Jurgen naar Ducati

had gehoopt dat ik zijn gezeur niet meer te hoefen aan horen
gaat de lul op een duc rijden heeft hij nog een reden om te zeiken

ga ergens anders het kind uithangen je doet je geboorte datum alle eer aan.Nee sterker zelfs de meeste kinderen van die leeftijd kramen niet zulke ongenuanceerde onzin uit.............
 
daar staat het inderdaad te lezen, maar het word gepost door iemand volgens eigen zeggen met jurgen gesproken heeft, dus niet echt een waterdichte bron.
in dit geval is dat zo, en heeft patrick tegen mij gezegd om met sommige info niet naar buiten te komen...nou lijkt me duidelijk...ik hou me mond gewoon ...snappie?

wat jurgen wel gezegd heeft is dat ie niet tekend bij een team als zijn broer er niet welkom zou zijn...(alszijnde manager/begeleider).
dus wat er ook gebeurt...ze gaan altijd met zijn 2en bij een team...
 
in dit geval is dat zo, en heeft patrick tegen mij gezegd om met sommige info niet naar buiten te komen...nou lijkt me duidelijk...ik hou me mond gewoon ...snappie?

wat jurgen wel gezegd heeft is dat ie niet tekend bij een team als zijn broer er niet welkom zou zijn...(alszijnde manager/begeleider).
dus wat er ook gebeurt...ze gaan altijd met zijn 2en bij een team...


Ik bedoel er jouw ook niet mee napo, maar degene op het DCN forum die zegt dat jurgen het hem heeft verteld, ik geloof namelijk niet dat dat zomaar even tussen eus en lippen door aan vreemde personen verteld word.

Snappie ?? ;)
 
Ach als t weer nix word kan jurgen altijd nog met jan hanson in n team gaan! kunnen ze lekker samen klagen ;)
 
300 km/h lijkt me wel HEEL erg snel voor een 600cc machine.....
Wat haalde ze uiteindelijk voor topsnelheid op Monza????
Schat zo'n 285km/h of nie??? :? :?
 
volgens mij was de topsnelheid juist het sterke punt van de Duc :?

Je hebt gelijk, in 2004 konden ze de Yamaha's kloppen op het rechte stuk. Maar de Honda toch niet echt. In 2005 zal dit nog wel erger worden. Maar als het door de Honda-Pirelli banden niet lukt om een beter sturende Duc te krijgen dat lijkt me dat ze die extra 150cc maar moeten uitbuiten.
Wel lullig dat ieder team klaagde over het feit dat die Pirelli's voor de Honda's ontwikkeld werden. Dat zal in 2005 niet anders zijn, wel?. Van mij mogen ze weer alle bandenleveranciers in de 600cc toelaten, zolang ze dan maar wel (echte) straatbanden gebruiken (wat nu niet zo is).

En als de Duc's dan te dominant worden dan gooien we er een inlaatrestrictie op :P
 
Je hebt gelijk, in 2004 konden ze de Yamaha's kloppen op het rechte stuk. Maar de Honda toch niet echt. In 2005 zal dit nog wel erger worden. Maar als het door de Honda-Pirelli banden niet lukt om een beter sturende Duc te krijgen dat lijkt me dat ze die extra 150cc maar moeten uitbuiten.
Wel lullig dat ieder team klaagde over het feit dat die Pirelli's voor de Honda's ontwikkeld werden. Dat zal in 2005 niet anders zijn, wel?. Van mij mogen ze weer alle bandenleveranciers in de 600cc toelaten, zolang ze dan maar wel (echte) straatbanden gebruiken (wat nu niet zo is).

En als de Duc's dan te dominant worden dan gooien we er een inlaatrestrictie op :P

Zul je zien dat jurgen op zo'n Duc zit,.....Gaat het weer niet hard genoeg.....
Zie het al helemaal voor me :)
 
Hij wil binnen nu en 2 jaar aan de Dakar-rally meedoen.
Bij RTL rally report verwachten ze dat hij in 2006 meedoet.

Op een motor :?
Verder zie ik het ook somber in .
Die kerel heeft veels te veel eisen , ik zou liever op iets minder goed materiaal rijden dan helemaal niet rijden.
 
Las in moto73 (geloof ik..) dat Jurgen bezig was met een Ducati-team in SS600,
om deel te nemen met de fietsen van dit jaar....Schiet weer niet op zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan