze zijn ruw om zo een beter gasmengsel te krijgen, als je polijst komt het niet goed
-als je polijst komt er meer mengsel in je cylinder bij hoge toeren dus meer vermogen
de ruwe inlaat
het polijsten
het resultaat, een spiegeltje
mijn idee over heel het gedoe hierboven:
onderin minder koppel, bovenin meer vermogen?
wel even erbij zeggen dat ik volgende winter directe poort injectie ga plaatsen, kan het zijn dat je hiervoor geen wervelingen nodig hebt om je mengsel te mengen?