jacht op motorrijders

Goh er zijn best een boel mogelijkheden om die controles te ontlopen;

1. Je gewoon gedragen zoals een goed weggebruiker betaamt en de verkeersregels en regels van het voertuigenreglement gewoon respecteren.
full
 
he ja!!
ik zag onze vriende net bezig halverwegen venlo 2 motorrijders :] met bepaking
bekeuren(die vakantie hebben ze wel vergalt,denk ik)
 
ben ff in meppel geweest vandaag, terugweg stond t tussen richting meppel/assen helemaal vast vanaf zwolle.

hoorde net dat een duitser zich heeft doodgereden daar. op een auto geklapt.

damn...
Triest,
voor zwolle reed een Ier achterop een van rijbaan veranderende automobilist.Hij heeft het niet overleefd las ik op t-text. ;(
 
Mee eens, zolang een flinke groep "motorrijders" evenementen als de TT blijft zien als een vrijbrief voor idioot weggedrag wordt het voor de veel grotere groep normale rijders onmogelijk gemaakt om er nog van te genieten.
Tis natuurlijk wel verleidelijk om met zo een grote groep te stunten, aangezien je dan al erg snel denkt dat alles mag en niemand toch ingrijpt :X
 
Mee eens, zolang een flinke groep "motorrijders" evenementen als de TT blijft zien als een vrijbrief voor idioot weggedrag wordt het voor de veel grotere groep normale rijders onmogelijk gemaakt om er nog van te genieten.
De politie staat daar niet voor niets, maar omdat (terecht) door veel mensen geklaagd wordt over onveilige situaties en geluids-overlast.
Niet waar, ze staan daar om hun statistieken mooi te maken, zo simpel is 't, want ze vangen zo veeeeeel meer visjes zonder er veel moeite voor te hoeven doen dan dat ze op een doordeweekse dag aan de weg gaan staan.

Heb ik van een oom gehoord die heel hoog bij de pliesie zit :9
 
Triest,
voor zwolle reed een Ier achterop een van rijbaan veranderende automobilist.Hij heeft het niet overleefd las ik op t-text. ;(

Was dat thv Hattemerbroek rond 1230? Ik zag een R1 die tegen auo met aanhanger gereden was. Ik stond namelijk 200 mtr achter het ongeval. Toen ik er langs reed had ik het gevoel dat het niet goed was. Motor zag er slecht uit en er stonden 3 ambulances omheen.
 
Tsja ach, Makkelijk hé.....Kankeren op die "motorjagers".

Ga dan eens kijken bij die hufters die momenteel(as I speek)met vele tientallen bezig zijn op "speeltuin van Roosendaal". Dank zij dit soort klootzakken wordt het vooroordeel tegen "ons" motorrijders weer lekker bevestigd :r

laat ze die dan lekker aanpakken..... Het is gewoon te zielig voor woorden om "alles" uit de kast te trekken tijdens de TT. Bij smalhorst or whatever stond geen lullige delegatie, maar drie grote politietrailers. Op drank controleren okay, waanzinig hoge snelheden okay, maar een lekkere brul uit je uitlaat...

geen medelijden dat de "cops" zo onderbetaald krijgen...en als je als agent daar gaat staan om geluidmetingen te verrichten, weet je zeker dat je werk er geen moer toe doet. Je wordt dus eigenlijk dubbel genaaid... het zijn gewoon pipo's in het apenland dat Nederland heet.
 
Tsja ach, Makkelijk hé.....Kankeren op die "motorjagers".

Ga dan eens kijken bij die hufters die momenteel(as I speek)met vele tientallen bezig zijn op "speeltuin van Roosendaal". Dank zij dit soort klootzakken wordt het vooroordeel tegen "ons" motorrijders weer lekker bevestigd :r

Hey opa, beetje respect graag voor diegenen die onder motorrijden iets anders verstaan als het verkeer ophouden. Lijkt me niet zo'n goed idee om je mede-forummers hier uit te maken voor klootzakken en hufters :N .
 
Bij smalhorst or whatever stond geen lullige delegatie, maar drie grote politietrailers. Op drank controleren okay, waanzinig hoge snelheden okay, maar een lekkere brul uit je uitlaat...

geen medelijden dat de "cops" zo onderbetaald krijgen...en als je als agent daar gaat staan om geluidmetingen te verrichten, weet je zeker dat je werk er geen moer toe doet. Je wordt dus eigenlijk dubbel genaaid... het zijn gewoon pipo's in het apenland dat Nederland heet.

Ik dacht, ik quote ff, dan kan je nog ff lezen wat je nou precies geschreven hebt... ;)
 
Tsja ach, Makkelijk hé.....Kankeren op die "motorjagers".

