kofferset eraf, knipperlichtjes terug ?????

CB-450er

Rookie
7 mrt 2005
7
0
Vlaardingen
Ben sinds kort in het bezit van een Honda CB450N uit '86. Deze is (lees: was) voorzien van een kofferset. Leuk voor in de vakantie, maar verder zouden die dingen verboden moeten worden wegens gebrek aan uiterlijk schoon.

Nou is het een kleine moeite om de boel los te schroeven en in de hoek onder een zeiltje te gooien (ik wil er zelfs in de kelder niet mee worden gezien) Maar nu blijkt er op de hele achterkant van mijn CB-tje geen bevestigingspunt te vinden waar ooit de knipperlichtjes gezeten hebben :?

Niets is makkelijker dan de boor pakken en in het wilde weg een paar gaten te boren, maar misschien is er iemand die even een foto-tje kan posten waarop te zien is hoe die dingen oorspronkelijk gemonteerd hebben gezeten.

Bij voorbaat :}
 
full

is dit wat
 
Ja, dit is zeker wat.

Ziet er naar uit dat ik een stukkie motor niet heb. Om precies te zijn het stukje zwart stalen buisprofiel dat vanaf halverwege het zadel naar achteren wijst, alwaar het knipperlichie moet worden bevestigd.
Degene die de kofferset heeft gemonteerd heeft dat onderdeel vakkundig verwijderd, op naar de motorsloop dus.

Bedankt voor de foto european.

O, enne jullie zijn inderdaad een lollig stel.. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan