Jackass gepakt met 210 op 1 wiel :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal meng ik mij niet in dit soort discussies... en nu dus ook niet (of stiekem wel...). :P

Guys, wat iemand ook voor acties uithaald, hij of zij is zelf verantwoorlijk voor de consequenties die het tot gevolg zou kunnen hebben.
Daar mag en kan je niet voor weglopen.
Dus ook niet voor de mening die anderen daar op nahouden.

Heb je problemen met de opmerkingen die daar op volgen...plaats het dan lekker niet op het forum!

Wanna brag, deal with the consequences.

(Ik heb toch ook geen topic geopend over het feit dat ik gisteren voor moest komen en dat compleet vergeten ben |( )

Hoe kan je dat nu vergeten?????????????????????????? :z

Wat zijn nu de consiquenties?
 
Hoe kan je dat nu vergeten?????????????????????????? :z

Wat zijn nu de consiquenties?
Je hoeft bij mijn weten helemaal niet verplicht te komen opdagen bij een zitting, de straf wordt evengoed wel uitgesproken en deze krijg je dan vanzelf te horen. Het spreekt alleen niet echt in je voordeel denk ik als je er niet bent.
 
Hoe kan je dat nu vergeten?????????????????????????? :z

Wat zijn nu de consiquenties?

Is het overigens verplicht om te verschijnen? Kan je niet gewoon bij verstek tot de hoogst mogelijke straf veroordeeld worden? Je hebt immers de kans voorbij laten gaan om je te verdedigen. Gelukkig heb ik hiermee geen ervaring.
 
Waar ik voor moest komen vertel ik lekker niet... :+
Ik wil dus duidelijk niet met de billen bloot en al onze heilige bonen voer voor discussie voorschotelen.

Kan je gerust stellen: er zijn geen gewonden bij gevallen, althans niet lichamlijk ;)

Ik wist dat het een dezer dagen moest gebeuren.
Maanden geleden zo'n lullig geel briefje thuis gekregen. Foetsie!
Was voor een overtreding uit maart '01. Hoe bedoel je snel... :Z

Ik belde gisterochtend om 10:25 naar de Parnassiusweg in Amsterdam alwaar Justitie zit...

"Meneer, ik zal even in de agenda kijken"
"U heeft pech, U had vandaag om 10:15 voor moeten komen. U bent nu dus 10 minuten te laat..."

Ach... Weet niet of het er veel minder op was geworden als ik wel aanwezig was geweest.
Zie de acceptgiro wel verschijnen.
 
Je hoeft bij mijn weten helemaal niet verplicht te komen opdagen bij een zitting, de straf wordt evengoed wel uitgesproken en deze krijg je dan vanzelf te horen. Het spreekt alleen niet echt in je voordeel denk ik als je er niet bent.
Hoeft niet, zoals ik al zei. Vriend mij is niet op komen dagen, nooit meer wat gehoord.
 
Waar ik voor moest komen vertel ik lekker niet... :+
Ik wil dus duidelijk niet met de billen bloot en al onze heilige bonen voer voor discussie voorschotelen.

Wil je het echt niet vertellen...?
Ben toch wel benieuwd...(mail het anders zal het dan voro mezelf houden) :X
 
Hoeft niet, zoals ik al zei. Vriend mij is niet op komen dagen, nooit meer wat gehoord.

Als ze net zo snel zijn als mijn mijn 'zaak' dan zou het nog best wel eens kunnen komen...

Per slot van rekening werd ik pas na 15 maanden na het begaan van de overtreding uitgenodigd om op de koffie te komen.
 
Als ze net zo snel zijn als mijn mijn 'zaak' dan zou het nog best wel eens kunnen komen...

Per slot van rekening werd ik pas na 15 maanden na het begaan van de overtreding uitgenodigd om op de koffie te komen.
Ja, maar hij had een jaar geleden al voor moeten komen en heeft nog niks gehoord. Overtreding, dagvaarding en de hele shit was nog ver daarvoor.
 
Ja Kom wel naar Alphen maar om te kijken en wat te kletsen..
Doe pas volgend jaar mee..

Ik zal je wel herkennen.. (je pak)
stel me dan wel ff voor..
 
Oke is ook wel heel makkelijk
Zo'n nummer als herkenningspunt :P

Dan zie ik je zondag..
ben er tussen 11.30/12.00 uur
moeten eerst nog het paard van mijn Vriendin doen.
Ik rijd motor.. Zij rijd paard (zo beetje duidelijk ;) :P )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:14 schreef jackass het volgende:
Oke is ook wel heel makkelijk
Zo'n nummer als herkenningspunt :P

Dan zie ik je zondag..
ben er tussen 11.30/12.00 uur
moeten eerst nog het paard doen (vriendin)

Ik 'doe' op zondagochtend ook meestal mijn vriendin maar om haar meteen voor paard uit te maken.

Nu ken ik de omvang van je vriendin niet... :?
 
:^

HET PAARD Van me VRIENDIN..

Nee ze is absoluut niet dik.. ach je ziet haar zondag wel mag jeje conclusie
trekken :P



(heb ook maar ff die andere veranderd :) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op dinsdag 22 oktober 2002 15:23 schreef jackass het volgende:
:^

HET PAARD Van me VRIENDIN..

Nee ze is absoluut niet dik.. ach je ziet haar zondag wel mag jeje conclusie trekken :P

Dat was die toch die zaterdag ook op de RAI was?
Die zag ze er tenminste best aardig uit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan