Kawa GPZ 550

!PEPE!

MF veteraan
In memoriam
19 apr 2004
3.681
0
Schiedam
Heb vandaag ook een echt brik gekocht :P

Helaas heb ik van deze modellen (bijna) geen verstand...

Dus ik zal af en toe wel vragen hebben. Maar daar zijn jullie voor toch? ;)

O, en ik zoek een linker kapje en een streetfichter kuipje :Y

full
 
Gaaf ding, helemaal de goede kleur ..... Ik zou 'm zo laten en zeker geen kuipje opzetten. Eerder een laag sportstuurtje of clip-ons.
Ik heb er een stuk of 5 gehad 'vroeger', lekker snel voor zijn tijd. Waar die dingen erg veel plezier van hebben is een Dyna S electronische-ontsteking. Start ie zoveel beter van.

Voor zo'n kapje kan je eens mailen naar toevoer@hotmail.com . Goeie kans dat ie er een heeft liggen.

Veel plezier ermee.
 
Streetfighterkuipje? -O-

Alles zo laten, alleen bepaalde delen moeten harder glimmen: blok poetsen! :P
 
mmm ziet er goed uit zo!
Zou ik ook wel eens willen op rijden :Y

Ik zou hem idd zo laten ( poetsen,lijper uitlaatje en een laag stuurtje )
 
Vet brik!!!! Retro Bike :) , heeeeel strak ding! Mooi kleurtje, velgen gaaf in kleur erbij + gave uitlaat zeg, dat zwarte!
 
Hooi!

Ik zag dat er al stond mail maar even naar toevoer, nou ik zal even reageren, kapje en kuipje hebben we niet liggen, heb gekeken voor je, succes met zoeken!

Groetjes
 
Bel ik die gosuhh net op hoe laat we de motor komen halen, verteld hij doodleuk dat hij hem inmiddels aan iemand anders verkocht heeft!!

Wat een oetlul joh!! :(

Kan ik weer op zoek naar wat anders! |(
 
Wat een suflul.... Zonde man, echt een hele toffe motor. Heb een nog een setje wielen met schijven liggen voor zo'n Kwak...

nb een groene is altijd sneller
 
Voor de rest niks. De wielen zaten bij de motor, als losse delen.

Voorwiel J19xMT1.85 DOT / F-1044
Achterwiel J18xMT2.15 DOT / R-1043

In het volgende forum kan je een foto vinden

Onderdelen Honda CB750 / CX500 / onbekende Kawa

Als je er belang bij hebt, ik zou zeggen doe me een leuk voorstel en je mag ze ophalen. (hint: Amstel)
 
Voor de rest niks. De wielen zaten bij de motor, als losse delen.

Voorwiel J19xMT1.85 DOT / F-1044
Achterwiel J18xMT2.15 DOT / R-1043

In het volgende forum kan je een foto vinden

Onderdelen Honda CB750 / CX500 / onbekende Kawa

Als je er belang bij hebt, ik zou zeggen doe me een leuk voorstel en je mag ze ophalen. (hint: Amstel)

is idd niet veel voor twee complete wielen....maar ik zat eerder aan andere onderdelen te denken zoals een motorblok....
wielen heb ik geloof ik wel genoeg voor mijn brikkies...
ik denk er nog ff over...
hier mijn setjes...gecoat in groen en wit, terwijl ik nu op standaard kleurstelling rondrij.. :+ ...dus drie paar ;)
full
 
Bel ik die gosuhh net op hoe laat we de motor komen halen, verteld hij doodleuk dat hij hem inmiddels aan iemand anders verkocht heeft!!

Wat een oetlul joh!! :(

Kan ik weer op zoek naar wat anders! |(
Wat een
kloothommel.gif
 
Dat soort verkopers zijn echt klote zeg, wat een hufter! :(

zelfde voorval gehad met dubbele afspraak, ik niks vermoedend testrijden, krijg bij terugkomst het verhaal, binnen 10 minuten de tweede geïnteresseerde die me vraagt of het ding goed loopt; ik zeg ja op een tikkende klep na; mooi dan is ie verkocht...

en daar stond ik dan...



ts: Z900 of Z1000 zijn der ook veel van ;)

hint hint :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan