Als ik zie hoe het er dit jaar in de WK Superbike aan toe gaat, moeten de Japanse merken zich kapotschamen. Er is veel aan het seizoen vooraf gegaan met Flammini & Co. Onduidelijkheid en onenigheid over de regels, etc. Maar feit blijft dat Ten Kate ... zonder officiele fabriekssteun ... een uiterst competatieve fiets heeft neergezet. En vorig jaar was Lavilla ook al goed onderweg op de Suzuki. Met iets meer steun van de Japanse fabrikanten hadden we waarschijnlijk een nog spannender kampioenschap gehad dan we op dit moment hebben.
Ben nog steeds van mening dat de fabrikanten dat gedoe rond de Superbike reglementen aan hebben gegrepen om hun budget voor de MotoGP dekkend te krijgen.
[me]Joris die volgend jaar op een Japanner rijdt [/me]
Ben nog steeds van mening dat de fabrikanten dat gedoe rond de Superbike reglementen aan hebben gegrepen om hun budget voor de MotoGP dekkend te krijgen.
[me]Joris die volgend jaar op een Japanner rijdt [/me]