Kentekenplaat laten maken

sub4sec

MF veteraan
22 jan 2004
3.547
0
Vandaag kentekenpapieren ontvangen...je begrijpt na lang wachten wil ik nu zsm rijden. Ik ben daarom op zoek naar een bedrijf waar ze deze kunnen maken 'terwijl je wacht' of dat 'je even in de ochtend langs gaat en in de middag kunt ophalen' in de omg. van Leiden (of leiden zelf natuurlijk :9 )

weet iemand een bedrijf?

s4s



kan ook omg. hilversum.
 
Vandaag zal wel niet meer lukken aangezien de winkels om 18:00 en automaterialenzaken soms nog eerder. Maar je kan gewoon naar een gemiddelde automaterialenzaak (Apco, Ira) Ik weet niet wat er in Leiden zit, maar voor zover ik weet is het vrijwel overal klaar terwijl je wacht.
De prijs... ik was €11,50 kwijt voor het nummerbord (en €0,50 voor 2 gele plastic schroeven en bouten :+ ).

Veel :] -plezier!

Gr Chef.
 
Klaar terwijl u wacht zal erg moeilijk worden.
Komt door de nieuwe regeltjes.

Pak Gouden Gids en bel er eens wat op.

Edit:
Wanneer heb jij laten maken Chef?
 
Vandaag was ook niet echt de bedoeling hoor, maar morgen wel. Ik had er al een paar gebelt en alles was 2 dagen wachten, is dit misschien de nieuwe regel? Of kan het in principe gewoon nog op 1 dag?


s4s
 
Echt die bureaucratie van tegenwoordig :r

paspoort 3 dagen wachten
kenteken 3 dagen wachten
keuren 5 weken wachten

wachten wachten wachten,

en de prijzen voor alles lekker sky high!

word je toch ziek van! :(
 
Klaar terwijl u wacht zal erg moeilijk worden.
Komt door de nieuwe regeltjes.

Pak Gouden Gids en bel er eens wat op.

Edit:
Wanneer heb jij laten maken Chef?

Zaterdag 2 weken terug. Bij een automaterialenzaak in Eindhoven (de haas).
Heb idd ook de gouden gids gepakt, gebeld en gehaald.
 
MMM krijg de indruk dat het misschien landelijk 2 dagen wachten is nu. Die dagen kunnen er idd ook nog wel bij, maar als je, zoals ik nu, al 1 dag met je eendagskenteken met mooi weer heb kunnen rijden, dan duren deze dagen echt het langst!


s4s



succes btw met importeren
 
hier in Den-haag ken je erop wachten duurt 10 min zaak heet Marinol zit op de Neherkade :)
 
Autokentekenplaten kunnen de meesten maken waar je bij staat.Motorkenteken moeten ze meestal bestellen, doen er maar weinigen zelf.
 
(en €0,50 voor 2 gele plastic schroeven en bouten :+ ).

Veel :] -plezier!

Gr Chef.

Zou ik niet doen.....kan je straks weer een nieuwe plaat laten maken B|

Stalen boutjes met zelfborgende moertjes en schraapringetjes gebruiken. :}
Je kan zelfs krijgen waar je een geel dopje overheen kan drukken.

En een rubberring over de bout tussen je plaat en plaathouder om de trillingen op te vangen.
 
kijk even in deze lijst van het rdw:
http://www.rdw.nl/ned/02_diensten/01_kenteken/ned0201_0015.htm
daar moet er toch een wel in de buurt zitten en 'klaar terwijl u wacht' doen.

Marinol BV Neherkade 1854 2521 RJ 's GRAVENHAGE is er dus zo een!

Hilversum:
G. Grootveld BV Spoorstraat 28 1211 GB HILVERSUM
Eddy Vos Automaterialen BV Zuiderloswal 2 1216 CJ HILVERSUM
Lasaulec BV Franciscusweg 22 1216 SK HILVERSUM

In de buurt:
Automaterialen Rijsbergen Katwijk BV Lageweg 26 2222 AG KATWIJK
Shared Parts Services BV Blekerstraat 1 2222 AN KATWIJK
 
Zou ik niet doen.....kan je straks weer een nieuwe plaat laten maken B|

Stalen boutjes met zelfborgende moertjes en schraapringetjes gebruiken. :}
Je kan zelfs krijgen waar je een geel dopje overheen kan drukken.

En een rubberring over de bout tussen je plaat en plaathouder om de trillingen op te vangen.

Ja ik hou het ook wel in de gaten maar het zooitje blijft goed vast zitten dus ik heb geen klagen :) .
 
Ik denk dat je ondehand al een plaat hebt maar bij Rijsbergen(vestigingen in: waddinxveen, alphen a/d rijn, leiderdorp en katwijk) Dan kan je m de volgende dag na 1 uur ophalen.
 
hier in rotterdam... magnin en schipper of zo (zie gouden gids) op de veilingweg binnen 5 minuten sta je buiten met je plaat.....
 
Heb er inderdaad al een gevonden. 1 dag wachten, tis niet anders. Brezan en al die andere zaken die ik heb gebelt deden er allemaal 2 dagen over,

thx anyway!


s4s
 
Terug
Bovenaan Onderaan