Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

Weet niet of ik deze al eens heb geplaats. Heb ik gemaakt tijdens de proefrit 2 jaar geleden. Deze staat ook boxer.gs maar die is een beetje bewerkt en een grotere versie. MF maakt ze kleiner...Bekijk bijlage 1401738.
Dit is de originele.. Zit er aan te denken om deze en die andere die ik in Noord-Frankrijk heb gemaakt te laten printen op groot doek om in de kamer op te hangen.
Die neus... Sexy! :9~
 
93C8B6DC-BC5C-4B3E-A554-F749DEF16F26.jpeg


Gewoon omdat mooi. :) <3
 
Thanks! Mensen vragen me normaal vooral waarom ik er geen kleinere knipperlichten op zet, of een kortere demper, of of of... Dus bedankt voor de retro waardering! *O*

Dat zou helemaal niet passen - zo'n fiets en dan van die kleine pinkers.. Lekker laten zo. Niet aan rommelen. Wordt die 1100 niet mooier van.

Vandaag maar eens een leuk fotootje gemaakt op m'n motor. Foto gemaakt door @Bart_T.

Brute fiets :t
 
Heb ik ook nog gehad..2wkn..vond hem iets te log😆..daarna kocht ik mn ZX10R '04😊

Ik heb nog steeds spijt dat ik hem weg heb gedaan maar we konden geen vriendjes worden. Ik wilde andere dingen dan de 12. Uiteindelijk een GS gekocht (de rode gsa kwam 4 jaar daarna pas) en dat was big fun. 2 jaar geleden (na 9 jaar gs'sen) vond ik het welletjes en wilde weer terug naar een line-blok - affijn hele verhaal staat wel ergens op mijn website.. Ik denk dat ik die foto's ook maar eens op m'n blogje ga zetten..

bijna alle zx'en zijn mooi maar te klein voor mij... De 12 en de 9 waren groot genoeg - nog getwijfeld aan een zzr 1200 of 1400. Ik had onder de 12 andere banden gezet. Standaard is de achter band een 200/50 - dat stuurt een party ruk. Op advies van leuke motorzaak in Deventer een setje diablos er onder laten zetten met een 190/55 achterband. Toen werd ie gelijk een stuk wendbaarder maar ik heb lengte en gewicht mee
 
Ik heb nog steeds spijt dat ik hem weg heb gedaan maar we konden geen vriendjes worden. Ik wilde andere dingen dan de 12. Uiteindelijk een GS gekocht (de rode gsa kwam 4 jaar daarna pas) en dat was big fun. 2 jaar geleden (na 9 jaar gs'sen) vond ik het welletjes en wilde weer terug naar een line-blok - affijn hele verhaal staat wel ergens op mijn website.. Ik denk dat ik die foto's ook maar eens op m'n blogje ga zetten..

bijna alle zx'en zijn mooi maar te klein voor mij... De 12 en de 9 waren groot genoeg - nog getwijfeld aan een zzr 1200 of 1400
Een ZRX dan? Een tamme zx 12 , met een boel lol :t ook voor de grotere mens
 
Terug
Bovenaan Onderaan