Je laatste geeltje

Laatste Geeltje

  • In die tank

    Stemmen: 16 28,6%
  • Bewaren

    Stemmen: 2 3,6%
  • Hij weer?

    Stemmen: 38 67,9%

  • Totaal aantal stemmers
    56

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.649
113.265
Rèswèk
Ik weet het, ik weet het: Jullie hebben geld zat. Maar dat is toch niet altijd zo geweest. Ik hield aan het einde van mijn salaris ook altijd een stukkie maand over. Afhankelijk van de onkosten in zo'n maand, wegenbelasting en verzekering had je iedere keer tegelijk... D'r zat eens een bekeuring bij. Of wat te repareren.

Dan gebeurde het wel eens dat je de laatste zaterdag voor de Salariering :} moest beslissen of je dat laatste geeltje in je tank moest gooien om met je maten mee te kunnen naar Zandvoort of zo.

Hetgeen betekende; een week geen patatje, roken, singeltje kopen, enz.

Wat deed jij??? Bij mij ging het laatste geelje in mijn tank!!!
 
ken het probleem,
zins ik een motor heb is de tank vol. kort om al het geld gaat naar de motor toe al is het het laatst wat ik heb. :)
 
Heb ik geen last van, ik spaar gemiddeld 500 Euro in de maand. Kan ik eindelijk een 916 aanschaffen.....
 
tjonge.....

wordt je daar geil van ofzo...

je vorige topic was nog geen 5 minuten geleden geopent

;)
 
Op woensdag 19 november 2003 22:04 schreef Friezinnetje het volgende:De volgende MF-meeting is dus bij jou :X
Geen soep ,frikandelluhh maar benzine :9

als jullie in de buurt zijn , kom gerust maar langs , we hebben altijd wel een slaap plaats over als je een Rond reisje wil maken hier.
 
tjonge.....

wordt je daar geil van ofzo...

je vorige topic was nog geen 5 minuten geleden geopent

;)
Luisterrrrr knul, Geopent is met een D, dus geopend.

Normaal open ik er 4 per avond. ik hou me nou nog rustig :)

;)
 
Afstanden hier en daar word heel anders tegenaan gekeken idd. 4.5 uurtje rijden is voor jou dichtbij, maar dan ben ik van texel net nederland UIT! het hele land dus door.
Grappig. Hou het zeker in gedachten voor als we eens langskomen daarroh. ;)
 
4.5 uur blijft een halve dag rijden.
Daar, maar hiero ook.

Hoe doen de Ami's het dan met de tijd? de afstanden in de VS zijn net zo lang als hier. we hebben alleen een fictieve barriere, die grens met B en D.

Ik heb het idee dat we hier niet ver hóeven en daarom ook niet ver rijden.
We hebben een vriendje in oostenrijk, en daar zijn we ook wel meer als één keer heengegaan om een bakkie te doen op zaterdagavond, maar je moet er 36 uur voor uittrekken
 
Afstanden hier en daar word heel anders tegenaan gekeken idd. 4.5 uurtje rijden is voor jou dichtbij, maar dan ben ik van texel net nederland UIT! het hele land dus door.
Grappig. Hou het zeker in gedachten voor als we eens langskomen daarroh. ;)

als ik een pakje shag wil halen dan moet ik ongeveer 40 minuten rijden , maar daar wen je vanzelf wel aan, met die afstanden hier... een ritje naar myrtle beach is voor mij een normaal toer ritje. :]
 
Ja Rob je hebt gelijk. Alleen dan zijn wij het land uit en zij maar 1 lullig staatje verder. lijkt me toch wel wat dat america :9
 
4.5 uur blijft een halve dag rijden.
Daar, maar hiero ook.

Hoe doen de Ami's het dan met de tijd? de afstanden in de VS zijn net zo lang als hier. we hebben alleen een fictieve barriere, die grens met B en D.


de mensen leven hier veel rustiger, dan de mensen in nederland, in nederland zit je op je klokje te kijken van hoe lang heb ik nog voor dat de winkel gesloten is , en hier zijn alle winkels 7 dagen in de week tot 9 uur s'avonds geopend en de meeste supermarkten hier zijn 24 uur per dag open , en ze zijn maar 1 dag in het jaar gesloten en dat is met kerstmis.
 
als ik een pakje shag wil halen dan moet ik ongeveer 40 minuten rijden , maar daar wen je vanzelf wel aan, met die afstanden hier... een ritje naar myrtle beach is voor mij een normaal toer ritje. :]
Maar goed dat ik een tankstation naast mijn deur heb,anders was ik gauw van het roken af (denk ik).
Jij moet het wel hebben van de late-night topics zeker? hoe laat is het daar nu? bijna 17.00 uur denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan