Irritante motorrijders..

Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.
-jep voor het terugschakelen

2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden
-we hebben het niet over scooters toch

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren
-wat is daar mis mee, des te harder kan ik hem weer inhalen

4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden
-zo hoort het ook.
En nu over naar jullie...!
 
Juist! de meeste zet je er tegenwoordig met één klikje toch weer op... B|
Gaat het hele effect... :(





:+

ik heb een tijdje zonder linker spiegel gereden en dus alleen met dat "gewricht" waar je de spiegel op klikt toen kwam er in de file onverwachts een spanjaard vol naar rechts zetten. kan je verzekeren dat die zonder rechter spiegel naar spanje is terug gekeerd hoor. was helemaal niet de bedoeling, maar op dat moment was mijn reactie vol gas geven om er nog langs te kunnen schieten.. daar ging zijn spiegel, maar ik lag niet!
 
Luide uitlaten => :(

Lig je eens rustig te slapen B|

Deze onderste uitlaat red levens!

BOS-racing-Silencers.jpg
 
kan iemand de tekst bij de filmpjes tekter arif ff vertalen????

hahahahah die man is echt niet wijs.....

wel een volhouwer btw........

hoe is de stijgende lijn van de yamaha aandelen.....

worden nogal veel verkocht met die vent aan het stuur :+
 
Nou wat ik wil melden is het volgenden :

De mesen die burn outs en weelis maken en kanon hard door de bochten schuren.

Respect :} :}

je leeft maar een keer
 
Zo, na alle topics over domme vragen, domme acties en weet ik veel wat nog meer met betrekking tot ' koekblikkers ' (wat de meeste van ons ook zijn maar dat gemakshalve terzijde), dan nu een topic over ergernissen in het verkeer met betrekking tot motorrijders!

Ik trap af met:

1) Onnodig gas geven met ingetrokken koppeling bij het aanrijden op stoplichten e.d.

2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht reageren

4) Verwachten dat iedere automobilist aan de kant zou moeten gaan bij filerijden

En nu over naar jullie...!


1) is leuk, en autos horen je aankomen en is leuk, en dat terzijde, horen autos je aankomen
en het is leuk!

2)nog nooit gezien of gedaan? en wat is hier dan irritant aan? je hebt er toch geen last van of zit zijn been in de weg als je wilt inhalen?

3)nog nooit meegemaakt...

4)ja ik verwacht dat, zo worden de files korter doordat er geen motoren tussen staan, en zo duren de files minder lang! of is dat een nadeel als je geen zin hebt om vroeger op je werk te zijn?



nu mijn beurt voor automobilisten:

1) waarom gebruiken autobestuurders geen spiegels, zitten er toch 3 op! das één meer dan op de motor :o

2) waarom doen alle autos dit seizoen onnodig hun mistlampen aan (ook achteraan mistlampen aandoen wordt een trend!)
of de combo: stadslichten en mistlampen, ???? ook populair tegenwoordig

3) het volume van de radio om maximum zetten en het verkeer buitenaf niet horen..

4) het onnodig links of midden rijden op snelweg

5) als ze onnodig op de pechstrook staan (gsm, koffie drinken whatever) met 10 per uur terug op de snelweg rijden, je moet eerst versnellen op de pechstrook :Y

6) in tegenstelling tot vraag 2) , het niet aandoen van de lichten bij schemer/duister/ dageraad, of het niet aandoen van de lichten bij regenval en mist!

7)het parkeren op motorparkeerplaatsten (ja die bestaan!)

8)het altijd beweren dat motoren te hard rijden! toch wel enige bewondering voor autobestuurders dat ze met het blote oog precies kunnen schatten hoe hard een motor rijdt!

9)ik kan nog verder , maar ik zou je aanraden om het topic: vragen van koekblikkers deel I en II eens op te zoeken!

(en ja dat motorrijders ook fouten maken in het verkeer, daarvan ben ik mij goed bewust, maar die argumenten die jij maakt slaan nergens op) :W )
 
Ik heb er ook nog een paar :)

automobilisten: pas richting aangeven op hetzelfde moment dat er al aan het stuur wordt gedraaid. Hoe moet je daar dan nog op tijd op reageren als motorrijder in de file? (Als ik zie wat je van plan bent stop ik heus wel.) Wat 'blokkeren' betreft: ik heb al jaren niet meer meegemaakt dat een automobilist mij bewust blokkeerde.

Motorrijders: middelvingers opsteken als iemand je even niet ziet en dus niet meteen opzij gaat. (Heb je écht zoveel haast?)

Oh ja. lang haar niet mannelijk genoeg? Is dit het leernichten forum? :+ _O-

Tot slot nog even een opsteker voor de truckers op de weg: die maken doorgaans keurig ruimte voor motorrijders en kijken goed in hun spiegels. Althans dat is mijn ervaring op de A9
 
:?

Wat zou een reden voor een automobilist zijn om het juist NIET te doen?


De automobilist is niet verplicht om in een file aan de kant te gaan voor een motorrijder. Helemaal volgens de wet zouden wij nog niet eens tussen de auto's door mogen rijden. Er wordt een oog dicht geknepen als wij dit doen, maar meer ook niet.
 
De automobilist is niet verplicht om in een file aan de kant te gaan voor een motorrijder. Helemaal volgens de wet zouden wij nog niet eens tussen de auto's door mogen rijden. Er wordt een oog dicht geknepen als wij dit doen, maar meer ook niet.
Volgens een wetswijziging in 1991 mogen wij het wel.
En ik citeer: "Op zich heeft u als motorrijder geen recht op de ruimte tussen de rijen auto’s, maar het expliciete verbod hier te rijden is in 1991 opgeheven. Het is van belang uw gedrag aan te passen aan de verkeerssituatie"
Bron
 
2) Linker of rechterbeen 100 meter langs de motor laten hangen na het wegrijden

3) Voor een auto gaan staan aan het stoplicht maar langzamer op het groene licht

Wat is er mis met punt 2??? Soms laat ik mijn benen de hele tijd hangen... tijdens saaie recht door wegen. Of bij kramp. :P

3. En dat stoplicht.. is gewoon een stoplicht. Geen stoplicht op het cirquit van Assen. En vergeet het dode(n)seconde niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan