KNMV, maximaal 4maand schorsen?

scighera

MF veteraan
21 feb 2008
3.617
25
Hengelo OV
Door een ongeval in 2014 (spookrijdende auto vs fiets) rij ik niet veel meer en gezien de financiele gevolgen dus besloten om de motoren om en om te schoren.

Dit ging goed van 2015 naar 2016 (motor 10mnd geschorst en dan 2 mnd weer actef)

Begin september heb ik de kawasaki weer geschorst
Eind oktober de Honda geschorst.

vandaag krijg ik de brief van KNMV dat de verzekering van de kawasaki is beeindigd (nieuwe regel maximaal 4maand schorsen?) van 12 treden no claim worden er maar twee geregistreerd

Log ik vervolgens in op de polismap is de Kawasaki weg, en de Honda ook compleet weg (alleen de auto staat er nog) (welke nog niet eens op 4 mnd zit)

Iemand dit ook meegemaakt? en wat is een goed alternatief voor verzekeraar (zit nu 8jr bij KNMV maar het loopr daar en beetje achteruit, oa door schadevrije jaren van voertuigen los te koppelen)
 
Heb mijn motor verzekerd bij de KNAC. Acceptabele premie.
Gewoon ff bellen, uitleggen wat voor verzekering bij je past en horen wat dat kost, klaar !
:]
 
Ik heb onlangs mijn motor geschorst ivm stage in het buitenland, mijn verzekering (bij combimotors) kan ik 12 maanden schorsen zonder verlies van no-claim of wat dan ook, en kost ook niks.

vind dit wel apart, zouden ze op z'n minst even kunnen laten weten om jou de kans te geven iets te regelen.
 
Door een ongeval in 2014 (spookrijdende auto vs fiets) rij ik niet veel meer en gezien de financiele gevolgen dus besloten om de motoren om en om te schoren.

Dit ging goed van 2015 naar 2016 (motor 10mnd geschorst en dan 2 mnd weer actef)

Begin september heb ik de kawasaki weer geschorst
Eind oktober de Honda geschorst.

vandaag krijg ik de brief van KNMV dat de verzekering van de kawasaki is beeindigd (nieuwe regel maximaal 4maand schorsen?) van 12 treden no claim worden er maar twee geregistreerd

Log ik vervolgens in op de polismap is de Kawasaki weg, en de Honda ook compleet weg (alleen de auto staat er nog) (welke nog niet eens op 4 mnd zit)

Iemand dit ook meegemaakt? en wat is een goed alternatief voor verzekeraar (zit nu 8jr bij KNMV maar het loopr daar en beetje achteruit, oa door schadevrije jaren van voertuigen los te koppelen)
Knmv bellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan