Kawasaki Versys 1000 deel: 2

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Ik heb met mijn T31GT bijna 20.000 mee gereden en dit jaar omgelegd voor de T32GT , aan het eind begon de oude achterband te cuppen terwijl ik er bijna alle km's met zijn tweetjes heb gereden .
Als dat met deze set al heel snel is en bij Bridgestone zijn ze niet thuis gaat er een spijker in , heb zo een lek garantie van Bridgestone.
....en dan?
Weer een set bridgestone kopen?
 
We gaan het zien dan wat mijn bandjes gaan doen , eigenlijk altijd bridgestone gehad en eigenlijk niet echt problemen onder vonden .
Als ze snel cuppen gaat er een spijker in en dan gaan we zien wat Bridgestone te bieden heeft , misschien eerst nog een set en dan kijken we weer verder .
Weet niet of bij jullie de gewone T32 er onder lagen of de GT versie .
Hier zit misschien ook nog verschil in .
 
Aantal pagina's terug twijfel over kofferset, want Fredje hikte toch tegen de uitgave aan.
Maar toch overstag gegaan en sinds vandaag de set op de motor. Gelukkig was besteld uitlaat er ook, dus kon nu in 1 keer (iets meer) pinnen...........
20220714_162251795_iOS.jpg
20220714_162328327_iOS.jpg
20220714_162309495_iOS.jpg
 
Netjes hoor , en de koffer set is echt een goede aanwinst , ook (vind ik zelf) is het een mooier aanzicht met de koffers er op , staat de Versys gewoon goed
 
We gaan het zien dan wat mijn bandjes gaan doen , eigenlijk altijd bridgestone gehad en eigenlijk niet echt problemen onder vonden .
Als ze snel cuppen gaat er een spijker in en dan gaan we zien wat Bridgestone te bieden heeft , misschien eerst nog een set en dan kijken we weer verder .
Weet niet of bij jullie de gewone T32 er onder lagen of de GT versie .
Hier zit misschien ook nog verschil in .
ik heb nu aan de voorkant de t31 van bridgestone liggen en ik moet zeggen dat de voorband het goed doet.
achter had ik de pirelli angel gt liggen die ik een paar weken geleden heb vervangen door de angel II gt.
dan wel de 190 breed i.p.v. de 180, en ook deze bevalt goed.
de volgende voorband zal ook de pirelli angel II gt worden.
de GT band heeft een sterker karkas.
 
Hoi,
ik ben een beetje aan het scrollen voor een versys 1000 uit 2015/16/17
Nu kom ik daarbij ook wat hogere km standen tegen.
De vraag is , wanneer komen de grotere kosten kwa beurten, zitten daar nog riemen of kettingen in het blok die vervangen moeten worden op een bepaalde km stand?
Of andere zaken om rekening mee te houden?
 
Hoi,
ik ben een beetje aan het scrollen voor een versys 1000 uit 2015/16/17
Nu kom ik daarbij ook wat hogere km standen tegen.
De vraag is , wanneer komen de grotere kosten kwa beurten, zitten daar nog riemen of kettingen in het blok die vervangen moeten worden op een bepaalde km stand?
Of andere zaken om rekening mee te houden?
Ik heb een versys 2012, heel weinig verschil qua motorblok. Na bijna 99dkm nog geen grote kosten gehad, op de stator na.
 
  • Leuk
Waarderingen: RobD
Hoi,
ik ben een beetje aan het scrollen voor een versys 1000 uit 2015/16/17
Nu kom ik daarbij ook wat hogere km standen tegen.
De vraag is , wanneer komen de grotere kosten kwa beurten, zitten daar nog riemen of kettingen in het blok die vervangen moeten worden op een bepaalde km stand?
Of andere zaken om rekening mee te houden?
Volgens mij rond de 42000 zijn de klepjes aan de beurt voor te stellen , distributie ketting/ spanner zou ik niet weten .
Ik vermoed niet dat deze zo 1,2,3 vervangen hoef te worden .
Blokjes zijn zeer betrouwbaar , zou eerder kijken of er eventuele documentatie of iets van de onderhoud geschiedenis bij zit .
 
Hoi , klinkt alleen maar goed, dus 60.000 of 70.000 maakt niet veel uit lees ik hieruit. bij de weder verkoop zal het mischien een dingetje worden als er dan over de ton op staat, maar das ook n\iet de bedoeling om hem weer te verkopen voorlopig.
bedankt.
 
Maar als je toch voor een bouwjaar 2015 t/m 17 zoekt dan zou ik kijken voor zo min mogelijk km's voor je budget.
Is misschien wel beter als je deze over een enige tijd misschien weer wil verkopen of inruilen zoals je zelf al zegt .
 
Donderdag de koffers en uitlaat. Mooi weer, dus gelijk naar Sauerland om daar lekker te rijden. Blijft een feest om daar te kunnen rijden.
Met zo'n 1.100 km op de klokken de Versys goed gebruikt en begin mijn bike steeds meer en meer te waarderen.
Op de terugweg op de snelweg nog even redelijk doorgereden met 150 tot 160 met uitschieters nog wat hoger, maar met koffers en duo bleef de fiets lekker stabiel. Natuurlijk niet meer de sensatie van mijn H2SX, maar denk toch een goede keuze geweest om over te stappen naar deze motor.
20220715_112549463_iOS.jpg
20220715_134332550_iOS.jpg
20220716_102748872_iOS.jpg
20220716_124041747_iOS.jpg
20220716_141309311_iOS.jpg
20220717_074219046_iOS.jpg
 
Zo kunnen we in Noorwegen/Zweden de grind, gravel. licht offroad weggetjes net even makkelijker berijden:
 

Bijlagen

  • 20220719_131718.jpg
    20220719_131718.jpg
    159,6 KB · Weergaven: 16
  • 20220719_131611.jpg
    20220719_131611.jpg
    157,7 KB · Weergaven: 15
Zo kunnen we in Noorwegen/Zweden de grind, gravel. licht offroad weggetjes net even makkelijker berijden:
Wanneer staat dat op de planning?
Nu men met de boot vanuit Eemshaven naar Noorwegen kan, zijn wij ook serieus aan het denken/overwegen er ook naartoe te gaan volgend jaar of 2024😎.
Hou ons maar op de hoogte hoe het gegaan is🐻‍❄️🏍️
 
Wanneer staat dat op de planning?
Nu men met de boot vanuit Eemshaven naar Noorwegen kan, zijn wij ook serieus aan het denken/overwegen er ook naartoe te gaan volgend jaar of 2024😎.
Hou ons maar op de hoogte hoe het gegaan is🐻‍❄️🏍️
Half augustus.

Ik rij nog ouderwets via Duitsland en Denemarken richting Zweden/Noorwegen. Ik heb de tijd en vind t altijd wel leuk om niet direct op de bestemming te zijn, maar er 'eerst wat voor te doen' :]
:P
 
Half augustus.

Ik rij nog ouderwets via Duitsland en Denemarken richting Zweden/Noorwegen. Ik heb de tijd en vind t altijd wel leuk om niet direct op de bestemming te zijn, maar er 'eerst wat voor te doen' :]
:P
Als je idd veel tijd hebt, gaat dat uiteraard ook.
Echter de meesten onder ons zijn toch min of meer tijdgebonden...
 
Ja ik , maar dit origineel XL scherm was toen bij de Versys 2018 een optie en kon je gewoon bestellen .
En nu nog steeds zie ik op de Kawasaki site , is wel iets duurder geworden .
Ik vind het een super scherm .


20210905_154159.jpg
 
Ik vermoed een XL scherm , deze is er als accessoires / optie voor de 2018 model .
Weet niet of het gelukt is maar bij deze het onderwerp met een foto van pagina 69 met het kleine originele ruitje er los voor voor het verschil .
Volgens mij is het identiek de zelfde ruit als vanaf model 2019 alleen op deze modellen is de bevestiging anders en vanaf de binnen zijde verstelbaar .

Bericht in onderwerp 'Kawasaki Versys 1000 deel: 2' Kawasaki Versys 1000 deel: 2
 
Terug
Bovenaan Onderaan