Kentekenplaat verloren!

greyled

MF'er
24 okt 2004
169
1
Leeuwarden
Ben in de omgeving van Leeuwarden mijn kentekenplaat verloren heb inmiddels aangifte gedaan, iemand gevonden?

gegevens plaat M H - . . - 0 8 (dit lijkt mij wel genoeg info voor iemand die het vindt)

gr.greyled
 
Laatst bewerkt:
Ben in de omgeving van Leeuwarden mijn kentekenplaat verloren heb inmiddels aangifte gedaan, iemand gevonden?

gegevens plaat M H - . . - 0 8 (dit lijkt mij wel genoeg info voor iemand die het vindt)

gr.greyled


Ik zou als ik jou was ff een tijdelijke witte plaat halen
en ff wachten met formulier op sturen naar RDW
Ben laatst ook mijn plaat verloren en ff een week met tijdelijke plaat rondgereden
Na een week kreeg ik bericht dat mijn plaat gevonden was.
Scheelt je geld en een 1 op je plaat en papieren misschien.
Maar het zuigt wel als je je plaat kwijt bent :(
 
Ik zou als ik jou was ff een tijdelijke witte plaat halen
en ff wachten met formulier op sturen naar RDW
Ben laatst ook mijn plaat verloren en ff een week met tijdelijke plaat rondgereden
Na een week kreeg ik bericht dat mijn plaat gevonden was.
Scheelt je geld en een 1 op je plaat en papieren misschien.
Maar het zuigt wel als je je plaat kwijt bent :(

Aha, dacht al een duitser rond te zien rijden :P
 
Ik zou als ik jou was ff een tijdelijke witte plaat halen
en ff wachten met formulier op sturen naar RDW
Ben laatst ook mijn plaat verloren en ff een week met tijdelijke plaat rondgereden
Na een week kreeg ik bericht dat mijn plaat gevonden was.
Scheelt je geld en een 1 op je plaat en papieren misschien.
Maar het zuigt wel als je je plaat kwijt bent :(
Ik dacht dat je die 1 alleen kreeg als je je kentekenpapieren verloren was :?
 
Ik dacht dat je die 1 alleen kreeg als je je kentekenpapieren verloren was :?

Nee, ook bij vermissing kentekenplaat.

Is ook logisch, want ze willen enkel een complete combinatie zien van plaat en papieren met gelijk volgnummer, dus geen los rondslingerende kentekenplaten.
 
op 500 000 motoren tegenwoordig? hoeveel hebben we in nederland?

op basis van dit getal praat je al snel over 1 op 10 = 50 000.

De wegen in Leeuwarden lagen gisteren bezaaid met kentekenplaten, dus het is idd wel fijn dat ie zijn hele kenteken even meld :N :W
 
Ik zou als ik jou was ff een tijdelijke witte plaat halen
en ff wachten met formulier op sturen naar RDW
Ben laatst ook mijn plaat verloren en ff een week met tijdelijke plaat rondgereden
Na een week kreeg ik bericht dat mijn plaat gevonden was.
Scheelt je geld en een 1 op je plaat en papieren misschien.
Maar het zuigt wel als je je plaat kwijt bent :(

waarom zou dat in godsnaam geld kosten :?
bij mij was dat 0,0
 
waarom zou dat in godsnaam geld kosten :?
bij mij was dat 0,0

Als je hem kwijt bent, moet je nieuwe papieren aanvragen, kost geloof ik +/- 65 euro, en met de nieuwe papieren kun je nieuwe plaat/platen halen voorzien van een duplicaat code (het 1tje op de plaat) kost ook 2 tientjes geloof ik.

Voor mij is het al weer een paar maanden geleden, was mijn kentekendeel II van het koekblik kwijt, ik was er in ieder geval iets van 65 euro voor kwijt, weet alleen niet meer of dat ex of inclusief de platen was. En dan hebben we het maar niet over dat bureaucratische geneuzel waar je door heen moet voor je alles geregeld hebt!
 
op 500 000 motoren tegenwoordig? hoeveel hebben we in nederland?

op basis van dit getal praat je al snel over 1 op 10 = 50 000.

Da's een gat in de markt ! Ik ga gelijk een gezocht en gevonden kentekenplaten site opzetten, maar eerst naar de KVK !

50.000 get real !
 
Afgelopen weekend is m'n plaat ook gestolen. Zal wel eea aan fanmail van het CJIB gaan opleveren, en omdat de eerste aangifte door de politie niet meer terug te vinden was heb ik een "gat" van 2 dagen. Gaat weer wat gezeik opleveren vrees ik.

Het moeten aanvragen van nieuwe papieren is trouwens echt tenenkrommend :(
 
Afgelopen weekend is m'n plaat ook gestolen. Zal wel eea aan fanmail van het CJIB gaan opleveren, en omdat de eerste aangifte door de politie niet meer terug te vinden was heb ik een "gat" van 2 dagen. Gaat weer wat gezeik opleveren vrees ik.

Het moeten aanvragen van nieuwe papieren is trouwens echt tenenkrommend :(

:^
 
Als je hem kwijt bent, moet je nieuwe papieren aanvragen, kost geloof ik +/- 65 euro, en met de nieuwe papieren kun je nieuwe plaat/platen halen voorzien van een duplicaat code (het 1tje op de plaat) kost ook 2 tientjes geloof ik.

Voor mij is het al weer een paar maanden geleden, was mijn kentekendeel II van het koekblik kwijt, ik was er in ieder geval iets van 65 euro voor kwijt, weet alleen niet meer of dat ex of inclusief de platen was. En dan hebben we het maar niet over dat bureaucratische geneuzel waar je door heen moet voor je alles geregeld hebt!


ik heb enkel die nieuwe plaat moeten betalen :?
en bureaucratisch geneuzel had ik ook niet echt. aangifte doen bij de flikken, dat duurde nog het langst, de rest was een telefoontje naar mijn verzekeraar en alles was geregeld in paar dagen :)
 
ik heb enkel die nieuwe plaat moeten betalen :?
en bureaucratisch geneuzel had ik ook niet echt. aangifte doen bij de flikken, dat duurde nog het langst, de rest was een telefoontje naar mijn verzekeraar en alles was geregeld in paar dagen :)

dat was vroeger ja, nu met de GAIK platen gaat dat niet meer zo simpel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan