Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Rij je ook ( geregeld) met duo
 
Op de ruimte die rechts van de Versys nog over is op je collage, past nog net een rollator. Hopelijk duurt dat nog even! ;-)
 
Plastic ring gemaakt, nu raken beide contactpunten.
Bekijk bijlage 1767966
Mooi stekkertje gemaakt ipv die beunhaas clipjes die erbij geleverd worden.
Bekijk bijlage 1767967

Ziet er heel tof uit dat extra remlicht.
Bekijk bijlage 1767969

Bedankt voor de tip, ik heb hem gelijk besteld. Zodra ik hem binnen heb ga ik hem er ook in prutsen. Ziet er nl. goed uit.
 
Givi E135 en wat handige handjes. Als je de topkofferplaat van Kawasaki hebt dan is die niet voorbereid hierop en zal je zelf moeten boren.
Bij mijn topkoffer plaat, Versys '15, was het gat wel voorgedrukt.
Alleen eruit drukken/ slaan .
Je kunt trouwens ook een 3-punts Givi contact krijgen, zodat je extra achterlicht én remlicht hebt.
 
Bedankt voor de tip, ik heb hem gelijk besteld. Zodra ik hem binnen heb ga ik hem er ook in prutsen. Ziet er nl. goed uit.
Ah, nog iemand met hele goede smaak in kleur!
Bij mijn topkoffer plaat, Versys '15, was het gat wel voorgedrukt.
Alleen eruit drukken/ slaan .
Je kunt trouwens ook een 3-punts Givi contact krijgen, zodat je extra achterlicht én remlicht hebt.
Oh wat gek. Is dat verder wel dezelfde plaat? Met kawasaki erop enzo.
 
Goedemorgen.
Ook ff voorstellen hier, ik rij sinds kort een Versys 1000 model 2013 die in 2014 in Italië op de weg is gegaan.
2 maanden geleden aangeschaft bij een vertrouwde dealer met een lage km stand (24 K ).
In mijn ogen zeer compleet, alleen de Akrapovic demper heb ik wel eronder laten zetten voor de looks want kwa geluid veranderd er zo goed als niks.
Heb veel supersport gereden of ander soort PK sterke motoren o.a. ZX9R - R1 - MT10 - FZ1 , de Versys was ff wennen voor mij en het veel rustiger karakter.
het uiterlijk van de motor bevalt mij wel, zowel het nieuwe als het oude model heeft zo zijn eigen karakteristieke vorm.
 

Bijlagen

  • 20220516_062023 kawa (2).jpg
    371 KB · Weergaven: 20
Bij mijn topkoffer plaat, Versys '15, was het gat wel voorgedrukt.
Alleen eruit drukken/ slaan .
Je kunt trouwens ook een 3-punts Givi contact krijgen, zodat je extra achterlicht én remlicht hebt.

Dat 3 punts contact heb ik niet eerder gezien, heb je daar meer info van?
.....waar kan ik dat vinden?
 
Hallo Versys rijders, na een lange zoektocht en prijs verhouding gaan ik kijken voor een Versys van 2015/2016.
Zijn er nog specifieke dingen waar ik op kan letten? Ik bedoel dan echt Versys probleemen?
 
Hallo Versys rijders, na een lange zoektocht en prijs verhouding gaan ik kijken voor een Versys van 2015/2016.
Zijn er nog specifieke dingen waar ik op kan letten? Ik bedoel dan echt Versys probleemen?

Tot zover ik weet kent dat model geen problemen.

Als ik "tweedehands" koop vind ik het fijn als ik de onderhoudshistorie kan achterhalen.
 
Dat is eigenlijk al een heel goed bericht, ik ga zeker ook achter onderhoudhistorie aan jagen.
De Yamaha bulldog gaat vandaag de markt op, supergaaf van genoten maar is nu weer wat tijd voor wat anders.
En dan nu een 4 Cilinder.
Bedankt voor je reactie.
 
Ook een beetje gecupt zo te zien. Maar nog genoeg profiel achter, waarom toch vervangen?
Het is slecht vast te leggen op foto, in het echt is het erger dan op de foto.

De motor ging op een gegeven moment trillen, dat rijd dus echt niet lekker.
Ik denk dat het door de voorband is gekomen, het leek wel of daar een soort van happen uit waren gesleten en links meer dan rechts.
Ik was bij 6000klm al op de slijtnok (voor), dat heb ik nog nooit meegemaakt met bridgestone.
Vanuit Noorwegen mijn beklag gedaan via mijn dealer, maar bridgestone erkend niets en geven aan dat alle fouten bij mij liggen.

Dat was voor mij doorslaggevend om te wisselen van banden.
 
6dkm is ook wel heel erg snel voor een toerband. En ook nog gecupt, dan zou ik het ook wel weten! Mijn volgende band (als ik weer toe ben aan een SETJE nieuwe banden) zal ook geen T32 meer zijn.
Mijn achterband was ook gecupt, maar dat is nu (13dkm) helemaal er uit gesleten. En ik kan nog wel 3000km gok ik.
 
Dat reed ik ook ongeveer met vorige bridgestone banden, ik hoor meer geklaag over de T32 en ik vind het jammer dat bridgestone (althans die vertegenwoordiger) er gewoon niets mee doet.
Hij geeft aan zonder de band gezien te hebben wat ik verkeerd gedaan zou hebben.

Jammer, ik reed al zo'n ca. 25jr op bridgestone.
 
Heel knap van die vertegerwoordiger...
Dit was mijn eerste set bridgestone op de versys, daarvoor michelins. De road 5 was echt een ramp bij mij.
 
Ik heb met mijn T31GT bijna 20.000 mee gereden en dit jaar omgelegd voor de T32GT , aan het eind begon de oude achterband te cuppen terwijl ik er bijna alle km's met zijn tweetjes heb gereden .
Als dat met deze set al heel snel is en bij Bridgestone zijn ze niet thuis gaat er een spijker in , heb zo een lek garantie van Bridgestone.