interne gashendel

Je hoeft het stuur niet te verlengen oid. Wel is belangrijk dat je binnendiameter voldoende is (anders gaat ie niet passen). Dus inch of 22mm zegt niet alles. Binnendiameter is wat telt hierbij. Enige aanpassing die je hebt van je stuur is dat je je gaskabel ergens in het midden naar buiten moet laten komen.
 
ik heb zoiets laatst bij een collega opgebouwd

de lengte van het dikke stuk van de gashendel moet van het stuur af.
het dunne stuk schuif je dan in het stuur en draai je vast, soort van wigklem zit erop.
dan doe je gaskabel erdoor en het handvat erop.

het dikke stuk wordt zegmaar een verlenging van je stuur
 
ik heb het besteld , dus nog ff en dan weten we er alles van . systeem klinkt goed en is volgens de verkoper invoudig te bestellen. dus moet mij ook lukken. hahahaha
 
Je hoeft het stuur niet te verlengen oid. Wel is belangrijk dat je binnendiameter voldoende is (anders gaat ie niet passen). Dus inch of 22mm zegt niet alles. Binnendiameter is wat telt hierbij. Enige aanpassing die je hebt van je stuur is dat je je gaskabel ergens in het midden naar buiten moet laten komen.

Je moet een kroonplaat met vaste stuurklemmen hebben en dan de gaskabel midden door de stuurklem naar onder door de kroonplaat steken :P

Maar als je dit doet dan moeten alle andere kabels ook door het stuur is mijn mening
 
nee , wel al in huis . bevestiging is makelijk.
stuk van stuur af ,de lengte van de gashendel, binnenwerk van de gashendel wordt vast gezet onder aan het stuur doormiddel van een boutje/schroef door het stuur en het binnenwerk van de gashendel kan je uit elkaar halen doormiddel an een schroef aan het uiteinde van de gashendel, je kan gewoon de originele kabel gebruiken en aan de binnenkant ast zetten met het imbusboutje. simpel systeem om te instaleren . het werd schijbaar al gebruik op ouder types harley davidson. maar eerst de rest vande motor en dan zien we wel in de praktijk.
dus als hij er op zit weet ik te vertellen of hij echt soepel werkt.en je kabel loopt uiteraard door je stuur. kan gemonteerd worden op elke aftermarkt 1 inch buitendiameter stuur.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan