Een vraag die me net te binnen sprong toen ik een VFR 750 te koop zag staan.
te koop VFR 750 F
Dit topic dus.
is het nu makkelijker om de ketting te spannen(maar 1 bout aan te draaien) of juist moeilijker(wiel kan makkelijker scheef gaan staan).....
Ik weet het niet, maar omdat ik nu al redelijk aan het klooien ben mijn met eigen ketting(en nog wel op de middenbok), vroeg ik me dit zo af.
Zelf vind ik het er wel stoer uitzien, maar je ziet het zo weing op de cbr's, suz'jes en r6'jes.....(misschien omdat het stellen moeilijker is???; of misschien wel dat zo'n achterbrug zwaarder moet zijn om kromtrekken tegen te gaan??).
Graag jullie ervaringen(en wensen over hoe jullie ideale achterbrug eruit ziet(dus bijv. wel/geen automatische kettingspanner).
te koop VFR 750 F
Dit topic dus.
is het nu makkelijker om de ketting te spannen(maar 1 bout aan te draaien) of juist moeilijker(wiel kan makkelijker scheef gaan staan).....
Ik weet het niet, maar omdat ik nu al redelijk aan het klooien ben mijn met eigen ketting(en nog wel op de middenbok), vroeg ik me dit zo af.
Zelf vind ik het er wel stoer uitzien, maar je ziet het zo weing op de cbr's, suz'jes en r6'jes.....(misschien omdat het stellen moeilijker is???; of misschien wel dat zo'n achterbrug zwaarder moet zijn om kromtrekken tegen te gaan??).
Graag jullie ervaringen(en wensen over hoe jullie ideale achterbrug eruit ziet(dus bijv. wel/geen automatische kettingspanner).