Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

IMG20230621153022.jpg


Niet per se mijn mooiste, maar wel een waar ik heel lang over gedaan heb om hem te maken, na bijna 50 jaar op 2 wielen te hebben rond gereden, was altijd wel wat als er een sneeuw muur was, niet kunnen stoppen, verkeer enz enz, maar afgelopen voor jaar dan eindelijk wel.

Is net over de top van de Galibier, waar een sukkel in een Lotus Elise de 2e haarspeld vanaf de top had gemist en nu een 50 mtr. lager zonder grondspeling de weg blokkeerde en we dus gedwongen door het tunneltje moesten, dat zorgde voor rustige momenten waardoor ik eindelijk me ding kon doen.:)
 
snel terug in haar hok, kenteken mag pas in maart de weg weer op.... iets met overgangsregeling klassiekers en houderschapsbelasting...
Na in verleden al belastingvrij te zijn geweest, zit ik ook met deze ellende. Lees: diefstal!
Nog 1 jaartje dan ben ik opnieuw MRB-vrij. *O*

(.................als de leeftijd voor vrijstelling niet WEER wordt opgehoogd :X )
 
Houden jullie ook van details?

Ik heb hier een ‘tik’ voor hoor. Ik kan hier echt op ‘kicken’.

Zoals de verlichte ‘R’ in de koplamp van mijn motorfiets. Dit is alleen bij de optie ‘Koplamp PRO’. Zulke details kan ik echt mooi vinden.

Herkenbaar bij een van jullie? 😉😂

Bekijk bijlage 1963983
Tja.. details... ik houd er wel van, maar volgens mij anders dan dat je hier bedoelt. Details van technische onderdelen kunnen wat mij betreft ook heel interessant of intrigerend zijn op een foto. Een paar voorbeelden:
e0e07719-4f7b-48b7-95d9-ca8154afa147.jpg

e006d9bd-b4aa-4348-8f4a-a3673570a8c5.jpg

ca7239ea-7b1e-4c3a-8f5c-d822faf50054.jpg

211ca1b0-e7a9-457f-a41f-ba415a877981.jpg

f22be612-e96e-49b8-a295-ac15a1336399.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie spiegels ook!

Ik heb voor mijn motorfiets (BMW S1000R, K63) een aanvraag gedaan voor een offerte voor ‘stuureind spiegels’.
zijn de standard waardeloze Street Triple spiegels
ze zien er niet slaecht uit maar als je het gas een keer los trekt kun je je spiegels weer goed zetten
en boven de 90 tillen ze en kun je er bijna niets in zien
echt waardeloos binnen kort eve andere regelen dat is het eerste op het lijstje !
 
zijn de standard waardeloze Street Triple spiegels
ze zien er niet slaecht uit maar als je het gas een keer los trekt kun je je spiegels weer goed zetten
en boven de 90 tillen ze en kun je er bijna niets in zien
echt waardeloos binnen kort eve andere regelen dat is het eerste op het lijstje !
Oh echt waar joh! Nooit gedacht. Ziet er wel heel erg fraai uit, al zeg ik het zelf.
 
Tja.. details... ik houd er wel van, maar volgens mij anders dan dat je hier bedoelt. Details van technische onderdelen kunnen wat mij betreft ook heel interessant of intrigerend zijn op een foto. Een paar voorbeelden:




f22be612-e96e-49b8-a295-ac15a1336399.jpg
Is dat logo van een Matchless? Het lijkt er erg op maar is niet exact hetzelfde volgens mij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan