Jerryt's eigenbouw Part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb je effe over nagedacht! _O-
Mooi,de accu en ecu hebben ook weer een plekje.Ut ken wer krek!Achter nog wat ruimte voor relais en shit.
full
 
Dit moet de zadelplaat worden(het Nopper zadel moet er uiteraard wat model in maken),we wilden eigenlijk de buizen in het zicht houden en er rvs gaas tussen doen om de zooi uit het zicht te krijgen.Maar zit wat in dubuo om er toch een dichte kont of gedeeltelijk dichte kont te maken. :?
full
 
Zithoogte bij een 4a5cm dik zadel is nu 90cm,meer moet ook niet.Hij heeft lange stelten gelukkig. :+
 
Net met de baas geappt en dit gaat het worden,in het zadel komt aan de achterkant een verdikking zodat er wat meer model in komt en zodat daar wel een jonge meid op kan zitten. :+
 
kijk dat bedoel ik....

kippen zat... :X

uhrmm... gaas dan.. *D


Vroeger heb ik hier kippen gehad maar die dingen werden opgevreten door de ratten en toen is buurman (ouwe boer met van die grote koleschoppen)geweest met een pickuptouwtje(stroppie er in)en toen waren de laatste kippen er ook niet meer. _O-
 
Net als bij de eerste speedtripple 1050 een subtiel plaatje van voor naar achter. Blijf je nog wel buis zien.

Hier zaten we ook nog aan te denken, om een kleine nummerplaat te maken zodat je de meuk niet ziet, maar de buis nog wel. Ben alleen bang dat met een plaat ervoor de kont te massief word. Zeker icm deze tank. Daarmee toch voor de optie dicht rvs gaas gegaan. Kontje moet zo minimalistisch en clean mogelijk etc etc etc :+ .
 
Gaat helemaal goed komen. :+
Het alugedeelte zit er op,ik ben tevreden,nou kijken om de duosteunen/munitiekisten er demontabel op te krijgen.En het rvs kippegaas moet ook nog.
full
 
De baas blij ik ook blij! *O*
Een foto vertekent altijd en in het echt is het bijna altijd(nog _O- )mooier.Hoor ik zo vaak als ze komen of het hun zooi ophalen. :+
 
Stukje gaas er in gepielt,het is geen rvs maar mooi laten meespuiten met het subframe,zit ook vast gehecht trouwens,wou geen bevestiging zien.
full
 
Danku,heb net een zadelkunstenaar Nopper al een mail gestuurd met de vraag om een zadel te maken in combinatie zwart leder/alcantara.De baas wil dit seizoen nog rijden,dus actie! :+
Als het niet anders kan dan zal er een mal gemaakt worden in hardschuim,geeft veel rotzooi en best wel wat werk en anders alleen maar bij de tankaansluiting,das het belangrijkste uiteraard.
Heb de alu zadelplaat al klaar. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan