Jasper Iwema deeltje 2 - Do or die this season

Jasper Iwema - Do or Die?

  • Do

    Stemmen: 11 23,4%
  • Die

    Stemmen: 36 76,6%

  • Totaal aantal stemmers
    47
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, Jan Abbink heeft grenzeloos veel vertrouwen in hem en is blijkbaar bereid elke keer maar weer tienduizenden euro's neer te leggen voor een nieuw avontuur. En als je geld hebt mag je meedoen, zo werkt het nu eenmaal in de racerij.
Jan Abbink doet het met Jasper zijn moeder :X
 
Ach, er zijn ook genoeg ONK en OW cup rijders met een 1000cc met 50 PK meer die niet of met moeite aan de tijd komen. Dus waar hebben we het eigenlijk over?

Dat is ook te vergelijken ja, een fiets van 15000 euro tov de afgeladen prototype moto2 fiets van Iwema. Alleen het 600RR blok linkt zo fiets aan een geprepareerde straatmotor, wat een OW cup fiets is, verder totaal niet.

Appels met peren. ;)
 
Gisteren de herhaling gekeken van de TT via de NOS.
Het valt me eigenlijk op dat niemand het nog gehad heeft over de vrij harde woorden van Jurgen v.d. Goorbergh naar Jasper toe. Of we zijn het er bijna allemaal mee eens.
 
De woorden van JvdG worden bevestigd door het resultaat van Jasper, toch? Ik vond zo ook wel hard en direct, maar echt tegenspreken kan ik ze nu, helaas, ook niet.
 
Gisteren de herhaling gekeken van de TT via de NOS.
Het valt me eigenlijk op dat niemand het nog gehad heeft over de vrij harde woorden van Jurgen v.d. Goorbergh naar Jasper toe. Of we zijn het er bijna allemaal mee eens.
Niet gezien, wat werd er gezegd?
 
Je kan het Jasper toch ook niet kwalijk dat ze hem steeds weer een motor en een wildcard geven...... :+
 
er werd gezegd dat hij gewoon niet goed genoeg is, dat het wk niveau gewoon een stapje te hoog gegrepen is voor jasper. wat overigens 100% klopt.
 
Dat klinkt niet zo hard eigenlijk. Hij rijdt toch immers op ongeveer dezelfde plek waar anderen, van wie we wéten dat ze er nog niet klaar voor zijn, ook rijden. Denk aan de Moto3 jongens die nu nog in nationale competities opgroeien, maar wel vast een TT mogen rijden.
 
Begin motor 3 Wk heeft Vdgoorbergh nog enige tijd Jasper van advies voorzien zoals de tip dat ie niet iedere training op een sleepje moet wachten maar zijn eigen ritme moet gaan zoeken en per wedstrijd moet op bouwen en zch niet te veel met 1 snelle ronde moet bezig houden.
In de kern is dat ook precies het probleem bij Jasper. Die is niet in staat zijn carriere stap voor stap op te bouwen maar is zo verblind door de kansen die hij krijgt bv via Abbink zonder zich af te vragen of dit de juiste stap is in zijn carriere.
Blijkbaar is de behoefte "om er bij te horen" te groot.
Daarnaast heeft ie geen zelfkennis om zijn eigen talent goed in te schatten. Hij behoort nog niet eens tot de nederlandse top zoals Arie Vos, Barry Veneman, maar gedraagt zich alsof ie nog steeds de nieuwe Zeelenberg of vdGoorbergh kan worden.
Dat moet van de Goorbergh ook gedacht hebben ; die man is niet te coachen.
 
Chauvinistisch als ik ben, hoop ik dat elke Nederlander goed presteert op WK-niveau in welke klasse dan ook.
Of dat nou Jasper Iwema, Bryan Schouten, Scott Deroue, Bo Bendsneyder, Michael van der Mark, Tony Covena, of wie dan ook is maakt mij niet uit.
Ik ben wel realistisch genoeg dat er in dit rijtje in mijn ogen er maar 2 zijn die goed genoeg zijn voor de top, Michael en Bo.
 
Hé toch nog een fan :+

Het blijft gewoon heel moeilijk om met een wildcard een GP of Superbike wedstrijd te rijden, daar weet ook Jurgen v/d Goorbergh van alles van die wildcard optredens van hem waren nou ook niet echt een succes.......
 
Wat is dit nu weer voor een belachelijke insinuatie? Hoe denk je dat het voor Jasper is om deze vuile roddels hier te lezen? Dit is echt wel heel erg laag wat hier gebeurt.
Tet. Ik ben het met je eens.

Volledig onnodige reactie.
 
Gisteren de herhaling gekeken van de TT via de NOS.
Het valt me eigenlijk op dat niemand het nog gehad heeft over de vrij harde woorden van Jurgen v.d. Goorbergh naar Jasper toe. Of we zijn het er bijna allemaal mee eens.
Ik vind het knap van Jurgen dat hij er zo voor uitkwam.
Veel mensen durven dit soort dingen voor het toetsenbord niet te zeggen.
Tenminste geen meeloper showtje. ;)

Kuddo's voor Jasper die op karakter door gaat met zijn carrière. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan