Jackass om 21:30 uur op MTV

die gasten zijn echt ziek joh! hadden jullie die van die kwallen gezien? hangt die gast net zo lang met zijn kop in zo\'n kwallenbak totdat\'ie gestoken wordt om daarna eens fijn zijn eige zeik over zijn gezicht heen te gooien :r

*peinzend* zouden ze nou betaald krijgen om zo achterlijk te doen? :?

en die andere scene waarbij 1 van die gasten in een soort riool springt met een (ja, wat is het) soort van fiets, moet hij die fiets eruit halen... looptie even later weg, gaat\'ie over zijn nek... loopt weer verder, gaat wéér over zijn nek...etc.

maar ik kijk wel, want negen van de tien keer kan ik er nog om lachen ook!
 
Laatst bewerkt:
hmmm, toch een s MTV erop gaan zetten dan, ( kijk nooit TV, weinig dan .... )
 
die gasten zijn echt ziek joh! hadden jullie die van die kwallen gezien? hangt die gast net zo lang met zijn kop in zo\'n kwallenbak totdat\'ie gestoken wordt om daarna eens fijn zijn eige zeik over zijn gezicht heen te gooien :r

*peinzend* zouden ze nou betaald krijgen om zo achterlijk te doen? :?

en die andere scene waarbij 1 van die gasten in een soort riool springt met een (ja, wat is het) soort van fiets, moet hij die fiets eruit halen... looptie even later weg, gaat\'ie over zijn nek... loopt weer verder, gaat wéér over zijn nek...etc.

maar ik kijk wel, want negen van de tien keer kan ik er nog om lachen ook!

Dat is twee keer dezelfde gast!
Was Steve O, en volgens mij krijgen ze er wel voor betaald, of iig kregen ze een budget voor de serie(s).
 
Terug
Bovenaan Onderaan