Jep.. weer even uit de roulatie...:-(

vind het wel een beetje vreemd allemaal je heb die gegevens toch altijd nodig voor de verzekering .
volgens mij ????????????????.
wens je verder nog beterschap en hoop dat je weer snel op de motor mag rond scheuren. :] :]
 
Heb ik ook eens gehad, politie geeft geen gegevens. Had een aanrijding gebeurd met meerdere auto\'s, politie wilde mij gegevens ook nog hebben, maar takelwagen was klaar om weg te rijden met auto, dus agent vroeg of ik s\'middags even wilde bellen, dus belde op, gaf gegevens, en ik vroeg gegevens van een andere auto, maar die kreeg ik niet, maar verzekeringsagent kon ze wel opvragen.

Ten tweede, mijn broer kwam eens terug bij zijn auto, dikke deuk in deur, zat echter een briefje onder ruitenwisser van iemand die het gezien had en had kenteken genoteerd, broer ermee naar politie, die toen wel gegevens gaf, echter waarschuwde dat dat adres niet bepaald goed bekend stond. (politie deed verder zelf helemaal niets)
Broer weinig van aangetrokken en aangebeld,verteld dat diegene waarschijnlijk tegen zijn auto had aangezeten, kerel vraagt hoeveel schade en betaald handje contantje.
Dus het kan ook makkelijker.

Succes nog
 
...

Ten tweede, mijn broer kwam eens terug bij zijn auto, dikke deuk in deur, zat echter een briefje onder ruitenwisser van iemand die het gezien had en had kenteken genoteerd, broer ermee naar politie, die toen wel gegevens gaf, echter waarschuwde dat dat adres niet bepaald goed bekend stond. (politie deed verder zelf helemaal niets)
Broer weinig van aangetrokken en aangebeld,verteld dat diegene waarschijnlijk tegen zijn auto had aangezeten, kerel vraagt hoeveel schade en betaald handje contantje.
Dus het kan ook makkelijker.

Succes nog

Bijna hetzelfde gehad. Maar bij mij zat er alleen een scheur/gat in de bumper. Ruim €500,- schade Er zat ook een briefje onder de ruitenwisser van een getuige. Aangifte gedaan bij de polite. Die mevrouw die tegen mijn auto was gebotst ontkende en nu wordt het een rechtszaak.

Ik heb gelukkig een getuige, en het ging ongeveer zo:

Achteruitrijden (reed uit parkeervak weg), trekhaak, boem, ze is volgens de getuige ook nog uitgestapt om te kijken of zij schade had, daarna is de trut :j doodleuk weer ingstapt en weggereden.

Ze hebben haar gedagvaard en het laatste nieuws is dat ze nu toch bekend heeft. Als ze dat nou in eerste instantie gedaan had....had haar een hoop gescheeld....

Oh enne ohjajoh:

Beterschap.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan