Je mening over Biaggi?

Hoewel ik niet echt een fan ben van Biaggi, wil ik hier nu toch wel even een lans voor hem breken. De man is 4 keer wereldkampioen 250cc, volgens mij betekend dat dat je toch wel degelijk een hele grote bent in de GP-wereld.

En standaard top 3 in de 500/MotoGp eindstand,vanaf 1998! (Ok,behalve die ene keer, 4e op Yamaha).
Zegt ook wel iets,dacht ik....Alleen Rossi heeft een betere cv!
 

:^

Biaggi vertelde op LS, dat hij niet kon aansluiten aan de kop omdat hij iets te lang werd opgehouden door Bayliss... Maar hij vond het duel met Gibernau wel leuk. Benieuwd naar Donington, waar denk ik Hayden dit keer niet het voordeel heeft :P
 
Maar dat het niet helemaal 100% gaat is niet alleen te wijten aan de coureur.
 
Podiumfoto 2004, Biaggi knipoogt naar Rossi die net kampioen is geworden. _O-

full
 
Persoonlijk zie ik liever Max Biaggi dan een paar van die kleurloze spanjaarden (Gibernau, Checa), Max gaat er in ieder geval altijd 100% voor, bloedfanatiek met soms een waas voor zijn kop. Er is altijd wel iets te beleven met Max, zie incident met Melandri op Assen. Jammer dat het altijd net niet is met Max. Zou het wel jammer vinden als hij de MotoGP zou verlaten..
 
Tja, wat noem je kleurloos, kan ik niet veel bij bedenken...


Gibernau is zeker niet kleurloos, maar hij is wel te aardig. Melandri laat zien dat ie voor niets en niemand aan de kant gaat. Die heeft net ff meer kleur dan
Gibernau ;) .

Een kleurloze rijder van dit moment is absoluut Kenny Roberts. Hij rijdt nu al een aantal seizoen op die prut GSV-R en heeft nooit een ongetogen woord laten vallen -O-
Hopkins laat zien dat ie karakter heeft en zijn emotie toont. Roberts is een beetje dood wat dat betreft, misschien wel te proffesioneel :?
 
Gibernau is zeker niet kleurloos, maar hij is wel te aardig. Melandri laat zien dat ie voor niets en niemand aan de kant gaat. Die heeft net ff meer kleur dan
Gibernau ;) .

Een kleurloze rijder van dit moment is absoluut Kenny Roberts. Hij rijdt nu al een aantal seizoen op die prut GSV-R en heeft nooit een ongetogen woord laten vallen -O-
Hopkins laat zien dat ie karakter heeft en zijn emotie toont. Roberts is een beetje dood wat dat betreft, misschien wel te proffesioneel :?
Roberts stond vorig jaar nog een keer pole. :}

Maar inderdaad opvallend hoe weinig die zijn bek opentrekt. :(
Hij krijgt natuurlijk wel een paar miljoen. :+
 
Een kleurloze rijder van dit moment is absoluut Kenny Roberts.

Wie?????







;)

dat ie nog de moed op kan brengen op steeds weer op dat gebakkie te stappen,ook al krijgt hij daar miljoenen voor,of zou dat de reden zijn, dan is het geen echte sportman.
Hij was een hele grote, maar daar is weinig meer van over helaas.

Ik denk dat ik allang iets anders had gedaan.(dammen ofzo ) :Z
 
Ik snap niet hoe een voormalig 500cc wereldkampioen zo lang bij zijn contructeur blijft hangen, terwijl hij weet dat hij met dat merk niet meer terug komt op zijn oude niveau.

:?
 
dat snap ik dus ook niet hè....

als ik Roberts was geweest dan had ik die Suzuki me een partij opgevouwen :X :X :X
Hopkins uit zijn ongenoegen nog, maar Kenny laat zoals ik al zei helemaal niets van zich horen. Gibernau was toen bij Suzuki ook al degene die "de broek" aan had, om et zo maar te zeggen. Suzuki heb echt iemand als Jurgen nodig die de fiets kan ontwikkelen. Laat Hopkins maar race's winnen dan, maar dan doen ze tenminste wel mee. :] :] :] :]

Suzuki is wat mij betreft het spoor te bijster om van deze trapfiets nog iets waardigs te maken. Ze kunnen beter een 4 in lijn maken en de techniek wat in die Gixer zit verfijnen etc. }) }) })
 
Zoals Schwantz al aangaf: Suzuki is een te kleine onderneming om zich zowel op sbk als motogp te richten. Als je naar het kostenplaatje tov van het bereik/uitstraling kijkt dan lijkt me enkel op sbk richten het slimst.

Aprilia is ook uit motoGP vanwege de kosten en denken aan terugkomst in sbk. MV agusta komt ook naar sbk. Maarja dat zijn italianen he ;)
 
Ik kijk er van op dat er hier zo'n rotsvast vertrouwen is in het kunnen van Kenny Roberts jr. Die vent rijdt wel zo ongeinspireerd rond! Okee, die Suzuki gaat niet echt super, maar ik heb toch ook niet de indruk dat Roberts het onderste uit de kan haalt. Volgens mij vindt ie het wel goed zo. Een beetje de WCM's gezelschap houden achterin het veld en ondertussen het tienvoudige verdienen als wat die jongens verdienen.

En dit zegt Kevin Schwantz over Roberts:
Eerlijk gezegd vind ik dat Kenny wel een trap onder z’n kont kan gebruiken. Misschien wordt het tijd voor Suzuki om Kenny aan de kant te zetten en een nieuw iemand naar het team te halen.
bron: motorfreaks
 
Laatst bewerkt:
...

En dit zegt Kevin Schwantz over Roberts:bron: motorfreaks

Ik denk dat Schwantz het juist verwoord hier. Roberts is niet zomaar Wereldkampioen geworden, maar op et moment botert het allemaal niet daar. Als Roberts nou is op een RCV gaat zitten, dan kunnen we zien of ie het nog kan. Hard rondgaan kan ie wat mij betreft wel, getuige zijn pole position in Brazilie, vorig jaar of het jaar ervoor.
 
Die goede kwalificaties had volgens mij meer met de fantastische banden te maken dan met zijn kunsten.... :Y

Goede rijder hoor, je hoort mij niet zeggen dat hij niet kan rijden. Ik vind het alleen jammer dat hij zijn tijd daar verdoet.

Edit: owja het zou hier over Max Biaggi gaan toch O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan