Kawasaki motorscooter J300

Gefeliciteerd.

Lange levertijd of valt het mee? Ik begrijp dat de "specials" nogal hard gaan.
 
Ik heb begrepen ergens volgende week .....
Dus zeg maar een paar dagen tot 1 week.
Je hebt natuurlijk altijd ook nog te maken met de aanvraag van het kenteken bij de RDW.
 
Vandaag heb ik de J300 ABS SE opgehaald, helaas was 't niet zo'n mooi weer.
Ritje Amstelveen > Apeldoorn > Amstelveen, ik heb het nog steeds een beetje koud, brrrrrrrr.
Route terug naar huis:
Apeldoorn > Amersfoort binnendoor tot Voorthuizen.
Stukje snelweg A1/A27 afslag Hilversum en via de N201 Vinkeveen/Uithoorn naar huis.
Ging prima, helaas wel veel wind, vooral bij de Loosdrechtse plassen en Vinkeveense plassen.
 
Een nieuwe scoot, nieuwe kleur in scooterland, mooie omgeving, geen last van felle zon of regen en dan geen foto's plaatsen?
Ben je er niet blij mee ofzo? :)
 
2 weken lang schrijft er niemand iets op dit forum.
Schrijf ik iets, krijg ik alleen maar gezeur, fijn hoor .....
Alsof er geen foto's van de J300 op internet te vinden zijn ofzo.....
Stelletje zeurpieten.
Enne, rijervaringen na 1 middagje met pokkeweer, dat gaat ook niet hoor !
Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Laatst bewerkt:
Je had je scoot natuurlijk ook dichter bij huis kunnen aanschaffen.... Had je het niet zo koud gehad. Alwer een beetje opgedroogd?
Ik heb het luxe dekentje erbij, heerlijk warm en droog :X
 
Zeurpieten haha.
dat heet nu eenmaal passie.
en dat laat zich niet kooien.
Dus gaan we zeuren.
gefeliciteerd met je mooie aankoop.
 
Ik heb zondag ook n stuk gereden, maar die wind was gruwelijk koud (gelukkig handvatverwarming) en lucht was deprimerend grijs.

Dan komt t plezier er ook niet lekker inzetten :(

Soest - Breukelen - Schoonhoven - Buren - Wijk bij Duurstede - Houten -Soest
 
Laatst bewerkt:
Ja, raar, want ik ben zondag naar Hoek van Hollland gereden, 400 km heen en terug. Zelfs 's avonds vertrokken rond 18:30 daar. Het was een heerlijk weertje die dag.
En als je wind wil hebben dan heb je daar wel genoeg wind. Maar velen zaten buiten op de buitenterrassen. Het was gewoon een fantastische dag.
En ik rij niet met handvatverwarming. Ik heb we nog mijn goeie winterhandschoenen aan zeker 's avonds omdat het dan toch wat meer afkoelt, en de terugrit heb ik een goeie 190 km non stop gereden in de avond op de autosnelweg aan 130 km/u en 120 km/u (GPS-snelheden).
 
Sjeetje, ineens gaat iedereen het over het weer hebben.
Ben ik gelukkig niet de enige meer _O-
Nu nog wat weerfoto's erbij en dan ben ik helemaal blij :Y
 
Laatst bewerkt:
Foto van het weer....
full
 
Oh god, het minste vleugje van ironie wordt niet opgepikt en smileys worden genegeerd. Jammer, dit had zo'n leuk topic kunnen worden.

:z
 
Sinds een maand ook eigenaar van een J300
even getwijfeld tussen de honda forza en deJ300 maar de kawa ziet er gewoon veel beter uit vind ik
bevalt me goed
rijdt prima(vering toch een standje zachter gezet dan de standaard instelling)
voorlopig nog niet boven de 5500 tpm geweest en na een paar honderd km blijkt het verbruik uit te komen op 3.3 l
stond ik wel even van te kijken want ondanks deze beperkte toerentallen rij je toch vlot mee met het verkeer
nog even en hij is uit rodage :-)
 
Restart,

Gefeliciteerd met je aankoop !
Ik heb 'm nu 1 1/2 maand en de 1.000 Km er bijna op zitten.
Ik heb ook een proefrit op de Honda Forza 300 gemaakt, maar die haalt het niet bij de Kawasaki, die is veel pittiger !
 
Ja die honda is niet echt 300 cc maar slechts 279 las ik in de tech.fiche,ik kon er dan ook niet mee proefrijden en dat samen met de rare look ( opzij bezien)besloot ik toch maar een J300 te kiezen

ik las her en der wat negatieve opmerkingen over de banden maar ik heb er voorlopig nog niks negatiefs over ondervonden,en ik durf schrijven dat ik wel degelijk de boel plat durf leggen in een bocht

enige minpuntje : het uitlaatgeluid mocht best wat aggresiever ,klink vrij braafjes nu
het blijft natuurlijk een ééncylinder maar een wat diepere brom zou me wel bevallenl
 
Terug
Bovenaan Onderaan