Kawasaki versys 650 deel 4

Die zwart/witte teruggeknikt in zijn mantel is niet origineel. Ook dat oranje draadje met krimpkous is niet standaard.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm we zijn er erachter...hopelijk..
De spanningsregelaar is zoiezo kapot. Er zijn een stuk of 5 plekken waar de kabelboom is opengemaakt. De monteur zei dat het beter en goedkoper was om te kijken naar een 2dehandse kabelboom en een nieuwe spanningsregelaar.
Bij deze dus maar besteld..... hoop dat de kosten wel een beetje bij deze blijven...
 
Ook de Gearindicator op een 2008. Werkt perfect, plug and play. Erop plakken, stekker erin en gaan.
Maar ook das geen alie exemplaar.
 
Dat was deze met groene cijfers.
Healtech Gipro GPDT-K01.
Betaalde € 109 bij mlmparts.com

1395808



 
Laatst bewerkt:
Op de site van kawasaki staat er ook voor de 650


Is wel een afbeelding van de versys 1000 maar de 650 heeft volgens mij ook die uitsparingen en staat ook bij de accesoieres pagina van kawasaki versys 650
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zo één op de mijne uit 2014.
Deze hoorde bij het toenmalige toer pakket en zit met dubbelzijdige tape bevestigd.
 
Ik heb er ook al aan gedacht om zo'n indicator te installeren. Langs de andere kant vind ik het veel geld, zeker omdat de motor redelijk vergevingsgezind is qua verkeerde versnelling. Af en toe zit ik een versnelling te hoog bij het oprijden van een rond punt, maar zelfs heel laag in toeren trekt hij er zich wel door. Voor de rest zie ik wel aan m'n toerental in welke versnelling ik zit. Dus het zou meer een duur hebbedingetje worden...
 
Vandaag weeral lekke band gehad 3e maal al met deze band:(
 

Bijlagen

  • 20190524_173001.jpg
    20190524_173001.jpg
    235,3 KB · Weergaven: 15
  • 20190524_172952.jpg
    20190524_172952.jpg
    177,4 KB · Weergaven: 12
Beste,
Vorige week heb ik mijn A-rijbewijs mogen ophalen en zaterdag naar een grotere motorzaak gegaan om wat te orienteren. Daar ben ik tegen een versys650 aangelopen uit 2010 met 25.000km. Na wat onderzoek op internet lees ik verschillende verhalen of deze motor geschikt is voor beginners.. Wat is jullie advies?
Alvast bedankt. Groeten!
 
Beste,
Vorige week heb ik mijn A-rijbewijs mogen ophalen en zaterdag naar een grotere motorzaak gegaan om wat te orienteren. Daar ben ik tegen een versys650 aangelopen uit 2010 met 25.000km. Na wat onderzoek op internet lees ik verschillende verhalen of deze motor geschikt is voor beginners.. Wat is jullie advies?
Alvast bedankt. Groeten!

Allereerst gefeliciteerd! Wat je ook gaat rijden, veel plezier gewenst!

In mijn ogen is de verys een prima begin, qua motorkarakter en stuurgedrag prima!
Het enige minpunt wat ik zou kunnen bedenken is dat het niet een hele kleine motorfiets is, wat voor alle allroads geld.

Edit: ik zie nu in je andere topic dat je 1.69 bent, dat kon wel eens wat aan de korte kant zijn voor een versys....
Dan zou je wellicht beter een ER-6 of ER-6f kunnen proberen, hetzelfde blok, maar dan geen allroad.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen.
Sinds een kleine 2 maand in het bezit van mijn versys 2018 model
2de hands gekocht met 2400km op de teller .
Heel tevreden ervan , het enige dat me stoort is de turbulentie op mijn helm .Vooral dan op de snelweg .
Ik ben 1,75m .
Heb het forum doorgelezen en al een schat aan informatie gebonden waarvoor dank .
Ik overweeg een puig touring, Kawasaki Versys 650 2015-2019 Puig touring kuipruit

of een givi, You are being redirected...

aan te schaffen .
Iemand ervaring met 1 van deze schermen ?
Alvast bedankt .
 

Bijlagen

  • 20190318_165935_resized.jpg
    20190318_165935_resized.jpg
    204,3 KB · Weergaven: 24
Ik ben weliswaar een stuk langer (1.92 m) maar voor mij paste op deze motor (én nu ook op mijn VERSYS 1000) eigenlijk enkel met succes de MRA toerruit met ingebouwd klein spoilertje.
De PUIG had ik eerder al eventjes op een TRACER 900, maar dat was geen succes.
 
Mooi rijden, (nou ja, wel veel regen) in Oostenrijk. Italië en Slovenië..
 

Bijlagen

  • 8723AD4C-F697-4481-9CF3-7719C256B20E.jpeg
    8723AD4C-F697-4481-9CF3-7719C256B20E.jpeg
    331,9 KB · Weergaven: 28
  • 7FD39789-8560-4F01-9524-71E2A7C64220.jpeg
    7FD39789-8560-4F01-9524-71E2A7C64220.jpeg
    280,4 KB · Weergaven: 28
Alle nieuwkomers gefeliciteerd :)
Versys is een prima beginnersmotor, er is altijd de mogelijkheid om te verlagen indien jij niet lang genoeg bent.
Gewoon rijden :D
 
Hallo iedereen.
Sinds een kleine 2 maand in het bezit van mijn versys 2018 model
2de hands gekocht met 2400km op de teller .
Heel tevreden ervan , het enige dat me stoort is de turbulentie op mijn helm .Vooral dan op de snelweg .
Ik ben 1,75m .
Heb het forum doorgelezen en al een schat aan informatie gebonden waarvoor dank .
Ik overweeg een puig touring, Kawasaki Versys 650 2015-2019 Puig touring kuipruit

of een givi, You are being redirected...

aan te schaffen .
Iemand ervaring met 1 van deze schermen ?
Alvast bedankt .
Duur en niet nodig. Als je je scherm in de hoogste stand zet, en op alie een opzetstuk koopt voor 9 euro ben je klaar. Ik meet 184 en heb geen last. Je moet meer je ogen net over het scherm kunnen kijken
 
Bedankt!
Allereerst gefeliciteerd! Wat je ook gaat rijden, veel plezier gewenst!

In mijn ogen is de verys een prima begin, qua motorkarakter en stuurgedrag prima!
Het enige minpunt wat ik zou kunnen bedenken is dat het niet een hele kleine motorfiets is, wat voor alle allroads geld.

Edit: ik zie nu in je andere topic dat je 1.69 bent, dat kon wel eens wat aan de korte kant zijn voor een versys....
Dan zou je wellicht beter een ER-6 of ER-6f kunnen proberen, hetzelfde blok, maar dan geen allroad.

Bedankt voor je advies en felicitatie!
Waar heb je dat gelezen? Ik ben 1,86, ik heb al proefgezeten op de versys afgelopen zaterdag: dat paste prima. Binnenkort eens een proefrit plannen.
 
Bedankt!


Bedankt voor je advies en felicitatie!
Waar heb je dat gelezen? Ik ben 1,86, ik heb al proefgezeten op de versys afgelopen zaterdag: dat paste prima. Binnenkort eens een proefrit plannen.

Sorry toch 2 mensen door elkaar gehaald blijkbaar, ik las een ander topic van iemand die net zijn rijbewijs had gehaald en naar een versys was wezen kijken. Met 1.86 is dat natuurlijk geen probleem
 
Heb ik ook geen last van van trillingen. Ik ga vandaag mijn verhoogd windscherm van givi demonteren en voor de zomer mijn originele kawa scherm terug monteren gebruik alleen in de wintermaanden verhoogd scherm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan