Kouwe jatten

Handvatverwarming is leuk, maar verwarmt aan de verkeerde kant. Van mensen die verwarmde handschoenen hebben hoor ik goede verhalen, dus dat lijkt me dan wel het beste.

Overigens rij ik zelf met gewone winterhandschoenen, maar ik geef toe dat het soms verdomde koud is.

Zijn er trouwens ook verwamde laarzen? Laatste keer met dichte mist in vrieskou... er zat zeker een cm-dikke ijslaag op mijn neuzen.

Je hebt electrisch verwarmde sokken. Trouwen ook electrisch verwamrd ondergoed, broeken en jassen. Extra accu noodzakelijk ;)

Zie bv Giali verwarmde Sokken op bikersbuyit.com
 
Laatst bewerkt:
Ach, anders kan je ook nog altijd straalkachels op elke denkbare plek monteren, heb je wel een aanhanger voor de accu nodig.

Een van mijn favoriete strips: De nachtmerrie van Joe Bar... dat hij droomt dat hij in een verwarmde auto met alle luxe door een sneeuwstorm rijdt.
 
Op maandag 24 december 2001 16:23 schreef Fastcruiser het volgende:
Ach, anders kan je ook nog altijd straalkachels op elke denkbare plek monteren, heb je wel een aanhanger voor de accu nodig.

Een van mijn favoriete strips: De nachtmerrie van Joe Bar... dat hij droomt dat hij in een verwarmde auto met alle luxe door een sneeuwstorm rijdt.


En vervolgens midden in een sneeuwstorm, rijdend op de motor, kleunend van de kou terug komt uit zijn mijmeringen })
 
Nou ik heb gisteravond niet lopen dromen onderweg, maar de situatie was wel redelijk vergelijkbaar. Toch moet ik zeggen dat een droom wel om de hoek lag. Niet van een luxe auto (reden nl. vaak (niet in de bochten) nog langzamer dan ik) maar van een warme douche toch zeker wel.
 
Ach, anders kan je ook nog altijd straalkachels op elke denkbare plek monteren, heb je wel een aanhanger voor de accu nodig.

Een van mijn favoriete strips: De nachtmerrie van Joe Bar... dat hij droomt dat hij in een verwarmde auto met alle luxe door een sneeuwstorm rijdt.
Aanhanger? Heb je helemaal niet nodig...Je stopt die accus gewoon in de koffers van je Pan joh :P
 
Ja, maar het stuurt zo rot als je continue een wheelie loopt te maken. Kan dan wel een zak cement op mijn voorspatbord leggen maar dat heeft ook zijn nadelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan