intimidatie door andere badge-clubs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klinkt cool, Maximum, :} maar zo te zien moeten we toch nog snel een afspraak maken voor het aanleren van die wheelies (zie topic wheely!!), just before it\'s too late man.... :P

Snap niet waarom mensen elkaar bedreigen om zulke redenen, maar ik zou deze mannen niet provoceren.

Ik bedoel, pk\'s zat om weg te komen :9 , maar ook mijn tank raakt een keer leeg :?

Oh, wacht, zie nu de andere reacties en ik vind het idd leuker om te praten over mijn NOG niet gelukte wheelies of het nieuwste type Nilfisk dan badges en wraakacties. Let\'s keep cool here. Maximum, nog steeds bereid om daar eens wat tijd voor vrij te maken (die wheelies dan he, begrijp me niet verkeerd)?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al jaren niet hoeven te knokken...en wilik zo houden ook...en het gaat niet om macho gedrag...ik ga er pas tussen staan als het me word gevraagd...en zusje is voorbeeld...
 
b-bird, sure..altijd...komt goed...woon in zoetermeer, en kom regelmatig in den haag, dus das geen probleem....alleen jij hebt geen email in je profile staan, dus zal jij mij ff moeten mailen :)
 
doe wijs, houd je beschaving hoog, je wil je toch niet met criminelen identificeren, ben blij dat ze zo stom zijn het op zo\'n manier het duidelijk te maken.

ALS de politie ( pooh ,,, gendarme !!!) eens wakker wordt zijn ze makkelijk te \"identificeren\", door hun \" eenheid van tenue\"

ik zou snel probleemloos afstand nemen van die colours, stel, de maatschappij gaat jullie vereniging verwarren met die minder begaafde/ minder beschaafde !!!! dat wil je toch niet !!!

geweld , dreiging en strijd zijn dingen die bij een oermens horen ter verdediging van zijn jacht teritorium, en zijn meestal instinctieve handelingen, bijna als beesten!!

communicatie respect en begrip, zijn meer op de hedendaagse mens van betekenis, hierbij word wel meer aanspraak gemaakt op de verstandelijke vermogens , hierbij heb je geen teritorium maar de hele wereld !!!


denk daar maar eens over , en laat maar horen !!
8-)
 
Zoveel MC\'s telt Nederland toch niet?

Tel uit je winst!!

MC \'t Kuipke
MC Abcoude
MC Alkemade
MC Avanti
MC Compañeros
MC Condor
MC Contact Dordrecht
Mc Dabbs
Mc De Antrappers
MC de Kraats
MC de Maasstreek
MC de Oneindige Horizon
MC De Rijnridders
MC De Uitlaatklep
MC De Vetpompe
MC Flardinga
MC Franeker
MC Highway Horst
MC Hill Climbers
MC Hoogeveen.
MC Keizer Karel
MC Koe
MC Laurentia Milheeze
MC Martinistad
MC Mios
MC Missile Riders
Mc Motorass
MC Motorhead Hoogeveen
MC Mozamo
MC NH
MC Nunspeet
MC OMC
MC Ons Genoegen 45
MC Orgasmus
MC Road Rockers
MC Roadrunner
MC Straal Open
MC Switch
MC Trajectum
MC Veenwouden nieuw
MC Volgas
MC Wognum
MC Wombarg
MC Zegveld
MC ZOBBA
MC Zoetermeer
MC Zwolle eo
MCHH

Bron: motorwinkel.pagina.nl
 
Kolere, wat heb jij zitten roken? :)
Deep man, deep. ( maar je brengt het wel erg mooi :} )

roken doe ik niet,,, vloeken en drinken is erg zat !!!,

maar af en toe eens rustig je hersens gebruiken is dikwijls veeeeeeeeeel beter als impulsief handelen,,,


en de wijsheid komt met de jaren !!!

8-)
 
Krijgen al die andere MC\'s geen gezeik met de \'criminele\' kleine kindjes die zo graag een familie willen vormen omdat hun eigen bloed-familie uit elkaar is gevallen?

Ben ze gelukkig nog nooit tegengekomen, maar ik ga toch ook niet lopen zeiken als ik een ander in dezelfde auto zie rijden, of op dezelfde motor zie rijden. Hehe, sleur de persoon uit de auto of van de motor; \'als ik je nog 1x op deze motor zie rijden dan maak ik je dood.. verkoop \'m binnen 1 week of anders!!\'


Ik vind net als maximum dat je niet over je heen moet laten zeiken, maar in sommige gevallen kan je beter de slimste zijn en vertrekken.

Even klein voorbeeldje :

stel je loopt/fietst met je vriendin door de stad, en je loopt langs een groepje jongens,
en ze noemen je vriendin een hoer. Wees slim en loop door, ga niet tegen ze in, tenzij je een groot mes of een vuurwapen hebt.

Je kan ze later altijd nog terugpakken... als je er een op een scooter ziet rijden, tik je \'m gewoon een keer aan met een auto ofzo. Of je pakt ze anders terug als jij een keer met meerdere lui bent. Tenslotte zijn die groepjes allemaal mietjes, sla je de grootste smoelaap op z\'n bek, dan zal de rest vaak niets meer doen. Doen ze wel wat ; RENNEN! :)

Alleen zijn die kauwgomballen-bendes op iedere hoek van de straat natuurlijk geen MC\'s... en aangezien de grote MC\'s iets gevaarlijker zijn, zou ik dus als Honda Shadow Club gewoon het logo veranderen, of altijd een wapen op de motor hebben.
 
maar in sommige gevallen kan je beter de slimste zijn en vertrekken...... Wees slim.....Je kan ze later altijd nog terugpakken....je \'m gewoon een keer aan met een auto ofzo.....Of je pakt ze anders terug als jij een keer met meerdere lui bent.....sla je de grootste smoelaap op z\'n bek
jij bent niet alleen slim je bent ook nog es een lafbek met wraakgevoelens.... je bent een schande voor de eenpitters!
 
jij bent niet alleen slim je bent ook nog es een lafbek met wraakgevoelens.... je bent een schande voor de eenpitters!

:) hehe.. ach wat is lafbek, ik heb liever geen mes tussen m\'n ribben... vandaag was er op een school in belgie ook een jongen van 14 of 15 met een aardappelschilmesjes in z\'n nek gesneden. Zo door z\'n een slagader.. moest met spoed naar het ziekenhuis. En die andere groepjes schillen geen aardappels maar die hebben vaak iets andere wapens :) boksbeugels, vlindermessen, dildo\'s..
 
Beste Unstable,

Je hebt een leuk lijstje neergezet, maar van dit lijstje zijn er maar een stuk of 3 echte MC\'s zoals de Hell\'s Angels en Satudarah zijn.
 
Op Maandag 22 oktober 2001 19:46 schreef koga_xx het volgende:
ALS de politie ( pooh ,,, gendarme !!!) ...
Noemt in België (vlaanderen) ook gewoon politie of flikken hoor. Gendarme heb je in Frankrijk en Wallonië?
 
Beste Unstable,

Je hebt een leuk lijstje neergezet, maar van dit lijstje zijn er maar een stuk of 3 echte MC\'s zoals de Hell\'s Angels en Satudarah zijn.

Mmm, als\'k het zo lees is volgens jou een MC pas een \"echte MC\" als ze geweldadig zijn?
Wat is de \'definite\' van een MC eigenlijk?
 
Mmm, als\'k het zo lees is volgens jou een MC pas een \"echte MC\" als ze geweldadig zijn?
Wat is de \'definite\' van een MC eigenlijk?

Je hebt een aantal verschillende motorclubjes.

De ene is een club zoals dat wij dat zijn. Beetje ouwehoeren over motoren, ondertussen allemaal een baantje, en soms afspreken om samen te gaan rijden.

Je hebt ook clubs met een clubhuis waar iedereen gezellig bij elkaar komt in het weekend of op een doordeweekse avond om te praten/poetsen/sleutelen en eens in de zoveel tijd een rondrit te maken met al hun verschillende motoren.

De mc\'s die \"geweldadig\" zouden zijn (zoals de Hells) beleven motorrijden op een andere manier. Het is hun leven en levensstijl geworden. Sommigen liggen de hele dag in het \"clubhuis\", andere werken nog een beetje bij, maar ze rijden allemaal de zelfde motor (de befaamde kruiwagen).
Het zijn toch wel goede gasten, maar je moet geen ruzie met ze krijgen (maar dan doe je ook wel iets verkeerd). Je moet ook niet aan hun kleuren komen, want zij hebben er moeite voor gedaan om die te mogen dragen. Als wij bijvoorbeeld het logo van de Angels gaan dragen, maken we misbruik van ze.
 
Ik dacht dat jullie dat \'zwaantjes\' noemden... ;)

\'Zwaantjes\' was de rijkswacht op 2 wielen (rode streep dus), politie heeft blauwe streep.
Ondertussen is rijkswacht en politie samen in eenheidspolitie dus geen idee of die zwaantjes nog bestaan. Vanmorgen nog wel 2 tegengekomen trouwens :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan