Kawasaki versys 650 deel 4

gsmichael

MF veteraan
6 jul 2008
1.580
0
31
nieuwegein
Hey mensen. Ff een vraagje. Mijn pa heeft een versys 650 uit 2008.
Nu heeft hij waarschijnlijk een klein kabelbreukje aan de onderkant van het contactslot. Voordat we een nieuwe of 2dehandse set aanschaffen wil ik toch eerst ff kijken of het te maken is... nu de vraag.
Hoe krijg ik in hemelsnaam het contactslot eruit/los? Onderop de 2 torx schroefjes daar zit hij niet nee vast..maja hoe dan???iemand idee/suggestie/tip?
Bedankt alvast

Gr Michael

Bulke001

Rookie
14 jul 2019
17
16
mijn eerste Motor is gekocht een Versys 650 uit 2008 met 23xxx op de teller

staat nu nog bij de dealer vanwege het feit dat ik nog aan het lessen ben.
maar hoop het snel gehaald te hebben en dat we dan kunnen gaan genieten :D

• Like
Waarderingen: Mike Schenk

jean-pie

Die hard MF'er
20 jan 2015
556
53
mijn eerste Motor is gekocht een Versys 650 uit 2008 met 23xxx op de teller

staat nu nog bij de dealer vanwege het feit dat ik nog aan het lessen ben.
maar hoop het snel gehaald te hebben en dat we dan kunnen gaan genieten :D
Nu hopen dat het lessen vlot en je examen goed verloopt zodat je snel kan gaan brommeren op je eigen fiets , in ieder geval veel plezier met je aankoop.

jean-pie

Die hard MF'er
20 jan 2015
556
53
vandaag heerlijk gaan toeren in zeeland.
Kijk dat ziet er beter uit dan een aantal dagen er voor , is toch allemaal snel gegaan met de spulletjes , moet je ook weer carbon wrappen op het rechter zij kapje of kon je dat stuk over zetten .

Wouwer

MF veteraan
30 jul 2015
1.266
52
34
nijlen
Dat stukje kon ik mooi over zetten was niks aan te zien. Ja als het op voorraad is bij kawasaki is het op 2 dagen geleverd.

Wouwer

MF veteraan
30 jul 2015
1.266
52
34
nijlen
Ik heb er weer een leuk kampeerweekend opzitten in de harz. En weer leuke reisverhalen gehoord. Ook met de nieuwe teneree 700 gereden en moet zeggen dat die ook wel lekker rijd en die zeker ook wel in aanmerking zou komen bij een in de toekomst andere aanschaf van andere motor. Maar heb er dit weekend weer dikke 1000 km bij getikt op mijn versys die het na 80000 nog prima doet

Bijlagen

edraket*

MF veteraan
28 dec 2006
1.060
44
50
vorst-laakdal
Ik heb er weer een leuk kampeerweekend opzitten in de harz. En weer leuke reisverhalen gehoord. Ook met de nieuwe teneree 700 gereden en moet zeggen dat die ook wel lekker rijd en die zeker ook wel in aanmerking zou komen bij een in de toekomst andere aanschaf van andere motor. Maar heb er dit weekend weer dikke 1000 km bij getikt op mijn versys die het na 80000 nog prima doet
old scool africa twins genoeg daar zo te zien :}:}:}

Wouwer

MF veteraan
30 jul 2015
1.266
52
34
nijlen
Was weer een heerlijk lang weekend in het zwarte woud. En heerlijke asfalt wegen. En lekker gegeten daar. En schitterend weer gehad. Nu vrijdag vertrekken naar deudesfeld eifel voor 3 daagjes.

Bijlagen