Kent iemand het merk "Schnappon" ??

Begin te twijfelen of die clickable smillies wel zo'n goed idee was, als ik Helldesker en RayF4 zo bezig zie. >:)
 

Helldesker;

eindelijk nieuws !!!
Na wat heen en weer gebel, is het eindelijk duidelijk.
Het opsturen duurt ongeveer 1 week.
Kosten voor het opsturen zijn ongeveer 8.000 pesetas (ong. 100 piek),
maar hij wil je de uitlaat wel opsturen incl. verzendingskosten voor 60.000 pesetas; ong. 800 piek (ik zou even het exacte bedrag uitreken met de huidige koers).

Je moet ze dan maar een fax sturen (f: 0034 91 7862215) met je gegevens en het adres waar je de uitlaat heengestuurd wilt hebben.
Betalen kun je het beste doen met een postwissel, op te sturen naar het volgende adres:

SCHNAPPON
attn. Carlos Corroto Gomez
c/La Ceramica ,7
28.038 Madrid
España

De uitlaat zou dan morgen of vrijdag de deur uitgaan en volgende week vrijdag bij jou zijn.

De rest is up to you !!
}) })
 
Misschien een domme vraag, maar is betalen via creditkaart niet mogelijk :? Een postwissel kan nogal makkelijk kwijt raken e.d. ( laten we zeggen tis geen echt veilige betalingsmethode...) Ennuh als ik een fax stuur naar dat telnr ( uhm faxnr.) hoe weten zij dan wat ik wil hebben :? Ik bedoel als ik een engelse fax stuur met daarop de vraag of ze een uitlaat naar mijn adres sturen voor een R1.. snappen ze dat :?

Ennuh de prijs is 60.000 :?
 

Via een creditcard betalen is niet mogelijk zeggen ze daar, het is een klein fabriekje met 4 man personeel....
Ik heb overigens al m'n kleding, helm e.d. uit een catalogus via Andorra gekocht en betaalt met postwissels en daar nooit een probleem meegehad.
Als je een express postwissel stuurt hebben ze 'm de volgende dag.

Als je ze een fax stuurt in het Engels dan weten ze waar je het over hebt omdat ik ze nu al ...tig keer gebeld heb en ze nooit aan het buitenland verkopen; ze hebben dus alleen je adres nodig, ze weten over welke uitlaat je't hebt.

De prijs is 60.000 pesetas uitlaat + transport , ik weet nu zo net de wisselkoers naar guldens niet, maar dat zal zo'n 800 gulden zijn, dat moet je maar even nakijken.

 

Mooi, dan heeft Hell dadelijk een super unieke uitlaat onder zijn R1!!!!
Ik moet zeggen dat ik jullie verhaal met plezier gelezen heb! 8-)

Over die postwissel opsturen, je kan je post toch verzekerd opsturen? Dan ben je voor de reis in iedergeval gedekt. Soort aangetekend post stuk. Informeer eens bij de bank of PTT.


 
Iedereen en met name RayF4 ontzettend bedankt... Als ik de uitlaat gemonteerd heb zal ik wat foto's schieten en deze posten... Ik ga vanmiddag effe bij PTT informeren over het hoe en wat. Hopelijk heb ik dan snel de uitlaat in mijn bezit. :)

GWK Koersconverter
Geldig tot: woensdag 13 juni 2001 17:00
Bedrag: 60000
Valuta: Spaanse peseta
Heeft een tegenwaarde van:
Bedrag: 794,67 Nederlandse gulden

Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de berekende tegenwaarde.

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-13 13:49 ]
 
Hmm, ik ben benieuwd HELLdesker, en naar je ervaring met deze kwestie, en je ervaring met die uitlaat, zo van :9~ :9~ dan maar!!!
 
Uhm, probleempje... De nederlandse PTT heeft de Postwissel afgeschaft... Er is geen mogelijkheid om via een postwissel te betalen |(

Tis toch GVD NIET te geloven :( Wat een K*Tzooi :(
 
Misschien wil iemand ,die op vakantie gaat in Spanje ze wel voor je meenemen :+ .Ik bv alleen heb je ze dan pas begin augustus, duurd wel erg lang he '(
 
Uhm, probleempje... De nederlandse PTT heeft de Postwissel afgeschaft... Er is geen mogelijkheid om via een postwissel te betalen |(

Tis toch GVD NIET te geloven :( Wat een K*Tzooi :(

Damned, double damned and a triple damned to go with it :( :( :( :(

En nu, ff afwachten of je het kan storten ofzo, pffffff wat een ongein.....
 
Hier in België bestaat de postwissel nog volgens een collega van me helldesker.
Je woont vlakbij dus da's nog een optie misschien :)
 
Ik heb geduld en er tevens alle vertrouwen in dat er een oplossing komt.
Kvind het iig geweldig dat je er zoveel tijd en moeite in wil steken. Thanks!!!
 
Was een postwissel geen optie?
België heeft postwissels he.. kan je gewoon effe de grens overduiken en presto toch?
Of is er nog een ander probleempje?
 
Was een postwissel geen optie?
België heeft postwissels he.. kan je gewoon effe de grens overduiken en presto toch?
Of is er nog een ander probleempje?

Geldproblemen, hij wil eerst de 45km begrenser van zijn invalidewagen, euhm ik bedoel R1 afhalen :+

_________________
Speciaal voor Meneer "100 meter rijden en dan omvallen" en Meneer " Ik wilde een invalidewagentje maar kwam met een R1 thuis" mijn nieuwe ICON.
Irritant he? Dat zal jullie leren met je eeuwige geflame over CBR's :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-16 01:40 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-16 01:41 ]
 
Op 2001-06-16 01:38, schreef J.W:

Geldproblemen, hij wil eerst de 45km begrenser van zijn invalidewagen, euhm ik bedoel R1 afhalen :+


_________________
Speciaal voor Meneer "100 meter rijden en dan omvallen" en Meneer " Ik wilde een invalidewagentje maar kwam met een R1 thuis" mijn nieuwe ICON.
Irritant he? Dat zal jullie leren met je eeuwige geflame over CBR's :)

Waarom denk je dat ik die uitlaat anders bestel :? ?

Kmoet toch op de 1 of andere manier van die begrenzer afkomen :P
_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-16 22:18 ]
 
euhh.. waar zit die begrenzer dan en wat voor iets is dat precies?
'k Weet wat het doet, maar niet hoe het dat doet.
 
Dat was een grapje Poohbeer....

Volgens J.W rij ik op mijn R1 als een oud wijf met haar invalidewagentje ( zie ook zijn ondertitel.) ....
Nu met deze nieuwe uitlaat gaat dan straks mijn R1tje helemaal los. :9~ ( wat een beetje spaans bloed niet allemaal kan doen.....)

( ter info, dit is een grapje, de uitlaat komt namelijk uit spanje..... )
 
Dat was een grapje Poohbeer....

Volgens J.W rij ik op mijn R1 als een oud wijf met haar invalidewagentje ( zie ook zijn ondertitel.) ....
Nu met deze nieuwe uitlaat gaat dan straks mijn R1tje helemaal los. :9~ ( wat een beetje spaans bloed niet allemaal kan doen.....)

( ter info, dit is een grapje, de uitlaat komt namelijk uit spanje..... )

|( '(

Maar euhh.. zit er op een motor eigenlijk een begrenzer? Of gaat dat ding hoger en hoger ion de toeren tot ie boem zegt? Bij auto's zit namelijk meestal (altijd?) wel een begrenzer in dacht'k.
 
Terug
Bovenaan Onderaan