Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi ding, zo te zien ook Takketoni's!
Had jij ook last van demperwol die er uit kwam zetten? -O-

Dat probleem heb ik gelukkig nog niet gehad. Heb ze er nu zo'n 15dkm onder hangen en eigenlijk nog niks op aan te merken gehad.

Edit : Pag. 100 *O*
 
Laatst bewerkt:
full
 
:$ jep...maar ter mn verdediging,er staat nog een motor of 2 in onderdelen :X
Ik lees hier soms " ik wouw dat ik die nog had"..nou dat wil ik niet meemaken :+
 
Van wie is die flatland bmx? OG bikes Flybikes Suelo frame toch? zie je niet veel...
Is mijn fiets,idd die frames vindt je niet vaak,iedereen vond ze lelijk dus ze gingen de deur uit voor weinig geld,rijdt best lekker.
Jij ook bmx-er?
 
Geprobeerd een wat ouder sfeertje te creeëren op de eerste echte rit op mijn nieuwe aanwinst:

 
Is mijn fiets,idd die frames vindt je niet vaak,iedereen vond ze lelijk dus ze gingen de deur uit voor weinig geld,rijdt best lekker.
Jij ook bmx-er?

jup, en ook flatland! naja, alweer wat jaartjes geleden dat ik hem heb aangeraakt, maar ik heb hem nog wel! een KHE rip 2, heb daarvoor nog een flybikes simple gehad, ook een lekker frame. Rij je nog en zo ja, waar? de scene is nogal ingekakt zeg maar...
 
Dat mooie verhaal is een eerlijke opsomming van een paar feitjes. :)

Een container = vies lekker vulgair? Heb je nog andere hobby's buiten het motorrijden :+

Maar ik snap je punt, het is een mooie fotolocatie voor de motor! :Y In Rotterdam heb je veel van dit soort mooie locaties voor fotoshoot's !

@Nuon: Mooi als altijd! :Y
 
Deze, aangezien ik hem nog maar sinds gisteren heb en er nog geen kenteken op hangt:

c3JUzTA.jpg


Twijfel nog tussen doorlopende witte wheelstriping of een witte 'motogp' stijl wheelstriping.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan