Jurgen naar Ducati

Toch houdt hij een hoop coureurs achter zich, waarvan velen suggeren dat zij zo fantastisch zijn. Denk bijvoorbeeld maar aan Biaggi, Tamada, Edwards etc.
Met die 2e regel ben ik het wel eens.

Ipv Jurgen gaat het hier over Gibernau..... ook leuk })

Interessant wat iedereen te vertellen heeft.
Persoonlijk heb ik (ook?!) een hekel aan Gibernau. Ik vind hem heel irritant, maar goed dat neemt niet weg dat hij wel 2x 2e is geworden en het Rossi zo nu en dan behoorlijk lastig heeft gemaakt. Mensen die beweren dat hij geen talent heeft of iets van die aard vind ik echt onzin! (en dat zeg ik terwijl ik de man niet mag ! :? )
Ja hij heeft "geld", maar dat geldt toch ook wel voor de mannen op de andere Honda's dacht ik zo en toch verslaat hij die :?
Ik denk dat Gibernau echt een gruwelijke laatbloeier is geweest, maar dat hij nu echt op zijn top zit. In de regen is hij al helemaal onverslaanbaar! Toch knap...

En Jurgen???
Jurgen is over zijn top .......no match voor Gibernau (ook niet met hetzelfde materiaal }) )
 
Ach, ik vind rossi irritant, met z'n overdreven acties. Zoals de schoonmaakactie in Bahrein, terwijl het de eigen schuld was dat ze achteraan moesten starten.
Hij is alleen wel een stuk beter dan Gibernau, vandaar dat mensen zulke acties van hem wel pikken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan