Ja, hoor. Ook ik rijbewijs kwijt.....

Ik ben ook mijn rijbewijs kwijt :(

Maar niet omdat ik te hard heb gereden, maar omdat ik hem ben verloren!

Dus ik hoop dat ze hem bij de gemeente bij de gevonde voorwerpen hebben afgegeven en anders moet ik een nieuwe halen.

Iig nog tijg genoeg om een nieuw rijbewijs te regelen voor de MFMM :]
 
Ehm, je weet toch zeker wel dat het bij laseren VERPLICHT is voor oom agent om je staande te houden?! En dat ze anders geen boete uit mogen schrijven. Alleen flitsboetes mogen ze thuissturen, als je gelaserd ben mag dit niet...

Kortom, je gaat ook geen boete thuis krijgen!
Nadat ik de lasergun gepaseerd ben, geef ik gas om de wagen voor me in te halen.
Na 3 km werd ik aangehouden door collega motorrijder oom agent en wist me te vertellen dat ik 139 km reed waar 80 mag.
Ik vraag van, hoe dat kon, nadat ik de lasermiep gepasseerd was.
Nou, na 360 meter was de meting verricht.

Dus ik van tot hoever de lasergun dan werkt.
Tot 900 meter.....
Das oneerlijk toch...
Toch een blijk van waardering aan de motoragent. Hij liet me de laatste 3 km naar mijn huis rijden met hem in mijn kielzog



ahummmm wat jij nie begrijp? :+

@ TS balen en zonde van de binnenkomende boete!! -O-
 
Tja is kut ben vandaag waarschijnlijk ook geflitst toen ik vol wegtrok bij een weg met stoplichten die pas ong 700m verder over ging in een snelweg. Gelukkig was het wel van voren want merkte later pas dat het stukje waar ik rond de 150 reed nog bebouwde kom was :P
 
Laatst bewerkt:
Je zal verbaasd zijn... maar ik ken ze inderdaad die naast een zware straf van Justitie ook op t werk inderdaad voor straf een tijd bij de recherche moesten werken _O- :X _O-



Gatverdamme man, en je moet tegenwoordig al een v.o.g. hebben om bij wijze van spreken de stoep te vegen bij justitie |(

Wat een hypocriete vriendjespolitiek zeg !!!!!!!! :r :r :r
 
Je hebt wel een toepasselijk beroep voor dit topic _O-

Dat dacht ik ook :+

Ik heb het met de auto weleens gehad. Gelaserd, staandegehouden. Nou ja, 65 op de teller waar je 50 mag, jammer dan. Helaas reed ik 500 meter eerder 78.. oeps.

Een troost. De eerste keer doet wel pijn, maar veel minder dan de tweede of elke volgende keer. Ik denk dat je over 10 dagen je rijbewijs weer mag ophalen.
 
De motoragent zou vandaag (woensdag )zo snel mogelijk rijbewijs opsturen en a.s. maandag zou ik al bericht kunnen krijgen van officier van justitie, volgens hem.
Ben wel benieuwd wat de schade wordt. :?
 
Pech, die laserguns kunnen tot 600 meter meten.

Volgende keer beter!
Nee, een stuk meer, naar ik meen mogen ze tot 900 meter meten. Dat soort spul kan echter moeiteloos op kilometers afstand je snelheid meten...

Edit:
Er is geen enkel juridisch beletsel om op (tientallen) kilometers afstand (zelfs vanuit de lucht) te meten. De laserguns nu in gebruik zijn geijkt tot 900 meter afstand en mogen dus niet op grotere afstand worden gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Als het je eerste keer is net als bij mij € 500

Ik had het rijbewijs binnen een week weer terug ( ik reed 58 te hard)

Klote, sterkte gewenst.

Ach een week wat kan het verotten, beetje treinen.



:W :W
 
ja hoor ook ik ben rijbewijs kwijt samen met kameraad
reden bij TT-Circuit klpd auto klokte ons op 140 mocht er 60
dus 80 te hard ofzo iemand enige idee hoeveel dat gaat kosten en hoelang we hem kwijt zijn
 
ja hoor ook ik ben rijbewijs kwijt samen met kameraad
reden bij TT-Circuit klpd auto klokte ons op 140 mocht er 60
dus 80 te hard ofzo iemand enige idee hoeveel dat gaat kosten en hoelang we hem kwijt zijn
heb je een feitcode en is het de eerster keer?
 
Ze moeten blijkbaar dringend geld vinden, er staan er veel tegenwoordig.


Als een agent achter je aan zit en later een goede reden vraagt waarom je zo hard reed,
dan moet je zeggen: "Men vrouw is vorige week met een agent gaan lopen, en ik dacht dat u ze kwam terugbrengen!"
 
Als een agent achter je aan zit en later een goede reden vraagt waarom je zo hard reed,
dan moet je zeggen: "Men vrouw is vorige week met een agent gaan lopen, en ik dacht dat u ze kwam terugbrengen!"
hahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahha
jemig wat een goeie grap zeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan