Kawasaki versys 650 deel 4

vraagje wat voor paddock stands gebruiken jullie? ik wil er een aanschaffen voor mijn ketting te smeren/ poetsen. ik heb een versys uit 2008
HBM aluminium ligt en stevig en goede prijs {imgatt}
 

Bijlagen

  • !cid__DB1DE2FC26DDEF448E6F10D0E6BA845B@politie.jpg
    !cid__DB1DE2FC26DDEF448E6F10D0E6BA845B@politie.jpg
    167,3 KB · Weergaven: 20
Ik heb dezelfde maar dan in het zwart van motoworx ofzo., zal wel uit dezelfde Chinese fabriek komen.
Helaas wel platte kanten aan de wieltjes na een tijdje. Maar verder mooi stabiel ding.
 
waar heb je hem vandaan? ik zie wel dat jij van die haken gebruikt ik heb gewoon een platte achterbrug bij mij zitten daar geen haken voor hem op te tillen

Staat in de naam HBM machines. ... De bobbins waar die haken achter vallen moet je even monteren aan je achterbrug. Hier zitten schroefgaten voor.
 
Goedemorgen.

Voor de versys (2018) van mijn vriendin zijn we opzoek naar een kofferset.
Nou vinden we we die aluminium adventure koffers(zwart) ook wel mooi en handiger dan de orginele kwa inpakken denk ik.

Heeft iemand ook zulke koffers? (Foto) of andere tips

20190914_114647.jpg
 
Ik zou zelf niet voor de lompe alu koffers gaan, ten eerste vind ik het echt niet mooi, maar dat is smaak.
Daarnaast vallen de kawasaki koffers op de bevestigings punten die al aanwezig zijn. Hierdoor hoef je geen extra beugels aan te brengen e.d.
 
Goedemorgen.

Voor de versys (2018) van mijn vriendin zijn we opzoek naar een kofferset.
Nou vinden we we die aluminium adventure koffers(zwart) ook wel mooi en handiger dan de orginele kwa inpakken denk ik.

Heeft iemand ook zulke koffers? (Foto) of andere tips

Bekijk bijlage 1459800


ik had 2j geleden toen ik mijn 650 nieuw kocht de koffers er ook bij genomen maar na 1x kamperen heb ik me een set alu koffers van sw-motech aangeschaft . Kost wel wat ,maar dan heb je ook wat . Sindsdien de originele koffers er niet meer op gehad omdat de alu koffers veel handiger werken . ook de bevestigings beugels zijn er in een wip af als je zonder de alu koffers rijd , de bevestigings beugels zitten op je motor met een super handig snelklik systeem , gewoon met een 2€ stuk een kwartslag draaien en de beugels zijn eraf . (beugels zijn echt op 1 min gedemonteerd)
 
ik had 2j geleden toen ik mijn 650 nieuw kocht de koffers er ook bij genomen maar na 1x kamperen heb ik me een set alu koffers van sw-motech aangeschaft . Kost wel wat ,maar dan heb je ook wat . Sindsdien de originele koffers er niet meer op gehad omdat de alu koffers veel handiger werken . ook de bevestigings beugels zijn er in een wip af als je zonder de alu koffers rijd , de bevestigings beugels zitten op je motor met een super handig snelklik systeem , gewoon met een 2€ stuk een kwartslag draaien en de beugels zijn eraf . (beugels zijn echt op 1 min gedemonteerd)

Ah, ok. Dat die beugels zo snel te verwijderen zijn wist ik niet. Dat is bij mijn 2009 zeker niet zo.
 
ik had 2j geleden toen ik mijn 650 nieuw kocht de koffers er ook bij genomen maar na 1x kamperen heb ik me een set alu koffers van sw-motech aangeschaft . Kost wel wat ,maar dan heb je ook wat . Sindsdien de originele koffers er niet meer op gehad omdat de alu koffers veel handiger werken . ook de bevestigings beugels zijn er in een wip af als je zonder de alu koffers rijd , de bevestigings beugels zitten op je motor met een super handig snelklik systeem , gewoon met een 2€ stuk een kwartslag draaien en de beugels zijn eraf . (beugels zijn echt op 1 min gedemonteerd)


Bedankt voor je reactie. Wij kamperen ook en vandaar dat praktische ruimte belangrijk is.

En dat die beugels er zo makkelijk afkunnen is ideaal ja
 
Bij mijn Versys uit 2015 zijn de schroefgaten voor de bobbins maatje M8. Weet niet of dat voor een 2008 ook zo is, maar dat is snel genoeg gecheckt, draai er gewoon een bout in van M8 of M10 en één van de 2 zal passen.

Ik had al een paddockstand met L steunen die prima paste onder de brug van mijn oude Transalp. Daar heb ik nieuw steunen voor gekocht met haken en dat werkt perfect.
 
Hallo allemaal,

Ik ga een OSCO kettingsmeersysteem kopen voor mijn Versys, wie van jullie rijdt daar ook mee? Ik ben dan benieuwd waar jullie het reservoir geplaatst hebben. Een foto posten zou fijn zijn:t.

Groetjes
 
Ik maak er een stripverhaal van.
Standaard maat voor bobbins voor Kawasaki is M10 dat krijg je dan ook als je bij Ali besteld

P1190259C.jpg


En die passen dus niet ondanks dat er 'Versys 650' op staat. Het moet M8 zijn.
Daarom heb ik er (tijdelijk) oude onder zitten van een Suzuki.

P1190266C.jpg


Deze zijn echter niet aan te raden omdat je de brug makkelijk beschadigd.
Deze zijn duurder maar wel ideaal:
P1190263C.jpg

P1190264C.jpg
 
puntmuts ik heb de mijne exact 150km ingereden en daarna vol gas erop }) , ik wil onze beide blokjes wel eens opendoen en het verschil laten zien wat er bij mijn blokje verandert is en bij het jouwe niet :Y
 
puntmuts ik heb de mijne exact 150km ingereden en daarna vol gas erop }) , ik wil onze beide blokjes wel eens opendoen en het verschil laten zien wat er bij mijn blokje verandert is en bij het jouwe niet :Y
Ik durf gewoon niet -O-

Off topic: Jij hebt toch nog twee ZX-7R? Die dingen beginnen echt schaars te worden.
Krijg de indruk dat de meeste exampleren inmiddels gesloopt zijn, op marktplaats worden deze bijna niet meer aangeboden.
 
En nat van binnen , je wil toch niet zeggen dat dit van het rijden is in het slechte weer .
Nee, ik had de motor even afgespoten en dit is er door de kieren naar binnen gekomen.
Al komt er ook tijdens gewoon rijden water naar binnen aangezien het voorste gedeelte vol zand zat.

beter nog , ik heb 1 ZX-7R en 2 ZX-7RR *O* *O* *O*
Twee maal dubbel RR :}:}
Jij bent een rijk man.

Ik had laatst contact opgenomen met de koper van mijn 7 dat ik deze tzt wel wil terugkopen :P
 
Laatst bewerkt:
1 van jou 7 was toen toch een project uit een schade 7 een aantal jaartjes geleden , heb het ooit nog gevolgd maar nooit het eind resultaat gezien , toch nog afgekomen die 7 .

yep en die is grotendeels terug gedemonteerd , kreeg hem hier in Belgie niet meer verzekerd tegen diefstal wegens teveel bijkomende opties . 1 verzekering wou hem toch verzekeren maar dat was onbetaalbaar (6700€ per jaar )😡
 
Terug
Bovenaan Onderaan