Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

In Nederland is het bijzonder als ze oude gebouwen laten staan. In Belgie is het juist bijzonder als het afgebroken wordt. Vind het wel zijn charme hebben om het te laten staan. Mooiste voorbeeld is het circuit van Spa waar ze de oude pitsstraat plus gebouwen gewoon laten staan en waar die oude sfeer kijkend op Eau Rouge / Raidillon gewoon nog bestaat :t
Dan zou je eigenlijk ook is langs Reims-Gueux moeten gaan! Ook tof en je kan overal (al dan niet helemaal legaal) nog lopen op de tribunes etc! 3 jaar geleden zelf nog geweest
 
7BCF6B0D-9055-4596-99B3-48B1BAC853B5.jpeg
 
In Nederland is het bijzonder als ze oude gebouwen laten staan. In Belgie is het juist bijzonder als het afgebroken wordt. Vind het wel zijn charme hebben om het te laten staan. Mooiste voorbeeld is het circuit van Spa waar ze de oude pitsstraat plus gebouwen gewoon laten staan en waar die oude sfeer kijkend op Eau Rouge / Raidillon gewoon nog bestaat :t
Dit is ook wel zowat het armste stukje Belgiek. Waar bij jullie volop geïnvesteerd wordt, is hier zelfs geen geld om het afval uit onze industriële glorietijd op te ruimen. Dan blijf je dus zitten met dit soort halfmooie postindustriële rottende scheepsbunkers en glibberige houten brugjes die net zo breed zijn als een 749 lang is.
 
Dan zou je eigenlijk ook is langs Reims-Gueux moeten gaan! Ook tof en je kan overal (al dan niet helemaal legaal) nog lopen op de tribunes etc! 3 jaar geleden zelf nog geweest
Ja zeker, dat staat nog op mijn to do lijstje. Ook mooi om over de historie van dat circuit te lezen en er hangt een alu plaat van prominent in de woonkamer :t :}
 
Dit is ook wel zowat het armste stukje Belgiek. Waar bij jullie volop geïnvesteerd wordt, is hier zelfs geen geld om het afval uit onze industriële glorietijd op te ruimen. Dan blijf je dus zitten met dit soort halfmooie postindustriële rottende scheepsbunkers en glibberige houten brugjes die net zo breed zijn als een 749 lang is.
Ja veel stukjes Belgie zijn erg armoedig. En zonder iemand te willen kwetsen, een stad als Luik zou ik echt niet willen wonen en dan druk ik het zacht uit. Maar ben genoeg op Spa geweest en daar vind ik het juist prachtig dat die oude pitstraat nog volledig in takt is. Genoeg foto's van mensen die daar met een grote grijns aan de pitmuur staan.
 
Bekijk bijlage 1724313
Eigenlijk een mislukte foto , ze waren weer eens aan het stunten ( ik woon in een oefengebied ) en hij was op een meter of 50 aan het stil hangen , maar voordat ik mijn iPhone bij de hand had vloog ie weer weg


In 2019 via MF een VF400F "opknapper" gekocht en toen ie klaar was een paar mooie plaatje geschoten op de hei.

1645361688638.png




Op een moment denk ik "hoor ik nou het begin van Billy Joel's 'Good Night Saigon' ???

1645361764391.png



1645361845454.png



1645361787987.png





Werd ik nog achterna gezeten ook!!

1645361823707.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan