Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Vanaf vorige week ook trotse eigenaar van een Z1000, naast de Z900 die we al hadden.

Gelukkig had de dealer nog een overjarig Performance pakket liggen :)
 

Bijlagen

  • AB06FC0A-CC02-4544-B44E-176D4B507BBE.jpeg
    AB06FC0A-CC02-4544-B44E-176D4B507BBE.jpeg
    492 KB · Weergaven: 55
  • 60567713-8214-4D52-BFB6-214071639970.jpeg
    60567713-8214-4D52-BFB6-214071639970.jpeg
    541,5 KB · Weergaven: 55
Weet iemand of heeft iemand een WPH van een Z1000 uit 2011?

Als ik de Z heb gaan er meteen bar end mirrors erop. Weet iemand welke goed zijn?
Highsider victory, kunnen boven en onder net wat je fijn vind! Groeten edit: besteld bij Goedhart via de website, die geven dan ook gelijk aan welke stuureinden je nodig hebt bij jou motor! En geloof dat ze ook dopjes verkopen om de gaten van je oude spiegels af te dekken, maar dat weet ik niet helemaal zeker of ik die van hun had. Gr
 

Bijlagen

  • AC943C89-79DC-4B56-9760-ECAB4D1EF37D.jpeg
    AC943C89-79DC-4B56-9760-ECAB4D1EF37D.jpeg
    236,6 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
1628150128985.jpeg

Ff door wat foto’s aan het struinen en kwam mijn oude Z1000 tegen.Wat een mooi bruut ding blijft het🔥👌🏻🔥
 
De 10e gaan wij de Z650 en Z900 Performance ophalen bij de dealer. Spannend.
 
Ola!

Ik wil mij ook melden op dit draadje. Vanaf 14 augustus in het bezit van deze dikke Z1000 uit 2011. Wellicht van iemand van hier? Bekijk bijlage 1661087
Verkoop is niet doorgegaan. Verkoper was heel raar in zijn manier van communiceren en kwam altijd met smoesjes en mijn onderbuik gevoel zij dat ik het niet moest doen. "Opeens" was de verkoper op vakantie terwijl hij de motor zou komen "brengen" en vooraf te betalen e.d.
Dus geen dikke z1000!
 
Verkoop is niet doorgegaan. Verkoper was heel raar in zijn manier van communiceren en kwam altijd met smoesjes en mijn onderbuik gevoel zij dat ik het niet moest doen. "Opeens" was de verkoper op vakantie terwijl hij de motor zou komen "brengen" en vooraf te betalen e.d.
Dus geen dikke z1000!
Wees blij,je komt echt wel je droom motor tegen👊🏻
 
Dag Robbe,
Ik heb hier nog een 2008 z1000 staan die weg mag(niet moet) wel met enkele krassen en builen na valpartij op lage snelheid een jaartje of 8 geleden, mocht je interesse hebben( wel in Belgie)
 
Mooi apparaat zeg, ben benieuwd naar de ervaring :]:}
Dan moet je zeker eens een testrit gaan proberen. Ik was in ieder geval verkocht na het zien en vooral het rijden, de keuze was tussen een Z H2 en Superduke 1290.

De Superduke vond ik uiteindelijk qua looks wel heel mooi, maar niet relaxed. Die Z H2 heeft een comfortabele zithouding en is zowel rustig te rijden als compleet waanzinnig, wanneer je goed gas geeft gaat het heel snel heel hard en als bonus dat fluitje van die supercharger 👌
 
Goedeavond allemaal,

Weet iemand of (sport) dempers voor een kawasaki z1000 van na 2007 passen op een kawasaki z1000 van voor 2007? Ik kom er met google niet uit.

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Dylan
 
iemand die me wat specifieke problemen van een z1000 van 2006 kan vertellen?
Rij vanmiddag kijken naar ene voor naast mn Versys 1000 gewoon als speeltje en zo dat een vriendin ook mee kan rijden
 
Ik heb de advertentie gelezen. Hoezo 143 pk? Hoezo meest geliefde kleurstelling?

Maar goed, ik heb ook zo'n zelfde model (inmiddels 6 jaar) en ik heb er tot op heden geen enkel probleem mee gehad behoudens lekke voorvorkkeering.
 
Mensen moeten toch iets in de advertentie kwijt 🤣
Want dit is eigenlijk geen advertentie... qua inhoud dan.

Maar alle gekheid op een stokje, das wel een mooie, met weinig km's.
 
Je woont in Heerlen zie ik. In Kerkrade staat een mooie te koop. Geen aandelen! Ik weet je budget natuurlijk niet.

Zeer mooie Kawasaki Z1000 ABS 2010
€ 6.750,00

3000eur meer om uit te lenen en af en toe een rondje op te rijden is wel een aardig verschil zeg maar
Ga zo eens richting Amsterdam in ieder geval :)
 
Leuke frisse brommer , helaas toen die echt goed warm werdt begon die te pruttelen en bokken.
Gok ergens vuil of slechte bougies ofzo.
10min afkoelen dan kon ik weer even ertegen.
Dus op 230km 3x gestopt maar heb het overleeft.
Nu opzoek naar originele steps want die prullen wat erop zitten ben ik echt te groot en te stijf voor en zit ik dus erg bescheten op de brommer dus als iemand deze heeft hoor ik het graag .

IMG-20211017-WA0017.jpeg
 
Leuke frisse brommer , helaas toen die echt goed warm werdt begon die te pruttelen en bokken.
Gok ergens vuil of slechte bougies ofzo.
10min afkoelen dan kon ik weer even ertegen.
Dus op 230km 3x gestopt maar heb het overleeft.
Nu opzoek naar originele steps want die prullen wat erop zitten ben ik echt te groot en te stijf voor en zit ik dus erg bescheten op de brommer dus als iemand deze heeft hoor ik het graag .

Bekijk bijlage 1686420
Was dat niet vermeld dan?
Eigenaar eens aanspreken waarom dit niet vermeld was.
Niet heel netjes:X
 
Meneer wist er natuurlijk niks van.
Hopelijk is het gewoon een bougie ofzo want zag dat die injectie heeft dus vuil in de carb is het dan natuurlijk niet
 
Meneer wist er natuurlijk niks van.
Hopelijk is het gewoon een bougie ofzo want zag dat die injectie heeft dus vuil in de carb is het dan natuurlijk niet
Hoop het voor je.
Maar wat doet hij precies, slechte.bougies zou je ook met starten merken enzo.(ik had dat tenminste altijd)

Verstuivers van de injectie kunnen ook vuilworden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan