Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is mijn beste denk ik.

2010-10-03134712.jpg
 
grappig, door het vele bewerken (blurren)van bovenstaande foto, lijkt je motor een miniatuur geworden, of staat hij stiekem ook in madurodam???
 
zoek maar op tilt shift ;)

vind de uitvoering eigenlijk best okee!

Bijzonder trouwens dat direct verondersteld wordt dat er ge-photoshopt is,
zover zijn we nu dus nu met fotografie! Niemand lijkt meer échte foto's te maken.

Ik hoorde dat er binnenkort een objectief op de markt komt waarbij je de motor een kleurtje kan geven, en de achtergrond zwart-wit kan maken . . . . . . . . . . . . . ;)
 
vind de uitvoering eigenlijk best okee!

Bijzonder trouwens dat direct verondersteld wordt dat er ge-photoshopt is,
zover zijn we nu dus nu met fotografie! Niemand lijkt meer échte foto's te maken.

Ik hoorde dat er binnenkort een objectief op de markt komt waarbij je de motor een kleurtje kan geven, en de achtergrond zwart-wit kan maken . . . . . . . . . . . . . ;)

Stom als je daarvoor een objectief zou aanschaffen aangezien het softwarematig gedaan wordt :+ :+

Met photoshop kan je idd alles namaken. Waar je vroeger een hele stapel filters nodig had, heb je nu alleen een laptop/pc nodig met Photoshop of iets soortgelijks.

Wat je ook bedenkt, er is wel een photoshop tutorial om het effect na te maken :9
 
Stom als je daarvoor een objectief zou aanschaffen aangezien het softwarematig gedaan wordt :+ :+

Met photoshop kan je idd alles namaken. Waar je vroeger een hele stapel filters nodig had, heb je nu alleen een laptop/pc nodig met Photoshop of iets soortgelijks.

Wat je ook bedenkt, er is wel een photoshop tutorial om het effect na te maken :9


Ik hoop dat je het sarcasme begreep :X

Maar verder heb je gelijk, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het jammer vind. Ik ben geen verzuurde PS hater, maar ik vind het toch leuker als je gewoon een goede foto kan maken, ipv een crappy foto helemaal rechttrekken, soort van Milly Vannilly-gehalte zeg maar. Moet wel toegeven dat ik het hele HDR gebeuren nog wél gaaf vind trouwens.
 
grappig, door het vele bewerken (blurren)van bovenstaande foto, lijkt je motor een miniatuur geworden, of staat hij stiekem ook in madurodam???

Nee staat niet in madurodam :+
Maar inderdaad een Tilt Shift effect. Plus alle kleuren maken de foto erg gaaf naar mijn mening.

Het is een Supersport maar heb er zelf een naked van gemaakt, en toch klopt het plaatje wel aardig. Ben er trots op in ieder geval!
 
Ik hoop dat je het sarcasme begreep :X

Maar verder heb je gelijk, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het jammer vind. Ik ben geen verzuurde PS hater, maar ik vind het toch leuker als je gewoon een goede foto kan maken, ipv een crappy foto helemaal rechttrekken, soort van Milly Vannilly-gehalte zeg maar. Moet wel toegeven dat ik het hele HDR gebeuren nog wél gaaf vind trouwens.

Ik begreep je sarcasme, vandaar de dubbele :+

Ik denk dat heel weinig niet gefotoshopped wordt. Zelfs met een goede camera + lens is het bijna altijd voordelig om de kleur nog even extra te 'boosten'

Dat is praktisch het enige dat ik aan m'n 'normale' foto's bewerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan