Knee down, en de rest ook..

Koz

MF veteraan
26 okt 2002
1.014
2
Sittard
Nou, het moest er eens van komen, ook ik ben vandaag gecrashed. ;(

Ik kwam uit een zijstraat en net toen ik dat deed besloot een ettertje op (uiteraard onverlichte) fiets :( , van de stoep de weg op te duiken.
Ik kon dus kiezen, noodstop of hopen dat ik hem niet zou raken. Ik koos voor de eerstgenoemde optie, met als gevolg dat m\'n achterwiel weggleed (tja, ik zat midden in een haakse bocht) en ik 5 meter over het asfalt schoof.
Toen ik de bike rechtop en aan de kant had, ben ik het ettertje (dat niet wist hoe snel hij er vandoor moest) nog achterna gegaan, maar te voet tussen de flats door en hij op de fiets... Terug bij m\'n reetraket zag ik het somber in toen ik de tell-tale olievlekken op de weg zag liggen (waar ik zoeven nog onvrijwillig gelegen had) |( .

Shade: Linkerkuip bekrast, blinker naar z\'n grootje, carterdeksel gescheurt, uitlaat bekrast, jas kapot en ego gedeukt.

Tevens heb ik zeer creative gedachten over een zeker iemand net zo te laten balen als mij...maar ja, dat ebt wel weg (hoop ik).

Een stevig balende Koz
 
Je had beter dat klerejoch kunnen rammen....

Anyway, sterkte! :(
leverd ook niets op
als je een fietser anrijd heb je nog meer gezeik etc
ga je nog harde op je bek ook
je had hem beter neer kunne schieten :9 :?
ach hmm kweet het ook niet je hebt op dat moment toch geen keus
je rijd niet iemand bewust plat
 
Non de juu, das wel erg klote.

Jammer dat je dat jochie niet te pakken kon krijgen.
Was het bij jou in de buurt :?
Zo ja, heb je al een vermoede wie het was :?

Succes met de verzekering.
 
da\'s mooi kloten,
bij fietsers extra k*t omdat ze de zogenaamde zwakke partij zijn. Dus ook al is het de schuld van de fietser dan nog draai je zowiezo voor minstens 50% van de kosten op.
Alleen als ze echt moedwillig een anarijding veroorzaken niet.
Maar iig ik zou het waarborgfonds proberen
 
Ik dacht dat waarborgfonds alleen gold met andere MOTORvoertuigen, en dus niet met fietsers.
Maar check het even zou ik zeggen.
 
leverd ook niets op
als je een fietser anrijd heb je nog meer gezeik etc
ga je nog harde op je bek ook
je had hem beter neer kunne schieten :9 :?
ach hmm kweet het ook niet je hebt op dat moment toch geen keus
je rijd niet iemand bewust plat

dus als ik een fietser aanrijd die plots van de stoep afrijd en zonder licht aan
ben ik schuldig :? .
kan je hem beter toch aantikken ,je hebt dan de dader(slachtoffer) en maakt nog kans op betaling ,en je mag hopen dat hij zich behoorlijk zeer doet .

ik zeg maar zo :wat ik niet kan zien(omdat ze geen licht aanhebben) daar hoef ik geen rekening mee te houden, mijn verzekering werkt het dan verder wel af .


F@zertje die een hekel heeft aan fietser zonder licht.
 
Waarborgfonds is volgens mij ook alleen van toepassing als er een ander motorvoertuig met een onbekende of onverzekerde bestuurder in het spel is.. ;(
 
Jep, je bent zelfs schuldig als die fietser uit de lucht komt valle. Bij het aanrijden van een voetganger of fieter ben je altijd schuldig. |(
Ken iemand die een fietser heeft aangereden, fietser kwam achter een rij met meters hoge struiken vandaan en fietste op t fiets pad wat parallel aan de straat liep. Fietser komt plots achter de struiken vandaan en steekt over...wordt aangereden en overlijd.
Wie is er schuldig??!! De automobilist want die had kunnen weten dat er misschien wel s een fietser uit dat pad kon komen ook al kon je de oversteekplaats door de struiken amper zien.
 
Jep, je bent zelfs schuldig als die fietser uit de lucht komt valle. Bij het aanrijden van een voetganger of fieter ben je altijd schuldig. |(
Ken iemand die een fietser heeft aangereden, fietser kwam achter een rij met meters hoge struiken vandaan en fietste op t fiets pad wat parallel aan de straat liep. Fietser komt plots achter de struiken vandaan en steekt over...wordt aangereden en overlijd.
Wie is er schuldig??!! De automobilist want die had kunnen weten dat er misschien wel s een fietser uit dat pad kon komen ook al kon je de oversteekplaats door de struiken amper zien.
Dus mag je in zo\'n geval blijven wachten aan het einde van de rij bosjes en dan na een uur een keer denken van ik zal maar eens gaan rijden. In de hoop dat je geen fietser raakt....... |(
 
Balen!

Maar die regel dat je altijd schuldig bent tov een fietser is toch veranderd sinds een half jaar ofzo?
 
Zwaar klote zeg!!!

Succes met de afhandeling!

Fietser fietst daar vast vaker dus een 24 uurs observatiepost starten en als tie dan weer voorbij komt :X :X :X
 
Waarborgfonds is volgens mij ook alleen van toepassing als er een ander motorvoertuig met een onbekende of onverzekerde bestuurder in het spel is.. ;(

en is het niet zo dat jij bij het waarborgfonds minimaal 2 getuigen moet hebben van de gebeurtenis?

ps. sterkte met de afhandeling (lichamelijk en motor)
 
Je had beter dat klerejoch kunnen rammen....

Anyway, sterkte! :(

Dan ben je toch ook weer de lul omdat je dan de zgn zwakke weggebruiker platgereden hebt :?

Zelf eens een fiets (met 4-wieler) platgereden op een plaats waar die op dat momente helemaal niet zijn mocht (was door rood komen zeilen)
Oom agent had alles gezien (toevallig), maar ik was mooi de klos. :(

Mja, beter een prent dan zware schade.
 
Terug
Bovenaan Onderaan