Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

deze indruk heb ik ook, hij geniet van het leven. Dit gaat vaak niet heel goed met topsport!
Lorenzo heeft al lang geleden gezegd niet zijn leven voor de sport over te hebben, niet superlang door te willen rijden (hintend naar Rossi). Er is meer in het leven. Ik denk dat hij er heel goed aan doet, daad bij woord te voegen. Prachtige carrière gehad, niks meer te bewijzen, herinnerd als een grote en nog fit genoeg om ervan te kunnen genieten. :Y
 
Lorenzo heeft al lang geleden gezegd niet zijn leven voor de sport over te hebben, niet superlang door te willen rijden (hintend naar Rossi). Er is meer in het leven. Ik denk dat hij er heel goed aan doet, daad bij woord te voegen. Prachtige carrière gehad, niks meer te bewijzen, herinnerd als een grote en nog fit genoeg om ervan te kunnen genieten. :Y
Daarom stop ik met werken als ik de 67 jaar heb gehaald want er is meer in het leven.
 
:^

Ken er helaas een paar die de 67 niet gehaald hebben.
Hele harde werkers, eentje zat een maand voor zijn pensioen.
Maar wat dat betreft heeft niemand garanties.
Ik ben ook al meerdere keren door het oog van de naald gegaan (thank's for having me here). ;)
 
Ja, ik kan proberen zo veel mogelijk te sparen, door nu dingen te laten die ik graag wil doen.
Maar dat doe ik dus niet.
Ik doe nu de dingen die ik nu graag wil doen en nu kan betalen.

Dus ik werk wss tot m'n 67e.
En als de overheid anders beslist mss nog wel langer.

Want mss flikker ik over een maand wel om en het geld kan ik toch niet meenemen.
 
Nou ik leef lekker van mijn geld.
Hebben een leuk spaar centje op de bank.
Voor weer ik veel wat er gebeurd.
Zit nu alleen te wachten.
Dat ik weer op vakantie kan.
Terrasje of circuit kan bezoeken.
Lekker genieten.
Dat is mijn motto.
 
Ja, ik kan proberen zo veel mogelijk te sparen, door nu dingen te laten die ik graag wil doen.
Maar dat doe ik dus niet.
Ik doe nu de dingen die ik nu graag wil doen en nu kan betalen.

Dus ik werk wss tot m'n 67e.
En als de overheid anders beslist mss nog wel langer.

Want mss flikker ik over een maand wel om en het geld kan ik toch niet meenemen.
Pluk de dag zeg ik altijd :+
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Deze heb ik gemist, maar toch even delen.
Lijkt wel uit een mooie droom. :P

PSX_20210106_154112.jpg
 
Je kan er ook beter zo vanaf vallen dan dat ik het doe.
Stukje veiligheid. :+
En kapitaal vernietiging. 🤔
Ik neem niet meer de moeite om mijn kuipen fatsoenlijk te spuiten,is niet de vraag of ,maar wanneer je plat gaat.
Of een maat die zijn brommer tegen de mijne liet flikkeren,koppelingshendel door de kuip🥺
Maar niet getreurd ,gaffer tape👌
 
En kapitaal vernietiging. 🤔
Ik neem niet meer de moeite om mijn kuipen fatsoenlijk te spuiten,is niet de vraag of ,maar wanneer je plat gaat.
Of een maat die zijn brommer tegen de mijne liet flikkeren,koppelingshendel door de kuip🥺
Maar niet getreurd ,gaffer tape👌
Ik ben veertien jaar rechtop gebleven. Letterlijk. _O-

Professionele coureurs gaan elke drie tot negen dagen (race weekenden) wel een keer liggen in de training.
Maar dat zijn ook geen prutsers. Juist. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan