Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met m'n roltas achterop gewoon topsnelheid kunnen rijden zonder problemen .
Moet je gewoon nog een keer schakelen ha haHier ook, op een 1090R.
Ware het niet dat ‘ie in de begrenzer liep bij 208 km/h
Zeggen ze met koffers niet advies max 160?
Nou ja als je googled op koffers en slingeren vind je genoeg, heb ook ergens gelezen van een KTM die bij 160 niet meer te besturen wasNiet dat ik weet, maar ik kan me wel indenken dat er zo'n max geld.
Bij de KTM zijkoffers staat het er volgens mij wel in (top koffer is van Track)
Nou ja als je googled op koffers en slingeren vind je genoeg, heb ook ergens gelezen van een KTM die bij 160 niet meer te besturen was
Pendeltest KTM Adventure-Modelle: Schwingende statt starre Koffer
KTM hat nun auf Kritik an der Hochgeschwindigkeitsstabilität der Adventure-Modelle reagiert. Schwingend statt starr aufgehängter Koffer sollen mehr Ruhe ins Fahrwerk bringen.www.motorradonline.de
Yep staat in de koffer, maar met drie koffers rij ik ook niet graag boven de 180, voelt niet lekker. Maar och, hoe vaak rij je dat? Als ik lange stukken moet rijden hou ik het beter vol op een snelheid van rond de 150, zeker met een paar man. Knallen doe ik liever in bochten, da’s leuker dan beetje rechtuit sturen.Zeggen ze met koffers niet advies max 160?
Ik zal mijn nieuwe aanwinst hier ook even laten zien.
Twee weekjes geleden opgehaald bij Arie Molenaar in IJsselstein: een nagelnieuwe 1290 SAR!
Ben er apetrots op...
Eerst ff gauw 1000km gereden voor z'n 1e beurt en afgelopen weekend nog 2000km erbij via het Zwarte Woud.
Heerlijke fiets die het tussen de nodige racers in het Zwarte Woud perfect heeft gedaan (heb de laatste 13 jaar Yamaha YZF R1 gereden).
Kan dan ook niet wachten om deze beauty mee te nemen op het onverharde!
Groeten, Arnaud
Bekijk bijlage 1546235
Verstand op nul en gas geven, moet wel toegeven dat op onverharde wegen de 1190 Adventure R beter te handelen was (was ook een oudere motor en had al wat offroad routes overleefd) maar de 1290SAS is voor mij nog iets te nieuw om hem nu al af te raggen, toch een mindset ben ik vang voor, maar zolang je tractie op je achterband houdt kom je heel ver ;-)Zo ja, chapeau !
Ik zit al aardig te slikken op mijn nieuwe 790 ADVENTURE R op het onverharde, in vergelijking met mijn vorige 690 ENDURO R.
Ik wil er niet aan denken om dit met een 1290 te gaan doen...
Van je motor en van je corpus...Aan je andere motorfietsen te zien (KTM EXC 450), ben jij wel een meer ervaren offoader... ik ben er, na vele jaren asfaltrijden, te laat mee begonnen en ik kan "mijn knop" niet echt helemaal afzetten op het onverharde... en dan telt elke extra-kilogram dubbel, ervaar ik.
Die kun je gewoon bij Heed bestellen.
Bags for HEED crash bars for KTM 1190/1050/1090 Adventure
Set of 2 bags for HEED crash bars for KTM 1190/1190 R/1050/1090 Adventure.heedshop.eu
Hoi! Nieuw hier, ben al dagen aan het lezen, wordt met de dag wijzer :-) Onlangs een 1090 gekocht! Dikke pret met deze motor, hiervoor Monsters van Ducati gereden... Ik zoek tips of ervaringen wat betreft crashbar bags/valbeugel tassen. Op de 1090 zit een Heed crashbar. Standaard tassen worden aan de valbeugels gehangen, ik zoek iets wat er tussen past... Alvast bedankt!