jacht op motorrijders

Dat "ze" de oorlog maar verklaren aan de echte crimineel :+ Verklaar die maar eens vogelvrij.

Kan me eerlijk gezegd niet echt meer druk maken over de hype TEGEN de motorrijder (in algemeen). We zijn inderdaad allemaal stompzinnige idioten met de hersencellen van een amoebe :W

:+

Lossen sommige agenten HUN frustratie op tegen diezelfde motorrijder, flinke jongen hoor. Natuurlijk ben ik zelf ook debet aan het geheel wat ontstaan is, maar denkt men nu echt dat men het oplost door de "oorlog ' te verklaren aan de motorrijder? Zielig hoor. :N

Daar word ik alleen maar weer rebelser van. Want wat een rand-debiel ben ik toch ;)

TT trekt straks een zak chips open en gaat met een biertje voor de buis genieten van de TT. Hoef er niet eens meer bij te zijn. We zitten zelf vaak genoeg op het circuit en zo overzien we het geheel beter 8-)

Geen gezeik van overspannen controles en conflicten waar IK niet op zit te wachten. Leven en laten leven zeg ik maar *D

Maar wil men oorlog? Dan kan men die krijgen :P Als men het zo wil, dan kan men het krijgen. Nee, natuurlijk niet.. daar wordt NIEMAND wijzer van.

Respect voor Oudeman, die begrijpt hoe het werkt :} Zo zouden er meer moeten zijn. De echte mafkezen tot orde roepen en de meer "ervaren" mafkezen laten gaan :P :P
 
Hey opa, beetje respect graag voor diegenen die onder motorrijden iets anders verstaan als het verkeer ophouden. Lijkt me niet zo'n goed idee om je mede-forummers hier uit te maken voor klootzakken en hufters :N .

Het is anders wel aan die klootzakken en hufters te danken dat er zo positief naar motorrijders in het algemeen gekeken wordt hé, en dat er daardoor ook zoveel rekening gehouden wordt met motoren door andere weggebruikers hé.
En het zijn diezelfde klootzakken en hufters die het leven van zichzelf maar zeker ook van anderen in gevaar brengen.
Maar wel om het hardst lopen te janken omdat de hermandad het (weer)gewaagd heeft hun een bekeuring te geven voor hun onverantwoordelijke rijgedrag, of nog erger....als hun rijbewijs/motor in beslag genomen worden.
En dan ondertussen alleen maar lopen te kankeren op de collega-motorrijders die zich niet naar hun eisen wensen te kleden.
Dus als de dame's en heren moderators er dan moeite mee hebben dat ik dergelijke figuren, die hier dan ook op dit forum zitten, klootzakken en hufters noem, moeten ze me maar bannen. Ik ga voor dit soort onverantwoordelijke gekken echt geen andere term verzinnen.

En
 
Anderen (motorrijders in deze) over een kam scheren omdat een paar randdebielen het "beeld" vormen, zegt meer over die persoon dan over die randdebielen })

Als je dat maar onthoudt ;)
 
Zo kan ik me ook best indenken dat "de politie" moe wordt van dat generaliseren. Het zijn sommige agenten die de boel net zo veel verzieken als de randdebielen op de fiets 8-)

Ik denk dat het dan ook verstandiger is om te praten over "sommige agenten" ipv de politie in het algemeen als we ze weer eens totaan hun veters afzeiken O-)

;)
 
Goed zo Whimpey :} Zeg het ze!

:N

<laat maar>
Kan wel een verhaal gaan houden maar daar verander ik niks mee, er is gewoon een verschil tussen motorrijder en motorrijder en dat zal toch zo blijven.
Dus Sub zegt alleen: :]
 
Fijn dat je alweer een oordeel klaar heb over je collega motorrijders aldaar !! typies weer een geval van de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt
Het helegedoe is ontstaan door (dat ontken ik niet een motor rijder met asociaal rijgdrag!! het betreft hier niet een MFér!!!!, de man is al jaren bezig op die plek. De groep die daar staat kent hem ook niet!! heeft nog nooit zijn gezicht gezien!!! en weten niet wie hij is!!, maar (door de politie toegeven gaan ze uit frustratie maar andere motorijders lastig vallen) in de hoop dat er iemand is die hem wel kent en hem dan gaat veraden. Ik kan bij deze vertellen dat er aanklachten tegen het korps midden westbrabant zullen komen als dit gedrag niet ophoud !! feiten zijn !!! er is nog geen enkele motorrijder verbaliseert, tot gisteren voor een strafbaar feit , wel is gisteren suzukie mannetje verbaliseert voor zijn mf sticker, en daarbij werd gezegt door de motoragent als jullie oorlog willen dan krijg je het! (erg zielig!!)
Ik ga nu proberen een gesprek te krijgen met de korpsleiding om dit op te lossen.
wordt vervolgd


Tsja..>Volgens de meldingen werd er anders gisterenavond door tientallen sportmotoren geraced, en niet door slecht 1. Maar natuurlijk zal het door de politie allemaal weer wel uitgelokt worden. Is met al die onrustzaaiers toch zo?
 
De hermandad mag mij pakken als ik 50 km/h te hard rij, maar diezelfde hermandad pakt je OOK als je 3 km/h te hard rijdt. DAT stoort me.

Snelheid zegt so wie so NIETS over veiligheid.

Zeg je; je hebt je maar aan de regeltjes te houden? Kan ik gedeeltelijk inkomen, maar heb je enig idee hoe het gros van de nederlander aankijkt tegen die overspannen drijfveer van de politie om 4 km/h te bestraffen, dan ben je volgens mij wereldvreemd.

In Spanje gelden OOK regels tav snelheid etc, maar daar doet men minder krampachtig over dit soort "misstanden". Daar treed een guardia civil keihard op tegen de echte terreur. Dat zie ik hier jammer genoeg te weinig. Natuurlijk ligt dat aan onze idiote wet, maar daar hoef je je als politieman toch niet voor 200% voor in te zetten? Het volk keert zich dan tegen je, wat al gebeurd is :+

En ik wil nog steeds de discussie aan met iedereen over wat nu veiliger is.... })

Als dat maar de discussie was. De discussie gaat steeds over snelheid en geluid :+ DAT IS HET PROBLEEM NIET, maar daar wordt wel elke keer naar verwezen. Dast stoort me mateloos.

Zo, TT gaat de TT bekijken *O*
 
Dat "ze" de oorlog maar verklaren aan de echte crimineel :+ Verklaar die maar eens vogelvrij.

Kan me eerlijk gezegd niet echt meer druk maken over de hype TEGEN de motorrijder (in algemeen). We zijn inderdaad allemaal stompzinnige idioten met de hersencellen van een amoebe :W

:+

Lossen sommige agenten HUN frustratie op tegen diezelfde motorrijder, flinke jongen hoor. Natuurlijk ben ik zelf ook debet aan het geheel wat ontstaan is, maar denkt men nu echt dat men het oplost door de "oorlog ' te verklaren aan de motorrijder? Zielig hoor. :N

Daar word ik alleen maar weer rebelser van. Want wat een rand-debiel ben ik toch ;)

TT trekt straks een zak chips open en gaat met een biertje voor de buis genieten van de TT. Hoef er niet eens meer bij te zijn. We zitten zelf vaak genoeg op het circuit en zo overzien we het geheel beter 8-)

Geen gezeik van overspannen controles en conflicten waar IK niet op zit te wachten. Leven en laten leven zeg ik maar *D

Maar wil men oorlog? Dan kan men die krijgen :P Als men het zo wil, dan kan men het krijgen. Nee, natuurlijk niet.. daar wordt NIEMAND wijzer van.

Respect voor Oudeman, die begrijpt hoe het werkt :} Zo zouden er meer moeten zijn. De echte mafkezen tot orde roepen en de meer "ervaren" mafkezen laten gaan :P :P


Aaahh..daar id TT weer, zelden zie je 'm maar in dit soort topics is hij van de partij met z'n standaard dooddoeners :} :}

Wedden dat ie dan een stuk of 3 tot 5 reply's kort achter elkaar plaatst met dezelfde onderliggende boodschap ??
 
En nu komen er aanklachten tegen het hele korps midden-brabant :? :+ _O- _O- _O-

"Ik weiger nog gecontroleert te worden door de politie, wat gaat u daaraan doen korpschef ?? "

_O- lol, idd de wereld op zijn kop.

Maar kan me wel voorstellen dat men er zo tegen aan kijkt O-)

Daar is dooddoener # no 1 ;)

Nee bakkie, TT gaat tv kijken :W
 
Zo kan ik me ook best indenken dat "de politie" moe wordt van dat generaliseren. Het zijn sommige agenten die de boel net zo veel verzieken als de randdebielen op de fiets 8-)

Ik denk dat het dan ook verstandiger is om te praten over "sommige agenten" ipv de politie in het algemeen als we ze weer eens totaan hun veters afzeiken O-)

;)

Gatverdamme, dit is dan weer onverwacht, nu zal ik m'n vorige reply moeten gaan herzien..... B| B| .... :P
 
De hermandad mag mij pakken als ik 50 km/h te hard rij, maar diezelfde hermandad pakt je OOK als je 3 km/h te hard rijdt. DAT stoort me.

Snelheid zegt so wie so NIETS over veiligheid.

Zeg je; je hebt je maar aan de regeltjes te houden? Kan ik gedeeltelijk inkomen, maar heb je enig idee hoe het gros van de nederlander aankijkt tegen die overspannen drijfveer van de politie om 4 km/h te bestraffen, dan ben je volgens mij wereldvreemd.

In Spanje gelden OOK regels tav snelheid etc, maar daar doet men minder krampachtig over dit soort "misstanden". Daar treed een guardia civil keihard op tegen de echte terreur. Dat zie ik hier jammer genoeg te weinig. Natuurlijk ligt dat aan onze idiote wet, maar daar hoef je je als politieman toch niet voor 200% voor in te zetten? Het volk keert zich dan tegen je, wat al gebeurd is :+

En ik wil nog steeds de discussie aan met iedereen over wat nu veiliger is.... })

Als dat maar de discussie was. De discussie gaat steeds over snelheid en geluid :+ DAT IS HET PROBLEEM NIET, maar daar wordt wel elke keer naar verwezen. Dast stoort me mateloos.

Zo, TT gaat de TT bekijken *O*

Bah, nu zou ik het zelfs voor een 50% met TT eens moeten zijn zelfs.... :?
Mot nie gekker worduh...

Snelheid is wel gevaarlijk, in handen van mensen die er niet mee om kunnen gaan.
Voor, grof gegokt, 80% van de SS rijders dus!!! en met jouw achtergrond weet je dat die opmerking best klopt ;)
 
Bah, nu zou ik het zelfs voor een 50% met TT eens moeten zijn zelfs.... :?
Mot nie gekker worduh...

Snelheid is wel gevaarlijk, in handen van mensen die er niet mee om kunnen gaan.
Voor, grof gegokt, 80% van de SS rijders dus!!! en met jouw achtergrond weet je dat die opmerking best klopt ;)

Precies, en wat doet men om dit te verbeteren? Precies NUL, NUL. Weet jij waarom eigenlijk niet? Want OOK een nul met een kanonbal met 120 km/h kan uiterst gevaarlijk zijn, of opa met 60 km/h })

Oeps dooddoener # no 2 :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan