ik zou best is willen proberen hoe dat rijd,maar door de ketting en hoge instap zou dit niet mijn eerste keus worden.Beste Scoot_020,
is dat alles wat je vinden kon? LOL
[afbeelding]
Ketting is 100% gas responce, wat handig is in combinatie met de DCT. Een 'standaard' scooter aandrijving heeft dit niet en da's echt een gemis. Voordeel van de motor dus ^_^
Bagageruimte heb ik zoals je ziet zat en er zijn ook nog zijkoffers voor aanwezig.
Een scooter automaat is ten opzichte van de DCT een regelrechte afknapper.
En als een wijf (vrouw, sorry dames die meelezen) opstappen heb ik nooit gedaan.
En wat is er nu leuker dan er als 'underdog' alles en iedereen uit te trekken bij het stoplicht!
Maar je mist het 'punt' geheel Scoot_020.
De betrouwbaarheid van deze machine staat buiten kijf, de rij-kwaliteiten ook en deze machine kun je naar eigen wensen praktisch inrichten ipv. de standaard scooter lay-out. En je krijgt waar voor je geld, waar je bij de Kawa 300 alleen 1500 euries meer kwijt bent tov. de Kymco 300i Downtown, vanwege een ander smoeltje.
(Trouwens, je refereerde naar de NC750x zonder DCT en da's geen vergelijk, maar dat ter zake)
met looks zit het wel goed.