Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo moeten ze gesteld worden?Heb ff een vraag als je kleppen gesteld moeten worden bij een honda xl kan dat kwaad als je kleine stukjes rijd met je motor ???
Jouw spullen, jouw bankrekening maar ik vind het altijd bijzonder dat er mensen zijn die daar trots op lijken te zijn....Kleppen van m'n fireblade hadden al 2 keer gesteld moeten worden ondertussen rij ik nog vrolijk rond met 60k op de teller en rag ik hem elke dag in het rood, ik zie het wel wanneer die poef zegt.
Zou me er niet zo druk overmaken verbrande kleppen is een optie maar als dat zo vaak zou voorkomen zou het hele internet er wel vol mee staan, dat is niet het geval dus zou lekker door blijven rijden.
Ik zie het begin van een interessante discussie.Jouw spullen, jouw bankrekening maar ik vind het altijd bijzonder dat er mensen zijn die daar trots op lijken te zijn....
Tot je op het meest ongunstige moment op het meest ongunstige punt met een kapot blok langs de weg staat.Ik zie het begin van een interessante discussie.
Zal zelf de aftrap geven.
Preventief of correctief onderhoud, gemoedsrust of een vollere portemonnee?
Stel je voor dat een stelbeurt €300 kost.
En de schade bij verbrande kleppen €400.
Hierboven wordt gemeld dat hij al 2 keer heeft overgeslagen, dus €600 bespaard.
Dus als de kleppen bij de 3e berekende km stand verbranden, ben je totaal €700 kwijt.
De onderhouds fanaat is dan totaal €900 kwijt.
bovenstaande berekening is puur fictief, het gaat mij meer om de discussie over wanneer doe je wat.
Zelf doe ik sommige dingen puur voor het gevoel of een betere loop, en andere dingen zodra ik het nodig vind.
Bijvoorbeeld dat er meer kapot gaat dan het betreffende onderdeel, of dat je onderweg stil komt te staan.
Zelf sla ik de komende kleppen beurt over, gebaseerd op de ervaringen die ik hoor.
Maar als het slecht uitpakt hoor je mij niet piepen, hooguit leer ik er iets van.
Wees eens wat specifieker?Tot je op het meest ongunstige moment op het meest ongunstige punt met een kapot blok langs de weg staat.
Haha, met jou is het wel lachuh. Maar stel je het volgende voor: de klep koelt niet meer genoeg op de zitting en begint te gloeien. Boeit je niet dus je geeft flink gas.Ik zie het begin van een interessante discussie.
Zal zelf de aftrap geven.
Preventief of correctief onderhoud, gemoedsrust of een vollere portemonnee?
Stel je voor dat een stelbeurt €300 kost.
En de schade bij verbrande kleppen €400.
Hierboven wordt gemeld dat hij al 2 keer heeft overgeslagen, dus €600 bespaard.
Dus als de kleppen bij de 3e berekende km stand verbranden, ben je totaal €700 kwijt.
De onderhouds fanaat is dan totaal €900 kwijt.
bovenstaande berekening is puur fictief, het gaat mij meer om de discussie over wanneer doe je wat.
Zelf doe ik sommige dingen puur voor het gevoel of een betere loop, en andere dingen zodra ik het nodig vind.
Bijvoorbeeld dat er meer kapot gaat dan het betreffende onderdeel, of dat je onderweg stil komt te staan.
Zelf sla ik de komende kleppen beurt over, gebaseerd op de ervaringen die ik hoor.
Maar als het slecht uitpakt hoor je mij niet piepen, hooguit leer ik er iets van.
jij noemt dat discussieren ? ik noem dat toogklap.Ik zie het begin van een interessante discussie.
Zal zelf de aftrap geven.
Preventief of correctief onderhoud, gemoedsrust of een vollere portemonnee?
Stel je voor dat een stelbeurt €30 kost.
En de schade bij verbrande kleppen €1400.
Hierboven wordt gemeld dat hij al 2 keer heeft overgeslagen, dus €60 bespaard.
Dus als de kleppen bij de 3e berekende km stand verbranden, ben je totaal €1400 kwijt.
De onderhouds fanaat is dan totaal €90 kwijt.
bovenstaande berekening is puur fictief, het gaat mij meer om de discussie over wanneer doe je wat.
Wat is er veranderd dan?jij noemt dat discussieren ? ik noem dat toogklap.
als je zomaar wat getallen gebruikt kun je alles bewijzen ....
zie je het verschil in de quote ?
AlstuIk zie het begin van een interessante discussie.
Zal zelf de aftrap geven.
Preventief of correctief onderhoud, gemoedsrust of een vollere portemonnee?
Stel je voor dat een stelbeurt €300 kost.
En de schade bij verbrande kleppen €400.
Hierboven wordt gemeld dat hij al 2 keer heeft overgeslagen, dus €600 bespaard.
Dus als de kleppen bij de 3e berekende km stand verbranden, ben je totaal €700 kwijt.
De onderhouds fanaat is dan totaal €900 kwijt.
bovenstaande berekening is puur fictief, het gaat mij meer om de discussie over wanneer doe je wat.
Zelf doe ik sommige dingen puur voor het gevoel of een betere loop, en andere dingen zodra ik het nodig vind.
Bijvoorbeeld dat er meer kapot gaat dan het betreffende onderdeel, of dat je onderweg stil komt te staan.
Zelf sla ik de komende kleppen beurt over, gebaseerd op de ervaringen die ik hoor.
Maar als het slecht uitpakt hoor je mij niet piepen, hooguit leer ik er iets van.
de getallen zijn realistischer ...Wat is er veranderd dan?
Oh,de getallen zijn realistischer ...