Kneedown Poll

Kneedownen: welke kant durf je het meest?

  • Links

    Stemmen: 38 15,1%
  • Rechts

    Stemmen: 55 21,8%
  • Maakt niet uit, ik ben kneedown-king

    Stemmen: 54 21,4%
  • Ik durf/kan dat nog niet

    Stemmen: 52 20,6%
  • Ik heb er nieteens behoefte aan

    Stemmen: 53 21,0%

  • Totaal aantal stemmers
    252
I'm a kneedown king })

volgens de poll dan want de normale links en rechts optie zat er niet bij :+

kunnen we in dit topic ook weer alle poser kneedown foto's plaatsen :P
 
Kneedowns zitten er bij mij niet in, schuur soms wel net met mijn stepjes over de grond. En dan bij voorkeur rechts.

[appie S mode]
Dat komt omdat mijn penus links hangt en zodoende meer gewicht op de tank drukt 8-)
[/appie S mode]

:+
 
Toch wel grappig.. Lees hier dat linkerbochten voor iedereen veel natuurlijker gaan, bij mij is dat - gezien de 2mm schaamrand aan de rechterkant en de 6mm aan de linker- precies andersom. Heeft het ermee te maken dat ik linkshandig ben?

Teddy en Chef, ook linkshandig of is het toeval?

M'n motor is niet echt geschikt voor kneedowns geloof ik, als iemand een plaatje heeft van een Harley Sportster waar op gekneedowned wordt, graag. Dan weet ik dat het überhaupt mogelijk is :)
Vooralsnog heb ik nog wel een centimetertje of 30 te gaan.(forward controls zullen ook wel niet helpen hierin)
 
completely off-topic, maar wil toch mij excuses aanbieden aan Twi over het feit dan harley-riders en bmw-ers niet groeten, nooit persoonlijk bedoeld,wat heet, ik ben gek op sportsters.Alleen,naar mij zwaaien ze (oke, meestal) niet, zal aan mij liggen. No hard feelings?
Om het toch on-topic te houden, kneedown, i would love it en wil het ook gaan proberen met m'n nieuwe bt010's. Maar ja, enige koudwatervrees zit er wel bij, ik bedoel die schaamranden bij mij zaten bij mij altijd zo'n beetje over de hele band ( enig overdrijving).
 
completely off-topic, maar wil toch mij excuses aanbieden aan Twi over het feit dan harley-riders en bmw-ers niet groeten, nooit persoonlijk bedoeld,wat heet, ik ben gek op sportsters.Alleen,naar mij zwaaien ze (oke, meestal) niet, zal aan mij liggen. No hard feelings?

[ook offtopic]
No hard feelings! Ik weet ook wel dat Harley nu eenmaal zo'n naam heeft, maar ik doe in ieder geval zelf m'n best om die naam te veranderen. Blijkbaar is alleen nog niemand van het forum me onderweg tegengekomen :]
[/ook offtopic]

[weer ontopic]
Er is weer een milimetertje schaamrand aan de linkerkant af 8-)
[/weer ontopic]

Nu ik zo met die tags bezig ben herinner ik me dat ik nog een website moet updaten.. ieks! Had al een maandje terug af moeten zijn :X
 
geinig ja, als ik de reacties zo zie is linksom toch favoriet, terwijl in de poll rechtsom beter uit de bus komt. Ik ben linkshandig en ik vind rechts natuurlijker, ook gezien het slijtagebeeld van mijn stepjes :]

Eerst lukte het alleen rechts, maar na een nieuwe achterband was links opeens ook geen probleem meer.

Niet om nu de professor op knee down gebied uit te hangen maar:
tip.... doe goed rubber onder je fiets zodat je vertrouwen hebt in je grip en dan komt het vanzelf. Zonder vertrouwen houdt je altijd in
 
Niet om nu de professor op knee down gebied uit te hangen maar:
tip.... doe goed rubber onder je fiets zodat je vertrouwen hebt in je grip en dan komt het vanzelf. Zonder vertrouwen houdt je altijd in


:} helemaal mee eens :}

de grootste fout wat sommige mensen maken.. kopen ze een nieuwe ZX-R ofzo en tja dan slijten de bandjes hard maarja precies dezelfde banden erop terug leggen is duur hey dus dan maar een slagje goedkoper en dan zeiken dat het niet meer lekker rijdt |(

Ik kies grip boven levensduur!!!

eerst zaten er BT50R banden onder mn fiets... op het KB begon het bij de 90 al te glijden :( en nadat ze op waren, voor en achter BT010's erop geknikkerd
en ze geven bij de 120 nog geen kik }) dus ben het HE-LE-MAAL met je eens banditman!
 
Toch wel grappig.. Lees hier dat linkerbochten voor iedereen veel natuurlijker gaan, bij mij is dat - gezien de 2mm schaamrand aan de rechterkant en de 6mm aan de linker- precies andersom. Heeft het ermee te maken dat ik linkshandig ben?

Teddy en Chef, ook linkshandig of is het toeval?

M'n motor is niet echt geschikt voor kneedowns geloof ik, als iemand een plaatje heeft van een Harley Sportster waar op gekneedowned wordt, graag. Dan weet ik dat het überhaupt mogelijk is :)
Vooralsnog heb ik nog wel een centimetertje of 30 te gaan.(forward controls zullen ook wel niet helpen hierin)

:^ bij mij ook zo... ben ook linkshandig en me linker kneepad is ook nog maagdelijk... randjes recht zijn bijna helemaal weg terwijl ik links nog een eindje te gaan heb.
 
links gaat makkelijker .
Dat is ook voor mijn gevoel m'n scuifbeen .
Als ik een sliding maak op het gras glij ik met m'n linkerbeen onder en m'n rechterbeen vooruit. Denk dat dit voor mij de theorie is.

Heb nu Sparking KNEESLIDERS maar deze slijten even goed als je hard drukt.
 
rechts met gemak, zelfs op kruisingen, links altijd met moeite :(

VFRiendelijke groetuh
Speedy

VFR_kneedown3.jpg

dubbele feet down *D

PS: hoor van VMT/VRO instructeurs dat 90% als voorkeur links heeft.
 
nou volgens mij is deze foto niet van de speedy,ik zie geen zwart kuipruitje :+
vast later gekomen lijkt me dan.
 
ik doe niet lullig ...ik heb voor kneedown king gekozen... :)
:^



Links of rechts maakt mij iig geen zak meer uit... Alleen rechts maak ik veel vaker..En moet tegenwoordig heel erg diep gaan om wat te raken, mijn sliders zijn bijna helemaal versleten 8-)


Ik moet trouwens zeggen dat ik op het circuit maar heel weinig een kneedown maak... Zal toch wat harder moeten rijden :P En de verkanting maakt het allemaal ook niet makkelijker.. je moet echt platter dan plat gaan :9
 
Kneedownen op de openbare weg is behalve dat het misschien een kick geeft nergens voor nodig. De meeste die kneedownen en die geen "kneedown king" zijn hangen zover naast hun motor dat ze hun motor niet eens de bocht in hoeven gooien om te kneedownen ;)

Maar om de vraag te beantwoorden geef ik de voorkeur aan linker bochten :+
 
Ik heb van de week mn eerste kneedowns gemaakt.
De eerste was in Luxemburg op kleine rotonde links dus.
Mooi die was dus ontmaagd daarna ook meteen bruut genomen })
Rechts is het me een paar keer gelukt in een haarspeldbocht.
Voorkeur tot nu toe dus nog links :)
 
nou volgens mij is deze foto niet van de speedy,ik zie geen zwart kuipruitje :+
vast later gekomen lijkt me dan.

zwart kuipruitje is er later opgekomen.

En kijk maar op mijn site en vergelijk maar de helm, mijn leren pak en t bagage rekje dan zie je wel dat ik t ben ;)

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
je hebt mail,
zwart kuipruitje is er later opgekomen.

En kijk maar op mijn site en vergelijk maar de helm, mijn leren pak en t bagage rekje dan zie je wel dat ik t ben ;)

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Ik snap niet goed waarom, maar rechts durf(de) ik meer dan linksom.
 
Rechts of links maakt mij geen fl*kk*r uit...hoef alleen niet zo nodig meer nu ik erachter ben gekomen dat ik sneller ben op het circuit als ik weinig kneedowns maak..
 
Terug
Bovenaan Onderaan