Ik heb ergens gelezen dat het afblokken can de O2 sensoren hierbij kan helpen. Klopt dit?
Ik heb de dongels, (weerstanden) , de lambda sonde kan je gewoon laten zitten is geen probleem. er zitten dopjes bij maar die ga ik niet gebruiken.
Nog geen tijd gehad om deze te monteren ga dat binnen kort even doen maar verwacht niet dat het veel zal doen het zoeken dat ik af toe merk dat zal vst en zeker opgelost zijn. maar het bokkig lopen hakken dat geloof ik ik niet.
Nog geen tijd gehad om deze te monteren ga dat binnen kort even doen maar verwacht niet dat het veel zal doen het zoeken dat ik af toe merk dat zal vst en zeker opgelost zijn. maar het bokkig lopen hakken dat geloof ik ik niet.
Laat es weten als je ze gemonteerd heb ...
Pas een weekend lang gereden met een 1290 Adv s.Het is weer een tijdje geleden dat ik hier gelezen of gepost heb.
Gisteren mijn dikke witte 1290 SA na bijna 3 jaar en 35 dkm ingeruild op een nieuwe 1290 SAS.
Heb nog even naar andere merken gekeken maar afschrijving was dan wel erg hoog en de smile minder breed.
Bij de KTM een keurige inruilprijs gekregen en een leuke korting op de nieuwe, koop was binnen 5 minuten beslist.
Bijkomend voordeel is dat mijn Akra, carbon delen en alarm nu gewoon mee verhuizen.
Maar nu, de Garmin bevestiging!
Ik had een originele verstelbare steun van KTM, een soort gelijk ding is te koop voor de SAS maar zoek toch liever iets anders.
Wie heeft daar een mooie oplossing voor?
<edit> Lees nu over het bokkig lopen van de 1290. Mijn ervaring met de SA is, hoe hoger de buitentemperatuur hoe erger het is. Ook naarmate de motor ouder werd vond ik het duidelijker merkbaar. Als ik SA niet had ingeruild zou ik ook dongels overwegen, met de nieuwe SAS wacht ik het nog even af.
Ik heb hem ook gereden en heb toch een hele andere ervaring dat ding bokt en slaat zo hard onder de 3 duizend toeren dat het hele ding schud als een gek.
Hij stamt dan als een locomotief .
Maar dat is toch niet raar ofwel?Ik rijd dan ook met 2 personen en vanaf 2000 tpm hakt en bokt deze harder dan een 1090
Raar nee niet ,maar als je van een BMW af komt heb je wel even een schakeling nodig om steeds hoger in toeren te rijden.
[/QUOTE
Hier jongens, blijft het topic lekker schoon
Help! Mijn KTM rijdt zo bokkig...
Mooie plek voor alle ex BMW rijders om te vragen hoe ze een 950/990/1090/1190/1290 soepeler kunnen laten rijden onder de 2000 toeren.www.motor-forum.nl
....
En ik wil verder ook even vermelden dat ik nog nooit een BMW heb gehad
Geloof je mij niet?
Jawel hoor
Ik hoor graag verschillende meningen
Ik vraag me wel af of deze ingreep gevolgen heeft voor de garantie (aangezien ik extended warranty heb laat ik het liefst alles door de dealer zelf doen)
Hier jongens, blijft het topic lekker schoon
Help! Mijn KTM rijdt zo bokkig...
Mooie plek voor alle ex BMW rijders om te vragen hoe ze een 950/990/1090/1190/1290 soepeler kunnen laten rijden onder de 2000 toeren.www.motor-forum.nl