Je mening over Biaggi?

Biaggi is op het circuit net niet goed genoeg (in de 125 en de 250 was hij wel de man natuurlijk) in de 500 en de Moto GP trekt hij hij het gewooon net niet, en daarbij komt dat er een nieuwe lichting GP coureurs is opgestaan (Melandri, Hayden en natuurlijk ook valentino Rossi hoewel hij eigenlijk al een ouwe rot is).
Je zou kunnen zeggen dat Biaggi het in de 500 en Moto GP net tussen wal en schip viel.
 
Biaggi is op het circuit net niet goed genoeg (in de 125 en de 250 was hij wel de man natuurlijk) in de 500 en de Moto GP trekt hij hij het gewooon net niet, en daarbij komt dat er een nieuwe lichting GP coureurs is opgestaan (Melandri, Hayden en natuurlijk ook valentino Rossi hoewel hij eigenlijk al een ouwe rot is).
Je zou kunnen zeggen dat Biaggi het in de 500 en Moto GP net tussen wal en schip viel.

In de 125 :?
 
Biaggi is op het circuit net niet goed genoeg (in de 125 en de 250 was hij wel de man natuurlijk) in de 500 en de Moto GP trekt hij hij het gewooon net niet, en daarbij komt dat er een nieuwe lichting GP coureurs is opgestaan (Melandri, Hayden en natuurlijk ook valentino Rossi hoewel hij eigenlijk al een ouwe rot is).
Je zou kunnen zeggen dat Biaggi het in de 500 en Moto GP net tussen wal en schip viel.

Hayden vind ik niet, één zwaluw maakt nog geen zomer. Dat vertelde de commentatoren, dat Hayden zo snel mogenlijk weg wilde komen van de start zodat niemand hem kon volgen om dé ideale lijn te ondekken. Ik zeg dat in Donnington hij op zijn gewone ritme is. (maar ik zei dat hij ook niet in LS op het podium zou staan, had ik het ook fout...)
 
Ik denk dat Schwantz het juist verwoord hier. Roberts is niet zomaar Wereldkampioen geworden, maar op et moment botert het allemaal niet daar. Als Roberts nou is op een RCV gaat zitten, dan kunnen we zien of ie het nog kan. Hard rondgaan kan ie wat mij betreft wel, getuige zijn pole position in Brazilie, vorig jaar of het jaar ervoor.

En niet te vergeten dat ie in Shanghai nog aan de leiding reed in de regen, voor Rossi, totdat ie uitviel met pech. (om toch nog heel even terug te komen op Roberts)
 
En niet te vergeten dat ie in Shanghai nog aan de leiding reed in de regen, voor Rossi, totdat ie uitviel met pech. (om toch nog heel even terug te komen op Roberts)

Ja, maar dat je in zegge en schrijve 1 GP even vooraan hebt gereden is nou niet echt een wapenfeit wat maakt dat je seizoen geslaagd is.
 
Ja, maar dat je in zegge en schrijve 1 GP even vooraan hebt gereden is nou niet echt een wapenfeit wat maakt dat je seizoen geslaagd is.

Kzeg ook niet dat zijn seizoen geslaagd is... Verre van dat!
Ik wil alleen maar aangeven dat ie zeker nog wel kan rijden!
En dat heeft Roberts vandaag met zijn 2e plaats prima laten zien. Jammer dat ie vaak de indruk wekt ongemotiveerd te zijn.
 
Roberts snoert ons wel even de mond door nu tweede te worden! Anderzijds kun je zeggen dat het raar is dat ie nu meedoet voor de ereplaatsen maar onder normale omstandigheden echt helemaal in de achterhoede rijdt. Dat zegt mij toch wel dat je dan niet het onderste uit de kan haalt op die momenten.
 
Alleen vergeet je daar wel bij te vertellen dat de Yamaha op een heel hoog niveau is gebracht door.... Jeremy Burgess. Als hij niet met Rossi naar Yamaha was gegaan was Rossi geen wereldkampioen geworden in zijn 1e jaar op de Yamaha.
Daar ben ik vrij zeker van.


Ik ben trouwens wel een groot Biaggi fan, prachtige stijl van rijden, erg strakke lijnen. Alleen wil het dit seizoen idd niet lukken. Als hij zich hervindt, denk ik dat ie toch weer in de top 3 komt aan het einde van het jaar.



Ik ben ook een Biaggi fan, maar ook ik geloof dat Max nooit kampioen zal worden...Als Max in zijn Yamaha tijd op de repsol Honda had gezeten, was het hem wel gelukt, daar ben ik van overtuigd....En dit seizoen wil idd niet lukken, wat volgens mij met druk te maken heeft....Denk niet met engineers ofzo, Kanemoto heeft hem al eerder naar de wereldtitel in de 250cc en 2e plaats in zijn 1e 500 seizoen geholpen...
Ciao
 
hahaha, wat een rare foto van die oma!

maar wat ik wilde zeggen is dat hier alle mensen die willen zeuren over Biaggi hier terecht kunnen. Gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen die inzien dat Biaggi altijd heeft moeten vechte tegen de bierkaai met minder materiaal dan Rossi (in de 500cc en MotoGP dan, De 250 daar wil ik niks over zeggen, daar had Max wel gelijkwaardig materiaal
 
Gelukkig zijn er ook nog genoeg mensen die inzien dat Biaggi altijd heeft moeten vechte tegen de bierkaai met minder materiaal dan Rossi (in de 500cc en MotoGP dan, De 250 daar wil ik niks over zeggen, daar had Max wel gelijkwaardig materiaal

Biaggi...
Dat is toch die vent die op de Nummer 1 HRC-Honda reed vorig jaar :?
 
:^

Biaggi had geen minder materiaal, Biaggi had ander materiaal dan Rossi.

En dan is het aan de combinatie van coureur en zijn team om de motor optimaal te prepareren en af te stellen en ervoor te zorgen dat je races gaat winnen.

En dan krijg je dus dit plaatje:

Rossi + Burgess + Yamaha = wereldtitel
Biaggi tegen Repsol team en Honda = werkeloos

Tja, zo gaan die dingen.... :Y
 
Heeft iemand hier elite/acces op motogpnews.com? Er staat daar een artikel over Max die ik niet mag zien '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan