Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik deel de scepsis, maar ga toch overstag. Al jaren kom ik bij dezelfde bandenleverancier. Tot nu toe zijn zijn adviezen uitmuntend. Soms schaf ik banden aan waarbij ik wel enige twijfel heb, maar hij heeft altijd gelijk. Ik ga de uitdaging aan en ben benieuwd of het wat oplevert. In de afgelopen 40 jaar heb ik 4 banden verloren door inrijdingen dus wat mij betreft is het risico laag. Normaal kost dit ongeveer 50,-, maar via via is het deze keer gratis. Pas als ik lek rijd, kan ik er wat van zeggen.Ik had er nog nooit van gehoord, maar heb toch altijd enige scepsis bij dit soort "wondermiddeltjes". Juist de website eens gecheckt en vind het nogal warrige boel.
Aldus hun FAQ:
"Ik heb een voorwerp uit de band verwijderd maar het lek dicht niet. Hoe kan dit?
Ride-On bevat een combinatie van vezels die helpen om de lekken af te dichten. Wanneer deze groter zijn dan het lek zelf, kan het helpen om de inrijding (voorzichtig) iets groter te maken."
En:
"Hoewel Ride-On voor een permanente reparatie zorgt, adviseren we om de band altijd door een specialist te laten controleren."
Verder is er heel weinig info te vinden over hoe het werkt en óf het werkt.
Gisteren ook nog dit filmpje van FortNine gezien, ik denk dat Ride-On ook in die categorie thuishoort:
Mijn mening natuurlijk, iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil. Ben wel benieuwd hoe jouw praktische ervaring is, dus laat het zeker weten
Ja ja, de laatste gaat naar Oostenrijk.Update alle sleutelhangers zijn nu echt verkocht
Mooi! Dat geeft alvast een idee met welke kleurtjes ze bij Kawasaki nog kunnen komen aandraven voor volgende modellenJa ja, de laatste gaat naar Oostenrijk.
Julian, alvast heel erg bedankt. Ik verheug me al op de sleutelhanger voor mijn reserve sleutel.
Ik heb dan geen RS maar wel een Z900
Is voor mijn fiets eigenlijk de verkeerde kleur, zou groen of bruin moeten zijn maar ik vind de kleur van het 1975 model, die van mij is een Z900-A4 van 1976, mooier.Mooi! Dat geeft alvast een idee met welke kleurtjes ze bij Kawasaki nog kunnen komen aandraven voor volgende modellen
Danke danke.....Es ist wunderschön!!
En ze staat hier in de garage! Woensdagmiddag goed aangekleed en tussen twee buien door heerlijk even op en neer naar Oirschot. Heen op de Triumph Sprint RS uit 2001, die erg goed reed, en terug op de Z900rs die nu van mij is en die nog een flink stuk beter reed. Wat een fijne motor!Heb je er nog een? Ik denk dat ik morgen een Z900rs ga kopen...
Elders van internet geplukt:Ik deel de scepsis, maar ga toch overstag. Al jaren kom ik bij dezelfde bandenleverancier. Tot nu toe zijn zijn adviezen uitmuntend. Soms schaf ik banden aan waarbij ik wel enige twijfel heb, maar hij heeft altijd gelijk. Ik ga de uitdaging aan en ben benieuwd of het wat oplevert. In de afgelopen 40 jaar heb ik 4 banden verloren door inrijdingen dus wat mij betreft is het risico laag. Normaal kost dit ongeveer 50,-, maar via via is het deze keer gratis. Pas als ik lek rijd, kan ik er wat van zeggen.
Bedankt voor jou ervaring met de motor. Ik meld het wel bij de eerste beurd om het toerental te verlagen. Gelukkig dat het warm worden normaal is.de koud-start toeren kan je verlagen (onder de tank links, ringsleutel 10+8 nodig). de mijne staat koud op +/- 1500 en dat is prima, zakt ook betrekkelijk snel terug naar zo'n 1100.
dat de motor heet loopt (lijkt te lopen) is normaal, dat maakt de verbranding efficienter. je kan de ECU laten herschrijven/flashen en dan kan je dat wel aan laten passen. maar het is nergens voor nodig, de mijne is nog volledig origineel en die heb ik nog nooit boven de 5 blokjes zien komen, ook niet in de hete zomer (italie en/of nederland).