Ga dan eens kijken bij die hufters die momenteel(as I speek)met vele tientallen bezig zijn op "speeltuin van Roosendaal". Dank zij dit soort klootzakken wordt het vooroordeel tegen "ons" motorrijders weer lekker bevestigd :r
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt! ben er zelf best vaak en er word vrij rustig gereden op een enkele na! maar alles moet weer zo nodig opgeblazen worden!!!

In heel nederland rijden er aso mensen en hier dus ook!maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is!
 
Tja, ik weet niet hoor, maar hard vooruit op de snelweg vind ik geen bal aan. Dus ik rij netjes de toegestane snelheid. Komt er dan een bochtje dan geef ik gas. Daar weet MofKap alles van O-) En laten ze nou net in een bocht niet mogen laseren / radaren ? Dan moet je de pech hebben dat je zo'n onopvalende auto achter je hebt zitten.. Zou kunnen.. Die heeft dan wel een probleem, want na de bocht gaat de ABS er weer in 8-)

150.000 km per jaar, gemiddeld < 1 bon per jaar.. Wel regelmatig aan de kant gezet. Lang leve werken in het burocratische UK
 
Tsja ach, Makkelijk hé.....Kankeren op die "motorjagers".

Ga dan eens kijken bij die hufters die momenteel(as I speek)met vele tientallen bezig zijn op "speeltuin van Roosendaal". Dank zij dit soort klootzakken wordt het vooroordeel tegen "ons" motorrijders weer lekker bevestigd :r


Hamburger slecht gevallen whimp!? Vandaar dat je zo :r

Het valt daar reuze mee, alleen wie sensatie zaait die oogst dat ook :? :Z
Ik zal wel een beetje genuanceerd blijven maar als jij het over hufters en klootzakken hebt dan heb ik een hele waslijst over jou hier liggen


ZEIKERD :X :W

oja lachuh: http://members.lycos.nl/whimpey/photoalbum0.html _O-
 
Laatst bewerkt:
laat ze die dan lekker aanpakken..... Het is gewoon te zielig voor woorden om "alles" uit de kast te trekken tijdens de TT. Bij smalhorst or whatever stond geen lullige delegatie, maar drie grote politietrailers. Op drank controleren okay, waanzinig hoge snelheden okay, maar een lekkere brul uit je uitlaat...

geen medelijden dat de "cops" zo onderbetaald krijgen...en als je als agent daar gaat staan om geluidmetingen te verrichten, weet je zeker dat je werk er geen moer toe doet. Je wordt dus eigenlijk dubbel genaaid... het zijn gewoon pipo's in het apenland dat Nederland heet.

Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker emigreren naar een ander land.

Ik wordt wel een een beetje triest van al die lui die bewust overtredingen begaan en dan vervolgens de verbalisant hier de schuld van geven als ze beboet worden.

Sjongejonge denk eens even lekker na.

Het is al jaren bekend dat bij racedagen (dus ook SBK) geintensiveerde controles plaatsvinden rond assen. Dan moet je wel erg dom zijn om daar overtredingen te begaan zoals te hard rijden of veel te veel geluid produceren.

Ik begin echt sterk te twijfelen aan de intelligentie van sommige motorrijders.


:r :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker emigreren naar een ander land.

Ik wordt wel een een beetje triest van al die lui die bewust overtredingen begaan en dan vervolgens de verbalisant hier de schuld van geven als ze beboet worden.

Sjongejonge denk eens even lekker na.

Het is al jaren bekend dat bij racedagen (dus ook SBK) geintensiveerde controles plaatsvinden rond assen. Dan moet je wel erg dom zijn om daar overtredingen te begaan zoals te hard rijden of veel te veel geluid produceren.

Ik begin echt sterk te twijfelen aan de intelligentie van sommige motorrijders.


:r :r :r :r
Jep, mee eens.
Zegt iets meer over die bewuste motorrijders dan over de plizie. :Y
De goeie daargelaten natuurlijk, maar je hebt er suffe tussen zitten zeg :N
 
ik ga al jaren naar assen,en elk jaar hoor ik hetzelfde:controle en nog eens controle...het valt best wel mee hoor..gewoon een beetje normaal rijden en als je met een open pijp rijd [net als ik] niet zo hoog in toeren rijden,dat scheelt de helft.. :] :] :]
 
Tsja ach, Makkelijk hé.....Kankeren op die "motorjagers".

Ga dan eens kijken bij die hufters die momenteel(as I speek)met vele tientallen bezig zijn op "speeltuin van Roosendaal". Dank zij dit soort klootzakken wordt het vooroordeel tegen "ons" motorrijders weer lekker bevestigd :r
Fijn dat je alweer een oordeel klaar heb over je collega motorrijders aldaar !! typies weer een geval van de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt
Het helegedoe is ontstaan door (dat ontken ik niet een motor rijder met asociaal rijgdrag!! het betreft hier niet een MFér!!!!, de man is al jaren bezig op die plek. De groep die daar staat kent hem ook niet!! heeft nog nooit zijn gezicht gezien!!! en weten niet wie hij is!!, maar (door de politie toegeven gaan ze uit frustratie maar andere motorijders lastig vallen) in de hoop dat er iemand is die hem wel kent en hem dan gaat veraden. Ik kan bij deze vertellen dat er aanklachten tegen het korps midden westbrabant zullen komen als dit gedrag niet ophoud !! feiten zijn !!! er is nog geen enkele motorrijder verbaliseert, tot gisteren voor een strafbaar feit , wel is gisteren suzukie mannetje verbaliseert voor zijn mf sticker, en daarbij werd gezegt door de motoragent als jullie oorlog willen dan krijg je het! (erg zielig!!)
Ik ga nu proberen een gesprek te krijgen met de korpsleiding om dit op te lossen.
wordt vervolgd
 
Fijn dat je alweer een oordeel klaar heb over je collega motorrijders aldaar !! typies weer een geval van de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt
Het helegedoe is ontstaan door (dat ontken ik niet een motor rijder met asociaal rijgdrag!! het betreft hier niet een MFér!!!!, de man is al jaren bezig op die plek. De groep die daar staat kent hem ook niet!! heeft nog nooit zijn gezicht gezien!!! en weten niet wie hij is!!, maar (door de politie toegeven gaan ze uit frustratie maar andere motorijders lastig vallen) in de hoop dat er iemand is die hem wel kent en hem dan gaat veraden. Ik kan bij deze vertellen dat er aanklachten tegen het korps midden westbrabant zullen komen als dit gedrag niet ophoud !! feiten zijn !!! er is nog geen enkele motorrijder verbaliseert, tot gisteren voor een strafbaar feit , wel is gisteren suzukie mannetje verbaliseert voor zijn mf sticker, en daarbij werd gezegt door de motoragent als jullie oorlog willen dan krijg je het! (erg zielig!!)
Ik ga nu proberen een gesprek te krijgen met de korpsleiding om dit op te lossen.
wordt vervolgd

gezellig daar in west-brabant :N ..gelukkig kom ik daar alleen als ik motor kleding koop bij mjk-leathers...
 
Fijn dat je alweer een oordeel klaar heb over je collega motorrijders aldaar !! typies weer een geval van de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt
Het helegedoe is ontstaan door (dat ontken ik niet een motor rijder met asociaal rijgdrag!! het betreft hier niet een MFér!!!!, de man is al jaren bezig op die plek. De groep die daar staat kent hem ook niet!! heeft nog nooit zijn gezicht gezien!!! en weten niet wie hij is!!, maar (door de politie toegeven gaan ze uit frustratie maar andere motorijders lastig vallen) in de hoop dat er iemand is die hem wel kent en hem dan gaat veraden. Ik kan bij deze vertellen dat er aanklachten tegen het korps midden westbrabant zullen komen als dit gedrag niet ophoud !! feiten zijn !!! er is nog geen enkele motorrijder verbaliseert, tot gisteren voor een strafbaar feit , wel is gisteren suzukie mannetje verbaliseert voor zijn mf sticker, en daarbij werd gezegt door de motoragent als jullie oorlog willen dan krijg je het! (erg zielig!!)
Ik ga nu proberen een gesprek te krijgen met de korpsleiding om dit op te lossen.
wordt vervolgd


:?
Dus de politie kan deze "ghostrider" niet pakken en gaat uit frustratie andere motorrijders pesten.

Ahummm, juist ja. :Z
 
Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker emigreren naar een ander land.

Ik wordt wel een een beetje triest van al die lui die bewust overtredingen begaan en dan vervolgens de verbalisant hier de schuld van geven als ze beboet worden.

Sjongejonge denk eens even lekker na.

Het is al jaren bekend dat bij racedagen (dus ook SBK) geintensiveerde controles plaatsvinden rond assen. Dan moet je wel erg dom zijn om daar overtredingen te begaan zoals te hard rijden of veel te veel geluid produceren.

Ik begin echt sterk te twijfelen aan de intelligentie van sommige motorrijders.


:r :r :r :r

:^
 
Was dat thv Hattemerbroek rond 1230? Ik zag een R1 die tegen auo met aanhanger gereden was. Ik stond namelijk 200 mtr achter het ongeval. Toen ik er langs reed had ik het gevoel dat het niet goed was. Motor zag er slecht uit en er stonden 3 ambulances omheen.
Ja klopt,alleen voorzover ik begrepen heb stond die aanhanger alleen om hulp te verlenen en had deze niets met ongeval zelf te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan