Kawa GPZ 1100 B1 (?) opknappen.

Ebay kleinanzeigen heb ik ook gebruikt voor de tellers en nu ook voor het deksel. Enige nadeel is dat er niet een "sofort kaufen" button is zodat je eigenlijk altijd kontact met de verkoper moet opnemen vwb de verzendkosten en of ze überhaupt naar het buitenland willen verzenden. Maar verder werkt het perfect.
 
Hij verkoopt ook de covers, alleen Brexit 😔
Ik ben trouwens al meer dan een maand aan het mailen met deze Bob (the seat).
Ik wordt er gek van.
Het lukt me niet om dit object te kopen, ondanks dat hij het wél wil versturen. Ik krijg een foutcode 99 van Ebay.
Ook krijg ik telkens de melding dat ik mijn adres gegevens moet aanpassen.
Maar volgens mij moet juist de vérkoper zijn verzendstatus aanpassen, waarin hij dus aan moet geven dat hij ook naar het buitenland wil verzenden. Om gek van te worden.
Doe ík iets fout?
Zijn er hier misschien mensen die een soort gelijke ervaring hebben gehad met zo'n "storing" op Ebay?
 
Waarom niet gewoon naar een bekleder gaan een goede maakt dat zo na.
Verder lijkt het mij dat de verkoper moet aangeven wat hij wil wat verzenden betreft,
en anders stuur je die knakker een bericht of je het bedrag en je gegevens niet direct aan hem kan overmaken.
 
Dat laatste heb ik hem al voorgesteld maar dat was omslachtig, zei hij.
Ik heb hem vandaag gevraagd of hij mij gewoon een betaalverzoek zou kunnen sturen. Zal wel weer op niets uitlopen...

Vwb een bekleder, ik wil specifiek zo'n overtrek met die gaatjes er in. En ik ben bang dat het resultaat tegen valt terwijl ik er (waarschijnlijk) wel de hoofdprijs voor zal moeten betalen. Ik denk (aanname) dat ik voor zo'n zadel bij een Nederlandse bekleder wel bijna het dubbele kwijt zal zijn.
Vandaar dat ik zo gebrand ben op dat zadel uit Engeland.
 
Dat laatste heb ik hem al voorgesteld maar dat was omslachtig, zei hij.
Ik heb hem vandaag gevraagd of hij mij gewoon een betaalverzoek zou kunnen sturen. Zal wel weer op niets uitlopen...

Vwb een bekleder, ik wil specifiek zo'n overtrek met die gaatjes er in. En ik ben bang dat het resultaat tegen valt terwijl ik er (waarschijnlijk) wel de hoofdprijs voor zal moeten betalen. Ik denk (aanname) dat ik voor zo'n zadel bij een Nederlandse bekleder wel bijna het dubbele kwijt zal zijn.
Vandaar dat ik zo gebrand ben op dat zadel uit Engeland.
Hmmm,een goede bekleder kan dat echt wel namaken,ik weet er wel 1 maar die zit nogal ver bij je vandaan.
dat is Tijger leathers ,ook zat er iemand op het forum die zadels kon bekleden,alleen is hij alleen nog maar
op facebook te vinden.
 
Ik weet wel dat er "vroeger" ene Nopper op dit forum aktief was die erg mooie buddyseats maakte. Hij was vorig jaar voor het laatst ol MF. Via een andere site ben ik wel achter zijn echte naam en gegevens gekomen, maar deze man woont in België. Misschien neem ik nog wel contact op met hem.
Voor nu laat ik het even rusten...
 
Zoek je deze,
 

Bijlagen

  • 20210804_210350.jpg
    20210804_210350.jpg
    138,9 KB · Weergaven: 32
  • 20210804_210403.jpg
    20210804_210403.jpg
    305,6 KB · Weergaven: 32
  • 20210804_210407.jpg
    20210804_210407.jpg
    251,6 KB · Weergaven: 29
Om iedereen gerust te stellen heb inmiddels via PM contact gezocht en buddyseat is gewoon in mijn bezit dus allerlei aannames zoals ik ze hier lees tja wat moet je ermee.
Dat nemen we dan maar voor waar aan :Y en zijn we gelukkig gerustgesteld ;)
verder moet je er niks mee.🥴
 
Nou hierbij dan een Kawasaki mét 2 ELR buddyseat's .
 

Bijlagen

  • 20210805_123515.jpg
    20210805_123515.jpg
    217,3 KB · Weergaven: 25
Terug
Bovenaan Onderaan