Kawasaki EL250 als beginmotor?

n00pje

Rookie
12 okt 2006
7
0
Tja de titel zegt alles,

Ik kan er eentje kopen voor 650eu in goede staat, doen? :)

ennuh - Hoi, ik ben nieuw :W
(ja ik heb de zoekfunktie gebruikt)
 
Tja de titel zegt alles,

Ik kan er eentje kopen voor 650eu in goede staat, doen? :)

ennuh - Hoi, ik ben nieuw :W
(ja ik heb de zoekfunktie gebruikt)

Dat zijn dus 2 vragen *D

Kawasaki EL 250 als eerste motor, lijkt mij zeer zeker geen verkeerde keuze. De kans is wel aanwezig dat je redelijk snel aan het vermogen gewend raakt en iets meer wilt dan 250cc.

Ik heb net ff voor je gekeken op www.marktplaats.nl en daar staat de motor voor soortgelijke prijzen. Als die van jou goed onderhouden is en in goede staat, lijkt het dus geen gekke prijs.
 
Zo'n PK-pakhuis, zou niets zijn als eerste motor. Één keer het gas opentrekken en je maakt een wheely :N De verhalen die ik van de neef van m'n achteroom z'n tante heb gehoord.... :X Kan je beter een Hayabusa nemen, als je die op 25kW zet rijd je er élk PK-pakhuis volledig het stont mee in op de bochtige wegen :Y
















Hmm, wacht eens, heb ik nu wel goed gecopy-paste :?
 
Tja de titel zegt alles,

Ik kan er eentje kopen voor 650eu in goede staat, doen? :)

ennuh - Hoi, ik ben nieuw :W
(ja ik heb de zoekfunktie gebruikt)

Dat is alvast een héél goed begin !

Welkom !

Zit je vast aan een 25 KW rijbewijs ? 25KW

Grtzzz Simon. 8-)
 
mijn broer is er ook op 1 begonnen. heel vriendelijke motor, en vederlicht. het enige choppermodel dat 14.000 rpm draait :P .

maar ik zou er niet al te veel aan uitgeven want hij wordt wel snel saai, echt rap is ie natuurlijk niet. maar voor 650e is het een mooie startmotor.
 
fuk, ik een hele lap text typen dan pre-viewen, is er wat mis in mijn text dus ff terug om... te .. hé waar is mijn text nou ? B|

Bedank voor de reacties :)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook een leuke motor om te beginnen.
O-) Nee toch niet.
Ben begonnen met een Gsxr750w.

Maar voor jou? Jah goede keuze.
Ken rijscholen die er mee lessen. :)
Dus waarom zou die voor jou niet goed zijn?
*O*
 
Ik heb op zo'n ding gelest ! Dan leer je wel schakelen en bochtjes rijden . Het stuurt zo makkelijk dat ik de bochtjes , de slalom en het achtjes rijden met op het asfalt schrapende onderdelen deed . Sja , bodemvrijhijd is wat minder . En ze lopen altijd zelfs als ze gruwelijk mishandeld worden bij een rijschool .
 
ik ben begonnen op een suzuki marauder 250cc, maar ik kan het je zwaar afraden!!
Ik heb hem nieuw gekocht en binnen een maand weer weg gedaan!!!
Zo'n ding is niet vooruit te branden :r :r :r
Ik neem aan dat het met zo'n kawa hetzelfde verhaal is!!!
 
n00pje,

:W *O* WELKOM *O* :W

Rij zelf sinds 3 maanden een ZX6R, is m'n eerste bike. Vandaag even op een ER5 gereden (niet voor m'n lol ... ). Wat een vrééééselijk ding. Niet vooruit te branden, dus hoe moet dat met een EL250 :N (tenzij je langzaam wilt chopperen).
't Hangt ervan af wat je wil.
Als het om het geld is: Doen en lekker rijden!
Als je even wil oefenen en over 2 maanden een nieuwe wil (kans schat ik zo'n 99% ;) ): Denk er nog even over ... !
Als je een :9~ motor wil: Koop een ZXR400 of meer (met 25kw).

...en verder niet teveel aantrekken wat ánderen een goede beginnersmotor vinden. 't Gaat erom wat jíj een mooie fiets vindt en lekker vindt rijden! :]

Heb m'n ZX6Rprima voor een beginner weer terug en ben helemaal *O* *O* *O* !
 
hij is niet aan te raden...

kep ook een el250 gehad, maar ik heb hem snel weer verkocht.
het vermogen komt er zo hard en lomp in... niet normaal. :X

ik zou voor iets anders kijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan