Ben999
Rookie
- 3 sep 2012
- 25
- 0
Dag allemaal,
Ik bezit sinds een klein jaartje een kawasaki klr 600. Ik kon hem aan een spotprijs kopen en zou iets later men motorrijbewijs halen. In de tussentijd ben ik bezig geweest met onderhoud en het oplossen van enkele problemen aan de moto. Toen ik hem kocht heb ik proefritje gemaakt en het viel me op dat er precies vermogen ontbrak, nu dacht ik dat dat aan de niet originele ontsteking lag die ze hadden gemonteerd. Ik heb een originele ontsteking gevonden en deze gemonteerd. Hij is sindsdien iets vinniger geworden maar het is nog steeds niet wat ik ervan verwacht. Ik heb met een 25kw motor gereden tijdens de lessen voor mijn rijbewijs en die trok een héél stuk beter als deze die op papieren 31kw bezit.
Kleppen zijn terug met de hand ingeslepen, klepspeling is goed, compressie was 9 bar, nokkenassen staan goed, carbu is schoon...
Ik heb geen idee meer waar het probleem kan zitten...
Ben
Ik bezit sinds een klein jaartje een kawasaki klr 600. Ik kon hem aan een spotprijs kopen en zou iets later men motorrijbewijs halen. In de tussentijd ben ik bezig geweest met onderhoud en het oplossen van enkele problemen aan de moto. Toen ik hem kocht heb ik proefritje gemaakt en het viel me op dat er precies vermogen ontbrak, nu dacht ik dat dat aan de niet originele ontsteking lag die ze hadden gemonteerd. Ik heb een originele ontsteking gevonden en deze gemonteerd. Hij is sindsdien iets vinniger geworden maar het is nog steeds niet wat ik ervan verwacht. Ik heb met een 25kw motor gereden tijdens de lessen voor mijn rijbewijs en die trok een héél stuk beter als deze die op papieren 31kw bezit.
Kleppen zijn terug met de hand ingeslepen, klepspeling is goed, compressie was 9 bar, nokkenassen staan goed, carbu is schoon...
Ik heb geen idee meer waar het probleem kan zitten...
Ben