ken je dat

Dat jij niet kunt rijden?
Tsja, dat is jouw probleem he?! :X
Misschien je rijbewijs gaan halen? O-)

Maar verder, prima weer om te rijden hoor.
Dus: goed aankleden en gaaaaaaaan.
 
Als ik zin heb om te rijden ga ik gewoon rijden, ook al regend het. Gelukkig heb ik met regen meestal geen zin om te rijden ;)
 
Geen idee. De hele dag op de bank liggen stinken.
Had een kater dat het niet fraai meer was. -O-


OOhhww...Nou, het was vandaag zo'n beetje de hele dag droog en een temperatuur van ergens tussen de 5 en 8 graden.

Best lekker om motor te rijden dus.
Da's mooi k*t als je dan zo'n mooiweerverzekering hebt en het is geen slecht weer B|
 
Ik heb een hele-jaar-door-verzekering omdat ik te lui ben om het om te zetten. En ik betaal 2x zoveel wegenbelasting, omdat ik te lui ben om het automatisch te laten afschrijven...
 
dat zeg ik...vandaag erg lekker weer geweest....vrijwel hele dag droog en hele dienst tussen de 5 en 8 graden...wat zou ik nog meer willen als motorrijder :? :?

Het pekel van de weg !

En uitleg over een ongeluk vanmiddag wat voor me ontstond maar wat ik niet eens had gezien.. het was er gewoon opeens.. snapte er geen reet van (al stond er wel een auto voor me die het zicht iets ontnam, maar het blijft vreemd.. ineens 2 auto's op elkaar terwijl alle verkeerslichten op rood stonden.. geen piepende banden, geen klap gehoord..
 
zijn jullie nou serieus?
bestaat er echt zoiets alseen mooi weer verzekering?

dat slaat ook nergens op.

|(
 
zijn jullie nou serieus?
bestaat er echt zoiets alseen mooi weer verzekering?

dat slaat ook nergens op.

|(


Niet zozeer een mooi-weer-verzekering, maar een verzekering waarbij
je alleen in de zomermaanden mag rijden.
Met een beetje mazzel mag je motor dan in maart van stal, en
in oktober er weer in.
Met een beetje pech is het van april tot en met september ofzo.
Hoe dan ook.
Die verzekeringen kosten meestal niet veel minder dan een
"hele jaar rijden" verzekering, dus is het grote onzin om zo'n
verzekering af te sluiten.
Voor hetzelfde, of misschien een beetje meer geld, kun je gewoon
elke dag van het jaar op de motor stappen.
 
OOhhww...Nou, het was vandaag zo'n beetje de hele dag droog en een temperatuur van ergens tussen de 5 en 8 graden.

Best lekker om motor te rijden dus.
Da's mooi k*t als je dan zo'n mooiweerverzekering hebt en het is geen slecht weer B|
kunnen jullie niet ook zo'n verzekering nemen op die politiebrommers van jullie?????? }) }) }) }) })




:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan