str(sp)eet(d)fighter
MF veteraan
ff zoeken op : Givi Z2109RDat 3 punts contact heb ik niet eerder gezien, heb je daar meer info van?
.....waar kan ik dat vinden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ff zoeken op : Givi Z2109RDat 3 punts contact heb ik niet eerder gezien, heb je daar meer info van?
.....waar kan ik dat vinden?
....en dan?Ik heb met mijn T31GT bijna 20.000 mee gereden en dit jaar omgelegd voor de T32GT , aan het eind begon de oude achterband te cuppen terwijl ik er bijna alle km's met zijn tweetjes heb gereden .
Als dat met deze set al heel snel is en bij Bridgestone zijn ze niet thuis gaat er een spijker in , heb zo een lek garantie van Bridgestone.
ik heb nu aan de voorkant de t31 van bridgestone liggen en ik moet zeggen dat de voorband het goed doet.We gaan het zien dan wat mijn bandjes gaan doen , eigenlijk altijd bridgestone gehad en eigenlijk niet echt problemen onder vonden .
Als ze snel cuppen gaat er een spijker in en dan gaan we zien wat Bridgestone te bieden heeft , misschien eerst nog een set en dan kijken we weer verder .
Weet niet of bij jullie de gewone T32 er onder lagen of de GT versie .
Hier zit misschien ook nog verschil in .
Dank je, maar zal normaal gesproken zonder de kofferset rijden. Puur voor weekendjes weg, zoals vanaf morgen even naar WinterbergNetjes hoor , en de koffer set is echt een goede aanwinst , ook (vind ik zelf) is het een mooier aanzicht met de koffers er op , staat de Versys gewoon goed
Ik heb een versys 2012, heel weinig verschil qua motorblok. Na bijna 99dkm nog geen grote kosten gehad, op de stator na.Hoi,
ik ben een beetje aan het scrollen voor een versys 1000 uit 2015/16/17
Nu kom ik daarbij ook wat hogere km standen tegen.
De vraag is , wanneer komen de grotere kosten kwa beurten, zitten daar nog riemen of kettingen in het blok die vervangen moeten worden op een bepaalde km stand?
Of andere zaken om rekening mee te houden?
Volgens mij rond de 42000 zijn de klepjes aan de beurt voor te stellen , distributie ketting/ spanner zou ik niet weten .Hoi,
ik ben een beetje aan het scrollen voor een versys 1000 uit 2015/16/17
Nu kom ik daarbij ook wat hogere km standen tegen.
De vraag is , wanneer komen de grotere kosten kwa beurten, zitten daar nog riemen of kettingen in het blok die vervangen moeten worden op een bepaalde km stand?
Of andere zaken om rekening mee te houden?
Wanneer staat dat op de planning?Zo kunnen we in Noorwegen/Zweden de grind, gravel. licht offroad weggetjes net even makkelijker berijden:
Half augustus.Wanneer staat dat op de planning?
Nu men met de boot vanuit Eemshaven naar Noorwegen kan, zijn wij ook serieus aan het denken/overwegen er ook naartoe te gaan volgend jaar of 2024.
Hou ons maar op de hoogte hoe het gegaan is
Als je idd veel tijd hebt, gaat dat uiteraard ook.Half augustus.
Ik rij nog ouderwets via Duitsland en Denemarken richting Zweden/Noorwegen. Ik heb de tijd en vind t altijd wel leuk om niet direct op de bestemming te zijn, maar er 'eerst wat voor te doen'
Dat is deze Dus iets lager dan origineelVraagje, wat voor windscreen heb jij er op zitten is dat origineel of.........
Ik weet dat er iemand op dit topic is die een '19-'21 ruit op een '15-'18 model gemonteerd heeft (gehad).
Is dit het XXL scherm of het oem '19-'21.Ja ik , maar dit origineel XL scherm was toen bij de Versys 2018 een optie en kon je gewoon bestellen .
En nu nog steeds zie ik op de Kawasaki site , is wel iets duurder geworden .
Ik vind het een super scherm .
Large windscreen versys 999940930 99994-0930
Scratch-resistant clear windscreen. Large windscreen versyswww.kawasaki.nl
Bekijk bijlage 1784447
Ik weet dat er iemand op dit topic is die een '19-'21 ruit op een '15-'18 model gemonteerd heeft (gehad).
Wie was dit?